Deleted member 122304
olin varma että mikä piiputtaisi samalla tavalla kuin siinä yhdessä jalkatreeni gymlogissa.
Hyvä mika ja satu!
Hyvä mika ja satu!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi niistä ajoista on treenityyli muuttunut radikaalisti. Terv. Tänäänkin 750 toistoa jalkatreeneissä.olin varma että mikä piiputtaisi samalla tavalla kuin siinä yhdessä jalkatreeni gymlogissa.
Hyvä mika ja satu!
Vielä kun olisi saatu Mikan porrastreenikaveriksi offikuntoinen voimanostaja. :D
Moro Mika! Vaikka tää sadun ketju onkin niin piti tarttua tuohon kommenttiisi. Onko nykyinen treenisi mielestäsi liian kuluttavaa? Kestävyysominaisuudet varmasti kehittyy kun tekee nuin monta toistoa, mutta eihän sillä ole mitään tekemistä lajin kannalta. Toki kaikki olemme nähneet tulokset jotka olet lavalla näyttänyt, paketti on jalostunut paremmaksi. Tietenkin jos tavoitteenasi ei ole enään suuren massanlisäyksen tavoittelu vaan paketin jalostaminen edelleen, voi nykyinen treenityylisi olla paras. Kuten Ronnie Colemaninkin treenityyliä on jälkeenpäin kritisoitu, kun nähdään miten Ronnie tänäpäivänä voi, mutta Ronnie ei omien sanojen mukaan kadu mitään. Kaikilla on se oma tapa toteuttaa asiat. Olisiko massan kasvatuksen kannalta Marko Savolaisen ja JP Pulkkisen mainostama "vähemmän on enemmän"-tyyli parempi? Salilla lihaskasvuärsyke lihaksille ja kotiin syömään ja lepäämään. Onko jo seuraavat kisat Mikalla tiedossa?Voi niistä ajoista on treenityyli muuttunut radikaalisti. Terv. Tänäänkin 750 toistoa jalkatreeneissä.
Siis ainakin siinä supermassakirjassa Savolaisen treenit oli mun mielestä pitkiä, useista liikkeistä koostuvia ja lähes kaikki sarjat erikoistekniikoilla höystettyjä. Ja ei kyllä painoihinkaan sopinut toi vähän on enemmän. Vaan painot oli valtavat.Moro Mika! Vaikka tää sadun ketju onkin niin piti tarttua tuohon kommenttiisi. Onko nykyinen treenisi mielestäsi liian kuluttavaa? Kestävyysominaisuudet varmasti kehittyy kun tekee nuin monta toistoa, mutta eihän sillä ole mitään tekemistä lajin kannalta. Toki kaikki olemme nähneet tulokset jotka olet lavalla näyttänyt, paketti on jalostunut paremmaksi. Tietenkin jos tavoitteenasi ei ole enään suuren massanlisäyksen tavoittelu vaan paketin jalostaminen edelleen, voi nykyinen treenityylisi olla paras. Kuten Ronnie Colemaninkin treenityyliä on jälkeenpäin kritisoitu, kun nähdään miten Ronnie tänäpäivänä voi, mutta Ronnie ei omien sanojen mukaan kadu mitään. Kaikilla on se oma tapa toteuttaa asiat. Olisiko massan kasvatuksen kannalta Marko Savolaisen ja JP Pulkkisen mainostama "vähemmän on enemmän"-tyyli parempi? Salilla lihaskasvuärsyke lihaksille ja kotiin syömään ja lepäämään. Onko jo seuraavat kisat Mikalla tiedossa?
Siis ainakin siinä supermassakirjassa Savolaisen treenit oli mun mielestä pitkiä, useista liikkeistä koostuvia ja lähes kaikki sarjat erikoistekniikoilla höystettyjä. Ja ei kyllä painoihinkaan sopinut toi vähän on enemmän. Vaan painot oli valtavat.
Ei ole mun treeneillä mitään tekemistä kehonrakennuksen kannalta?Moro Mika! Vaikka tää sadun ketju onkin niin piti tarttua tuohon kommenttiisi. Onko nykyinen treenisi mielestäsi liian kuluttavaa? Kestävyysominaisuudet varmasti kehittyy kun tekee nuin monta toistoa, mutta eihän sillä ole mitään tekemistä lajin kannalta. Toki kaikki olemme nähneet tulokset jotka olet lavalla näyttänyt, paketti on jalostunut paremmaksi. Tietenkin jos tavoitteenasi ei ole enään suuren massanlisäyksen tavoittelu vaan paketin jalostaminen edelleen, voi nykyinen treenityylisi olla paras. Kuten Ronnie Colemaninkin treenityyliä on jälkeenpäin kritisoitu, kun nähdään miten Ronnie tänäpäivänä voi, mutta Ronnie ei omien sanojen mukaan kadu mitään. Kaikilla on se oma tapa toteuttaa asiat. Olisiko massan kasvatuksen kannalta Marko Savolaisen ja JP Pulkkisen mainostama "vähemmän on enemmän"-tyyli parempi? Salilla lihaskasvuärsyke lihaksille ja kotiin syömään ja lepäämään. Onko jo seuraavat kisat Mikalla tiedossa?
Näinhän se on että jokaisella on se oma juttu miten treenata, enkä itsekään ole mikään voimabodauksen kannattaja. Olen muutenkin alkanut lajia vasta seurata gymlogien kautta, että minussa ei ole se "vanha tyyli" istutettuna. Olen vain tutustunut sitten eri treenitapoihin. Ajattelin vaan että kun kaikki tiedämme millaiset paketit herrat Savolainen ja Pulkkinen aikoinaan toivat salilta kisalavoille että voisko se toimia myös jo kokeneemmalle, anteeksi jos sanon, hieman iäkkäämmälle bodarille, jolla ei ole enään kakskymppisen palautuminen :D ei mitään ikärasismia.Ei ole mun treeneillä mitään tekemistä kehonrakennuksen kannalta?
Suuren massan lisäys.
Vai
Paketin jalostaminen?
Suurta massaa tottakai olisi kiva saada mutta paketin jalostaminenkin on bodausmielessä erittäin hyvä asia. Lihasta oikeisiin paikkoihin.
En mä oikein ymmärrä mikä mun treeneissä sun mielestäsi on vialla jos kehityn sillä tavalla versus että tekisin kuten joku muu (vaikka nyt pienemmillä toistomäärillä ja isommilla painoilla), jos kuitenkin olen hommannut lihasmassaa tällä tyylillä.
Olen 25 vuoden aikana tehnyt varmaan kaiken mahdollisen salilla ja ongelmana on ollut jalat, jotka eivät ole kehittyneet. Nyt nykyisellä #väärällämetodilla ne kasvaa ja kehittyy. Ehkä teen siis jotain oikein?
Sanot itsekin että toki olette nähneet tulokset. Eli mitä tässä sitten on edes ihmeteltävää?
Mä olen löytänyt ne jutut joilla jalat mulla kasvaa. Se on sinänsä aika hyvin, koska aika moni muukin painii samojen ongelmien kanssa kuin minä aikasemmin, muttei suostuta katsomaan asioita "out of the box" -mentaliteetilla vaan sitkeästi väännetään ku niin muutkin tekee!!
Näinhän se on että jokaisella on se oma juttu miten treenata,
Eikai siinä apinoinnissa mitään pahaa ole. Eiköhän meistä kaikki ole treenannu jonkun muun tekemällä ohjelmalla. Enempi se sit on sitä rohkeutta hylätä se jolla ei tule enää tulosta, kun on yritetty ja kokeillaan jotain muuta. Sillähän se oma juttu löytyy.Juuri näin! Pitää oppia tuntemaan itsensä (+ otettava huomioon kaikki osatekijät huomioon omassa elämässä) ja treenaamaan sen mukaan kohti asetettuja päämääriä. On liian monia, jotka ovat lähteneet apinoimaan toisten treenisysteemeillä ja tulosta ei ole tullut syystä tai toisesta toivotulla tavalla. Tätä ovat sanoneet itse urheilijat ja valmentajat joko uran aikana tai sitten uran jälkeen. ... Mika yhtenä esimerkkinä on löytänyt oman tien ja tulokset ovat olleet erinomaiset, niin ei voi kuin onnitella ja olla hänen puolestaan onnellinen. Se vaatii äärettömän kovaa, laskelmoivaa ja pitkäjännitteistä työtä jne.
Eikai siinä apinoinnissa mitään pahaa ole. Eiköhän meistä kaikki ole treenannu jonkun muun tekemällä ohjelmalla. Enempi se sit on sitä rohkeutta hylätä se jolla ei tule enää tulosta, kun on yritetty ja kokeillaan jotain muuta. Sillähän se oma juttu löytyy.
No kiva kuulla että oot huolissas mun palautumisesta. Pitää pistää tuo korvan taakse. :'DNäinhän se on että jokaisella on se oma juttu miten treenata, enkä itsekään ole mikään voimabodauksen kannattaja. Olen muutenkin alkanut lajia vasta seurata gymlogien kautta, että minussa ei ole se "vanha tyyli" istutettuna. Olen vain tutustunut sitten eri treenitapoihin. Ajattelin vaan että kun kaikki tiedämme millaiset paketit herrat Savolainen ja Pulkkinen aikoinaan toivat salilta kisalavoille että voisko se toimia myös jo kokeneemmalle, anteeksi jos sanon, hieman iäkkäämmälle bodarille, jolla ei ole enään kakskymppisen palautuminen :D ei mitään ikärasismia.
En missään vaiheessa meinannu että nyyssiksellä ois nyt väärät sävelet lihaksenkasvatuksen suhteen. Kuulostaa vaan hurjalta nuo jätkän toistomäärät. Toisaalta taas tänäpäivänä voisi sanoa että nyyskyn treenityylillä ollaan toistaiseksi ainoana suomalaisena voitettu kansainvälinen huippukisat, että toisethan vois ottaa oppia sinun tyylistä mutta pointtini kiteytettynä yhteen sanaan on; palautuminen. Ei muutako hyviä treenejä Mika!