Siis sen kämpässä oli jotain kuvia sen pojasta, siis armeijakuvia. No mä olin ite just päässy armeijasta ja ajattelin että mitä helvettiä, sillä on samanikänen poika? Sit tuli jotenkin hävytön olo... sit se alko jotain anisviinaa juottamaan, ihan mielettömän pahaa ja sit jotain humppaa laitto soittaa ja alko blaadaa siin sisällä. Kunnon meno siis. Sohvalla vaan kattelin siinä telkkaria mut mulla oli pakokauhu mielessä. Mut sit ajattelin et pesä on pesää, vittu ei mun tarvi kenellekää kertoo että ei ollu ihan mallitasoa, pesä on aina pesää. Milffiä. Nojoo, sitten se tuli istuu siihen mun viereen ja me vähän aikaa katottin telkkaria, eli saatiin se "kiihko" häviämään siinä välissä. Voi helvetti, enää ei edes tee mieli näin objektiivisestikaan. Mut nyt täs ollaan, anisviinaa maisteltu joten autollakaa enää voi ajaa.
Noh, sitten se alko tulla lähemmäks ja alettiin pussailla enkä jumalauta valehtele, että siinä ylähuulessa oli semmosta orastavaa karvaa. En sano että viikset, enmä ainakaa nähnyt mitään mutta kyllähän se tuntu, no ei mitään, silmät kiinni vaan ja lihan kimppuun. Humppa soi ja röökinsavussa sitten siinä sohvalla könyttiin. Muorilla ei ollu tietoakaan hygieniasta mut pesä on pesää, heti vaan takaapäin että voi ajatella että se on joku muu, rojut ränniin, "vika dösä lähtee kohta" ja kotiin pesemään veitikka ja katumaan.
Että siinä.