Sattuipa salilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Marek
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Originally posted by VahvaJussi
No voi jeesus! Mitä vitun kuvottavaa siinä on? Sinäkin olet todennäkösesti jossain elämäs vaiheessa (10v=>) istunut samassa saunassa muiden karvaisten miesten kanssa vaikka uimahallissa. Jos 2 aikuista miestä voi olla samaan aikaan saunassa, niin miksei vanhemmat yli 10 vuotiaden lastensa kanssa? Mä en kyllä nää siinä mitään erikoista.

Samaa mieltä.

Alaston nainen herettää kuitenkin aina jonkinlaisen elämyksen normaalin miehen päässä ja mä en ainakaan halua mitenkään että äiti on sen kohteena...

Kenenköhän päässä on vikaa jos oma äiti alastomana aiheuttaa jonkinlaisia elämyksiä. Voi hyvän tähden mitä porukkaa. Itse olen saunonut vanhempieni kanssa viikon ikäisestä tähän päivään asti ilman että koskaan on tullut mieleenkään että se olisi jotenkin epänormaalia. Kysehän on juuri vain ja ainoastaan SAUNOMISESTA.

:D Hyvää elämää teille.

Kyllä tää oli yksi threadeista missä välillä vähän joutu päätä raapimaan kun läpi luki... kummaa sakkia.

Perhana saunaan kenen kanssa tahtoo, minä käyn saunassa yksin / muijakaverin kanssa aikoina jolloin sellainen sattuu olemaan, mutta kysehän on ihan tottumiskysymyksestä. Joku saattaa käydä saunassa vaikka kaverin muijan kanssa, joku taas koiransa.

Asiaa, hyppään joukkoon iloiseen. Telkkarista tuli joku englantilainen dokkari missä oli vanhempi nudistipariskunta. Siellä ne kikkailivat ihan muina miehinä, kaikki kotityöt tehtiin munasillaan ja tissit heiluen. Muija ajoi takapihalla nurmikkoa ja ukko grillasi sisäfilettä(ei omaansa). Toki he eivät mukamas muitten takia alasti olleet, pihaa reunusti korkea pensasaita, mutta eipä se pensasaita peitä sitä mitä kamerat näyttävät miljoonille katsojille. Ihan ok mun mielestä että se pariskunta siellä keskenään nakuili, mutta pervoksi se muuttui siinä vaiheessa kun vanhemmat olivat houkutelleet/lahjoneet about 30v poikansa juoksentelemaan munasillaan pitkin asuntoa. Siellä poika istui jalat pöydällä kassit sohvan reunalta roikkuen eikä edes väistänyt kun äiti tuli tissit roikkuen imuroimaan.

Mulla ei ole mitään alastomuutta vastaan, olen itseasiassa nakuna kokoajan himassa, mutta en mä nyt saatana menisi äitini kanssa saunaan, saati sitten veisi kavereita messissä. Olishan se nyt perseestä kun menisin äitin luo vartavasten saunomaan ja toisin mukanani kauheita hormonipossuja. Saunominen himassa naispuolisten kanssa on ok määrättyyn ikään asti (10-12v), mutta sen jälkeen mun mielestä miehet ja naiset erikseen. Samointein sitä voitaisiin olla kaikki nakuina jokapaikassa, jos kerran alastomuus on niin luonnollista. Mun mielestä kaverin vieminen porukoitten kanssa saunaan ON pervoa.

Juu, enkä ole ahdasmielinen, enkä harrasta peiton alla seksiä.

No, minä ainakin voin mennä saunaa ihan kenen kanssa vaan. Oli se sitten mutsi, faija, tai naapurin muija.

Originally posted by JJJ
naapurin muija.
Riippuu vähän naapurin muijasta :lol2:

Tuosta saunomisasiasta oli joskus juttua jossain ryyppäjäisissä. Tuttu äijä sanoi, että siinä vaiheessa alkoi poika käymään yksin saunassa, kun alko karvat kasvaa kickeljuureen.

Tuosta lapsien tuomisesta vastakkaisen sukupuolen pukukoppiin tuli mieleen, että kun oltiin about 10v kloppeja, niin muistan kuinka mua ja kavereita häiritsi,kun joku toi about 8-9v tyttöjä samalle puolelle vaatteita vaihtamaan. Ei se siinä iässä ollu enää ihan sama, eihän ne ollu kuin vuoden-pari meitä nuorempia... :D

Originally posted by Tomi

Edit: ja jos asun vielä kerrostalossa siinä vaiheessa kun on lapsia ja perhe, niin siinä kerrostalossa on silloin oma sauna.

Sulla tulee olemaan vaikeeta ton saunakompleksin kanssa :)

Originally posted by gnut
Sulla tulee olemaan vaikeeta ton saunakompleksin kanssa :)
Ok, no nyt mulla on sitten jo oikein KOMPLEKSI, koska mun ei tee mieli mennä ikuisiällä oman äitin kanssa saunaan? Kaikkea sitä kuulee.

Originally posted by Tomi
Ok, no nyt mulla on sitten jo oikein KOMPLEKSI, koska mun ei tee mieli mennä ikuisiällä oman äitin kanssa saunaan? Kaikkea sitä kuulee.

ota iisiti veli ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by gnut
ota iisiti veli ;)
Sepäs oli hyvä come back! Ensin puhutaan saunakompleksista ja sitten kun siihen vastaa, niin saa vastaukseksi "ota iisiti veli ;)"

Hyvin pyyhkii.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom