Scopecin 5x5 16 viikkoa penkki

4-jakoinen. Ja rinnalle, kuten kaikille muillekin "päälihasryhmille" periaatteella raskas liike + 1 tai 2 apuliikettä, jossa hieman pidemmät sarjat ja joita voi vahdella tuntuman mukaan..

On ehkä vähän liiankin yksinkertainen. 16 viikkoa pelkkiä 5x5:ia? Varmasti saa PAREMPAA kehitystä kun välissä vaihtaa tota toistomantraa.

Oikeesti? Jos tuolla saa tulosta penkkiin 15 kiloa/4kk niin jollain muulla saisi huomattavasti parempaa kehitystä? Okei sori, et sanonu "huomattavaa", vaan PAREMPAA...
Aika hyvältä vaikuttaa jos HarryG puhuu totta, ei 4kk niin pitkä aika oo

Sopii sitä ohjelmaa kokeilla, en usko et kukaan siihen kuolee, jos valitsee "vain hieman vähemmän kehittävän ohjelman". Mitä se ei todellakaan ole. Toisaalta kaikille ei käy samat ohjelman, mut mulla toimii hyvin.

Vinkkinä voin sanoa, että niiden ensimmäisten viikkojen todella kevyiltä tuntuvat sarjat kannattaa tehdä JUST ohjelman mukaan. Ja toinen vinkki, et sen ohjelman alun voi käyttää hyvin kehittääkseen penkkitekniikkaa... Eli rakentaa koko tekniikan periaatteessa uudestaan.

Jotenkin mulla menee usko koko tohon ohjelmaan, kun 14. viikolla pitäisi saada vitonen vanhalla maksimilla. Ei tule onnistumaan, jos on takana vuosia säännöllistä treeniä.

Jotenkin mulla menee usko koko tohon ohjelmaan, kun 14. viikolla pitäisi saada vitonen vanhalla maksimilla. Ei tule onnistumaan, jos on takana vuosia säännöllistä treeniä.

Jos saa kolmosenkin entisellä maksimilla niin pitäisin erittäin hyvänä kehityksenä tuohon aikaan vuosia treenanneelle.

aika hurjaltahan toi ohjelma näyttää. jos toi menisi läpi niin maksimiin tulisi parannusta noin 30kg kuudessatoistassa viikossa. vähän epätodennäköseltä tuntuu mutta ehkä sitä jonkin näköistä kehitystä saisi kuitenkin aikaan. itselläni ei kyllä kestäisi pää tehdä pelkkiä vitosia noin pitkään, välillä on kuitenkin kiva tehdä sekä lyhyempiä että pidempiä sarjoja väliin

Sanokaapa joku, joka ootte tuon ohjelman tehneet. Meneekö tuo tosiaan 1-kerta / viikko, vai voisko tuota kokeilla "nopeuttaa"? Tuntuu tuo yks penkkireeni / viikko aika vähältä. Ite oon ruukannu reenata periaatteella uus reeni, kun vanhasta on kerinny palautua. Välipäiviä siis reenistä riippuen kolmesta viiteen...

aika hurjaltahan toi ohjelma näyttää. jos toi menisi läpi niin maksimiin tulisi parannusta noin 30kg kuudessatoistassa viikossa. vähän epätodennäköseltä tuntuu mutta ehkä sitä jonkin näköistä kehitystä saisi kuitenkin aikaan. itselläni ei kyllä kestäisi pää tehdä pelkkiä vitosia noin pitkään, välillä on kuitenkin kiva tehdä sekä lyhyempiä että pidempiä sarjoja väliin

Mistä te päättelette tuon maksimin nousun? Katotteko jollain laskurilla vain mekaanisesti 5xvanha maxin mukaan > uusi max? Nopeesti tsekattuna esim. nimimerkki täysii:n penkkiMAX on siis nyt 250 kiloa?

No löytyi sellainenkin laskuri, mikä antaa nykyMAX x 5 sarjalla sen 30kiloa maksimiin jo vähän alhaisemmillakin (no joo...) painoilla. Mutta tuskinpa enää nimimerkin "Täysii" voimatasoilla onnistuu tällainen ohjelma.

mun maksimi on nyt 200kg. maksimi 5 toiston sarja tulee @ 170kg. tosta nyt heitin ton että ainakin 30kg tuli parannusta :) yleensä mun 5max on ollu noin 85% ykkösmaksimista.

Tänään lähtee tuo ohjelma käyntiin ja 160kg tällä hetkellä ykkönen niin katotaan ohjelman loputtua paljon siihe ykköseen saan rautaa latoa lisää :D

Tänään lähtee tuo ohjelma käyntiin ja 160kg tällä hetkellä ykkönen niin katotaan ohjelman loputtua paljon siihe ykköseen saan rautaa latoa lisää :D

Muista heittää jonnekin näkyvään paikkaan sitten tulokset. 16 vko päästä ei varmasti muista kysellä :D

Noin meinasinkin tehdä ja pitää muistuttaa sitten itseänikin että tällänen topicci oli 16vko sitten mihkä rustasin :D

Itekki otan tän ohjelman varmaan käyttöön. Voiko ton penkin päälle ottaa vaikka 3-4 sarjaa vinopenkkiä tangolla tai kässäreillä? semmosta 8-15 toiston haarukkaan? Ja lopuksi vaikka vielä vähän vipareita rinnalle muutama sarja?

Back
Ylös Bottom