Schiek vetoremmit

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ihan eriävänä mielipiteenä sanon että itse suosin iron gymin 10e vetoremmejä.

Joku kanssatreenaaja kehui versagripsejä ja haki ne pukuhuoneesta kun kysyin saako kokeilla. Hyvin ne maastavedossa toimi mutta enemmän itsellä meni aikaa siihen versojen ranteisiin laittamiseen kuin normaalien remmien tankoon kiertämiseen.

Toki jos haluaa juuri lyhyet remmit niin sitten semmoset kannattaa ottaa

Mikä Versoista tekee niin hyvät? En ole siis koskaan kokeillut. Tuollaiset Schiekit löytyy salilta, ylivoimaisesti huonoimmat vetoremmit mitä olen koskaan kokeillut.

Mikä Versoista tekee niin hyvät? En ole siis koskaan kokeillut. Tuollaiset Schiekit löytyy salilta, ylivoimaisesti huonoimmat vetoremmit mitä olen koskaan kokeillut.
Ne on nopeat käyttää jos tekee paljon treeniä missä loppuu otevoima kesken. heittää vaan tangon yli ja nostelemaan. Esim jotain raskaita kulmasoutuja, räkkivetoja, shrugia tms. Itse en koe normaalin remmin käyttöä liian aikaavievänä ja ne on mukavemman tuntuiset.

Maastavedossa olen käytellyt välillä Versoja (jotta voi vetää myötäotteella ja "säästellä" ristiotetta - sormilukkoa en ole oikein vielä innostunut ajamaan sisään), mutta itse hikoan sen verran, että Versat lipsuu aika pahasti, kun kämmenet ei pysy kuivana :-(.
Mankkua jos laittaa käsiin ja Versan läpysköihin, niin sitten pitää paremmin, mutta perinteinen remmi ajaa asiansa paremmin tässä mielessä. Versoja olen koettanut käyttää vedoissa välillä, sillä ne saa hieman nopeammin kiinni kuin perinteiset remmit (joskaan perinteisillä remmeillä ei myöskään ongelmia vedossa).

En kuitenkaan voi suositella Versoja - jos kämmenet hikoaa hiemankin, on pidon kanssa ongelmia. Kokemusta Versoista siis vain maastavedossa - muissa liikkeissä (esim. kulmasoutu) käytössä Ironmind :in remmit, jotka on hyvät.

Jos on ostamassa uusia vetoremmejä, suosittelisin ehdottomasti perinteisiä remmejä.

Mulla kans noi WSM kilpailuissakin käytössä olevat Ironmindin remmit jotka ovat helvetin hyvät. Jotenkin nämä perustelut versojen olemassaololle ei oikein vakuuta, suht turha mutta hyvin markkinoitu keksintö tuntuu olevan mutta kuten sanottu en ole sellaisia kokeillut. Eikö Tafferillakin ole joku versakopio myynnissä?

Ei Tafferit/Versat kiloakaan lisää tuo mihinkään liikkeeseen jos vertaa perinteisiin remmeihin.
Helppous ja kotimaisuus on se syy minkä takia itse Tafferit aikanaan hankin ja en ole kertaakaan perinteisiä remmejä jaksanut alkaa viritellä niiden hankinnan jälkeen.

Kattelin fitnesstukulta tuollaisia schiekin vetoremmejä,mutta kyseisistä ei löydy minkään sortin kokotaulukkoja. Eli jos kyseiset remmit omistaa voisi koosta hieman kertoa, ja muutkaan mielipiteet eivät toki haittaa. Toinen valinta sitten olisi ostaa ihan versat, mutta ihan 70e ei kehtais remmeihin pistää.

http://www.fitnesstukku.fi/power-lifting-straps-with-dowel-1

Mulla on tämä http://www.fitnesstukku.fi/power-lifting-straps-1 versio, ja tykkään kyllä. Taitaa olla kolmannet menossa, öbaut 15v ajalta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Noin niinkuin yleisesti, vetoremmit voimanostoon ja versat bodaukseen. Versat on yleiskätevät nopeaan pidon avustamiseen vaikka nyt vipunostoissa. Nopsat ottaa vain toiselta puolelta kiinni, ettei edes kierrä alakautta.

Versat on kiinnitysnopeudessa ylivoimaiset että jos sillä on merkitystä, niin versat. Etenkin rest-pause sarjoissa versat vain on nopeemmat ja kätevämmät. Pidon kannalta bodaustreenissä yhdentekevää kummat on. Raskaissa vedoissa remmit ehdoton ykkönen.

Suositut

Back
Ylös Bottom