kosworth sanoi:Elikkäs kun mulla on tapana treenata aina arkipäivisin (ma-pe) ja sit perjantaina ja lauantaina saunoa ja juoda olutta siinä lomassa niin miten tämä vaikuttaa treeniin??? Juon yleensä maks 6 pulloo illassa kun ei o tarkoitus kännissä olla vaan ihan nauttia vaan oluesta ja hyvästä seurasta:D
Voimatuloksiin ei varmasti mitenkään.Eikä kyllä lihasmassaankaan.Ainut ns.haittapuoli voi olla pitkällä tähtäimellä ylimääräiset kalorit läskin muodossa.Mutta se on mun mielestä jo hifistelyä se.Itse juon harva se ilta muutaman lappari tölkin,ja ei kyllä ainakaan negatiivisesti ole vaikuttanut.
jos olen esim.perjantaina vetänyt ns.lärvit ja lauantaina vähän korjaillut,ni sunnuntaina tulee syötyä pitsaa ja hampurilaisia(lue=kaloreita)aika reilusti ja muutenkin levättyä.
Maanantaina saattaa salilla olla ns.levännyt olo ja treeni kulkea yllättävän hyvin.No tätä ei pidä yleistää,mutta pointti taisi tulla esille.
Siitäpä tulilkin mieleen.Sauna päälle-->:kippis1: :kippis1: :kippis1:
ps.nuita ns.kakkosia tulee vaan lähinnä kesäisin otettua.harvemmin näin "treenikaudella"

ei kaloreista oo haittaa kun on kamala bulkki päällä:D ajattelin vaan ettei toi alkoholi pitkällä tähtäimellä vaikuttais jotenkin hermohommiin mut eipä se noin pienenä määränä taida... juu treenaan ma ti ke to pe. en tosin tee kuin sellaisia 30-60min salivisiittejä ja esim penkki 2-3 kertaa viikko ja sit selkää hauista jalkoja yms...