Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aina kiinnostaa tietää lähtö kohdat, paljon meni aluksi ja ohjelman jälkeen? Vois itekki kokeilla jossaki vaiheessa, vielä kun on niin yksinkertainen ohjelma jossa ei tarvii paljoo miettiä..Oon tehny monesti ja mulle toimii aina helvetin hyvin.
Jotenkin mulla menee usko koko tohon ohjelmaan, kun 14. viikolla pitäisi saada vitonen vanhalla maksimilla. Ei tule onnistumaan, jos on takana vuosia säännöllistä treeniä.
aika hurjaltahan toi ohjelma näyttää. jos toi menisi läpi niin maksimiin tulisi parannusta noin 30kg kuudessatoistassa viikossa. vähän epätodennäköseltä tuntuu mutta ehkä sitä jonkin näköistä kehitystä saisi kuitenkin aikaan. itselläni ei kyllä kestäisi pää tehdä pelkkiä vitosia noin pitkään, välillä on kuitenkin kiva tehdä sekä lyhyempiä että pidempiä sarjoja väliin
Tänään lähtee tuo ohjelma käyntiin ja 160kg tällä hetkellä ykkönen niin katotaan ohjelman loputtua paljon siihe ykköseen saan rautaa latoa lisää :D