BF Satu Kalmi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
On kirjoitusvirheitä juu, mutta kannattanee Simpsa itse opetella pilkkusäännöt ennekuin niistä avautuu. Ja-sanan eteen tulee pilkku, jos pää-ja sivulauseessa on eri tekijä.

:david:

On kirjoitusvirheitä juu, mutta kannattanee Simpsa itse opetella pilkkusäännöt ennekuin niistä avautuu. Ja-sanan eteen tulee pilkku, jos pää-ja sivulauseessa on eri tekijä.

:david:

Tiedetään, mutta ei tässä nyt ollut pelkästään kysymys tuosta ja-sanan eteen tulevasta tai ei tulevasta pilkusta.

https://www.cs.tut.fi/~jkorpela/pilkut.html

"Monella kirjoittajalla tuntuu olevan taipumus käyttää pilkkuja suunnilleen oikea määrä mutta väärissä kohdissa. Silloin pilkut jaksottavat virkkeen - mutta väärin, jolloin ne eivät helpota lukemista vaan vaikeuttavat sitä."

Terveisin :david:

Edit: Sitä tässä ajoin takaa, että jos haluaa blogilleen lisää lukijoita, niin hyvä kirjoitusasu ja tekstin lukemisen "helppous" on jokseenkin oleellinen asia ja niihin kannattaa panostaa.

Viimeksi muokattu:
" Tässä se nyt on!! Täyspitkä video mun ohjaamasta jalkatreenistä. Paikkana Powerfit Vantaa ja uhrina Minna. :) Videon kuvaajana ja tekijänä toimi Tomi Rehell. Kiitos kaikille mainituille siis!!

Videolla haluan näyttää omaa tyyliäni ohjata , eli tuoda esiin sen miten tsemppaamalla voi puskea asiakkaan uskomattomiin suorituksiin ja haluan myös näyttää millainen on kova jalkatreeni.

Usein minulta kysytään miten treenataan kovaa??Millä painoilla pitäisi treenata ja miten? Tässä videolla näette mitä salilla pitäisi tehdä!! "

View: https://www.youtube.com/watch?v=RiDekFi9x0I

Viimeksi muokattu:
"Haluan kirjoittaa aiheesta, joka on koskettanut minua, ja monta muutakin fitness lajeissa kisaavaa. Tämä on monelle arka aihe mutta mennään silti!!
Eli haluan kirjoittaa naiskisaajien off -season ulkonäöstä, eli siitä missä kunnossa offilla tulisi sitten olla ja paljon saa ottaa kiloja siihen kisapainoon..."

Eli ei muuta kuin nokka kohti blogia, mikäli aihe kiinnostaa.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Vaikuttaa kyllä varsin viihdyttävältä matskulta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom