Se on nyt sitten joulukuu. Tänne kaikki joulusta 2007.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Eli pirskatti, ollaan 1.12.2007 ja joulukalenterista saa avata ensimmäisen luukun. Kohta on 2008. Tuntuuko vielä joululta? Vituttaako jo nyt? Maistuuko glögi jo? Irtooko jo piparia? Entäs luumutortut, parhaat reseptit tänne. Lahjoja ei varmaan kukaan ole vielä ostanut, paljonko uppoaa hilloa lahjuksiin? Mikä fiilis tulee joulukuusta kun vuosi alkaa vetelemään viimeisiään? Onko fiilis haikea vaiko oliko vuosi onnistunut? Tuliko lapsia? Fudut duunista? ero? Avio? Mitäs kaikkea sitä on tullut tehtyä 11 kuukauden aikana?

Hohoho!

christmas-webcam1.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joululaulut soi töissä (Kauppa) joten ei joulua voi olla huomaamatta. Jaksaako noita samoja viisuja todellakin pakkokuunnella jouluun asti? Vaimo on huolehtinut jo suuren osan lahjoista lapsille, mummeille, papoille ja muille kummin kaimoille. Jos tätä koko vuotta tsekkaa niin uusi duuni, lapsi tulossa (laskettu aika 27.12.), uusi kämppä, remontti melkein valmis. Aika hyvin tämä vuosi on ainakin toistaiseksi mennyt.

Joulu on taas, joulu on taas kattila täynä heraa! Nyt sitä saa, nyt sitä saa vatsansa täyteen heraa. :D

Mike sanoi:
Tuntuuko vielä joululta?
Eipä juuri.

Onko fiilis haikea vaiko oliko vuosi onnistunut?
Haikea johtuu varmaan luokaantumisista joita tänä vuonna sai kokea.

Mitäs kaikkea sitä on tullut tehtyä 11 kuukauden aikana?
Treenattua ja opiskeltua.

Tuntuu että jo tämän ikäisenä vuodet menee ihan huomaamatta. Mitäköhän sitten joskus viisikymppisenä. Huhhuh.

Mutta eihän siinä. Joulu on kiva. Pari lahjaa olen jo ostanut, niihin menee lopulta yhteensä varmaan joku 100-150€. Itselleni en ole yhtään toivetta keksinyt. Kai minulla on jo kaikkea. :)

Alkuvuosi oli vaikea, siitä olen sitten hiljalleen päässyt tilanteeseen jossa olen sinut itseni ja elämäni kanssa. Tulevaisuuden suuntaviivoja on vedetty sopivasti ja ne viivat tuntuvat vievän ihan hyvään suuntaan.

Joulu1.jpg

Voi vitun joulu. Vastahan siitä edellisestä pääs eroon...
Oikeestaan mun oma joulu on 22. päivä. Naksahtaa 18v mittariin. Lahjoja en osta kenellekkään, enkä niitä todennäköisesti saakkaan.

OIKEIN HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE! :dance:

Voi perkele, meni siis koko vuosi 2007 ilman pinppiä. Oon luuseri isolla L:llä. Ehkä sitten vuonna 2008? No saas nähä.

Aika nopeesti se vuos meni, mitään en saanu aikaseks :D Nyt mä ite kyllä menen vasta syyskuussa, pikkuhiljaa aloin jo hyväksymään, että kesä alkaa olla ohi ja nyt jo Joulua pukkaa.

Itsehän olen tainnut olla lähikontaktissa naisen kanssa viimeksi noin kaksi vuotta ja 11kk sitten. :dance:
Kantsii jätkät käydä kesällä festareilla niin ei jää sit kokonaan ilman sinä vuonna :D Eihän tääkään iha salejuttu oo mut tsäänssit paranee kummasti kesäaikaan kun paljon humalaisia ihmisiä on samaan aikaan koolla :kippis1:

Mut ihan kiva vuosi on kyl ollu.. salilla ei oo kyl tapahtunu paljon mitään muuta kuin et oon hukannu sinne salimaksujen muodossa kohtalaisesti rahaa ja pari kertaa olen itseni loukannut. Mut kyl se kroppa tuosta pikkuhiljaa kehittyy.. vuodessa tulee aina se 5-10kg maksimeihin lissää, et kymmenen vuoden päästä penkki on sit tuolla logiikalla 150-200kg. Ei paha imo ;)

Aika nopeesti se vuos meni, mitään en saanu aikaseks :D Nyt mä ite kyllä menen vasta syyskuussa, pikkuhiljaa aloin jo hyväksymään, että kesä alkaa olla ohi ja nyt jo Joulua pukkaa.

Vielä on kesää jäljellä. En oo ees auton renkaita vaihtanu ja kuljen ilman takkia ulkona.

Itsehän olen tainnut olla lähikontaktissa naisen kanssa viimeksi noin kaksi vuotta ja 11kk sitten. :dance:
Jaa katohan. On täällä jotain muitakin jolla ei oo oikein lykästäny:D

Viimeksi sain pimppiä kun olin selvinpäin vuonna 2005 kesällä. Sit olikin hiljasta tän vuoden keväälle, jolloin pääsin niin sanotusti kalkkiviivoille. Lämmittelin tyttöä parhaani mukaan ja kun rakkauden työkaluni oli noin tuuman päässä naisen riemurasiasta tuumas naikkonen ettei häntä nyt sitte huvitakkaan. Noh vittuako siinä sitte teet enää perkele:hyvä:

Jussina sain kyllä pimppiä mut ennemmin oisin jättäny mokoman kokemuksen väliin. Nainen oli varmaan lähempänä viittäkymppiä kuin neljääkymppiä.:lol2: Saatana kun tuli oltua sillon päissään:david::down:

Noh jospa mäkin sit vielä joku päivä saan:jahas::D

Jaa katohan. On täällä jotain muitakin jolla ei oo oikein lykästäny:D

Viimeksi sain pimppiä kun olin selvinpäin vuonna 2005 kesällä. Sit olikin hiljasta tän vuoden keväälle, jolloin pääsin niin sanotusti kalkkiviivoille. Lämmittelin tyttöä parhaani mukaan ja kun rakkauden työkaluni oli noin tuuman päässä naisen riemurasiasta tuumas naikkonen ettei häntä nyt sitte huvitakkaan. Noh vittuako siinä sitte teet enää perkele:hyvä:

Jussina sain kyllä pimppiä mut ennemmin oisin jättäny mokoman kokemuksen väliin. Nainen oli varmaan lähempänä viittäkymppiä kuin neljääkymppiä.:lol2: Saatana kun tuli oltua sillon päissään:david::down:

Noh jospa mäkin sit vielä joku päivä saan:jahas::D
Lähteny tää threadi vähän käsistä, mutta ei se mitään ku tähän suuntaan ollaan menossa.. :hyvä:

no se on hyvä puhua siitä mistä on puutetta. Joo, enmäkään viimeks saanut 2006 just ennen uutta vuotta. Alkaa olla sillä tavalla että ei oikeen muista kauan siitä on aikaa, mutta liikaa. Enkä mä ihmettele. Oon vaan töissä tai himassa tai matkalla jompaan kumpaan. Ei ne mimmit osaa tulla jotenkin automaattisesti tänne antamaan hierontaa tai mitään muutakaan. Siinä nyt varmaan se suurin syy, mutta samalla se on johtanut apatiaan, jossa ei perkele tee edes mieli yrittää.

Mut hei, on meitä täällä, sitäpaitsi mä olen oikeasti mukava sälli, enkä mikään varjoissa liikkuva himoviiksimies. Eli siis "oho siitä on jo kuukaus aikaa!" ja nää tyypit, kyllähän te tiedätte, me ollana että "mitä vittua, kuukaus sitte? Vau, taitaa vielä lakanoissakin tuoksahtaa"... ja että mitäs nuo valittavat... Ja muuten joo, se kenen kanssa vehkeitä on viimeks liimattu, niin oli sekin ... semmosta neljääkymppiä. Minä kun ajattelin että milf sitä ja milf tätä, mutta huijasin itseäni oikeasti hal usin vaan statsia kuntoon ja kun sen kämpille päästiin niin oikeesti voi vittu ja nyt muuten avaudun:

Siis sen kämpässä oli jotain kuvia sen pojasta, siis armeijakuvia. No mä olin ite just päässy armeijasta ja ajattelin että mitä helvettiä, sillä on samanikänen poika? Sit tuli jotenkin hävytön olo... sit se alko jotain anisviinaa juottamaan, ihan mielettömän pahaa ja sit jotain humppaa laitto soittaa ja alko blaadaa siin sisällä. Kunnon meno siis. Sohvalla vaan kattelin siinä telkkaria mut mulla oli pakokauhu mielessä. Mut sit ajattelin et pesä on pesää, vittu ei mun tarvi kenellekää kertoo että ei ollu ihan mallitasoa, pesä on aina pesää. Milffiä. Nojoo, sitten se tuli istuu siihen mun viereen ja me vähän aikaa katottin telkkaria, eli saatiin se "kiihko" häviämään siinä välissä. Voi helvetti, enää ei edes tee mieli näin objektiivisestikaan. Mut nyt täs ollaan, anisviinaa maisteltu joten autollakaa enää voi ajaa.

Noh, sitten se alko tulla lähemmäks ja alettiin pussailla enkä jumalauta valehtele, että siinä ylähuulessa oli semmosta orastavaa karvaa. En sano että viikset, enmä ainakaa nähnyt mitään mutta kyllähän se tuntu, no ei mitään, silmät kiinni vaan ja lihan kimppuun. Humppa soi ja röökinsavussa sitten siinä sohvalla könyttiin. Muorilla ei ollu tietoakaan hygieniasta mut pesä on pesää, heti vaan takaapäin että voi ajatella että se on joku muu, rojut ränniin, "vika dösä lähtee kohta" ja kotiin pesemään veitikka ja katumaan.

Että siinä.

Näin joulun alla voin vain lämmöllä ajatella vuoden aikana tapaamiani ihania kauniita nuoria naisia ja niitä monia kertoja joina olen saanut jakaa huoleni, suruni ja ruumiini lämmön heidän kanssaan.

Siis sen kämpässä oli jotain kuvia sen pojasta, siis armeijakuvia. No mä olin ite just päässy armeijasta ja ajattelin että mitä helvettiä, sillä on samanikänen poika? Sit tuli jotenkin hävytön olo... sit se alko jotain anisviinaa juottamaan, ihan mielettömän pahaa ja sit jotain humppaa laitto soittaa ja alko blaadaa siin sisällä. Kunnon meno siis. Sohvalla vaan kattelin siinä telkkaria mut mulla oli pakokauhu mielessä. Mut sit ajattelin et pesä on pesää, vittu ei mun tarvi kenellekää kertoo että ei ollu ihan mallitasoa, pesä on aina pesää. Milffiä. Nojoo, sitten se tuli istuu siihen mun viereen ja me vähän aikaa katottin telkkaria, eli saatiin se "kiihko" häviämään siinä välissä. Voi helvetti, enää ei edes tee mieli näin objektiivisestikaan. Mut nyt täs ollaan, anisviinaa maisteltu joten autollakaa enää voi ajaa.

Noh, sitten se alko tulla lähemmäks ja alettiin pussailla enkä jumalauta valehtele, että siinä ylähuulessa oli semmosta orastavaa karvaa. En sano että viikset, enmä ainakaa nähnyt mitään mutta kyllähän se tuntu, no ei mitään, silmät kiinni vaan ja lihan kimppuun. Humppa soi ja röökinsavussa sitten siinä sohvalla könyttiin. Muorilla ei ollu tietoakaan hygieniasta mut pesä on pesää, heti vaan takaapäin että voi ajatella että se on joku muu, rojut ränniin, "vika dösä lähtee kohta" ja kotiin pesemään veitikka ja katumaan.

Että siinä.
Haha. Legendaarista:lol2:

Jooh... tavallaan hilpeällä mielellä tuota kerroinkin, mutta nyt kun koko juttua miettii niin aika masentavaa. Noh, vuosi 2008? "toivoa täynnä".

Hahahaa, hyvin lähti ketju liikkeelle. Melkein vedet silmissä alkuhämmästykseen tuli naurettua mutta onneksi tuli juttua viiksistä..

Emmäkää viel lumien aikan..

//Niin joo tosiaan hyvät joulut kaikille. Itse kirjoitin eilen vuokrasopimuksen, itsenäistyn juuri joulun aikoihin enkä oo viel edes sisäistänyt koko asiaa.:P

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom