Sattuipa salilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Marek
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Originally posted by Phat
Read my lips: Vitut. Eli jossei tykkää hengailla alasti tuntemattomien alastomien lasten kanssa on "petofiilinen", vain ymmärränkö nyt tuohduksissani väärin tuon sanan? :pedofiili:

Ei saa suuttua!
En tarkoita kirjaimellisesti, Että Lasta ajattelis seksuaalisesti jos sen läsnä olo häiritsee vaan että ei sen ikäisiä lapsia tartte huomioda sukupuolen mukaan.
Pedofiili on kyllä loukkaava sana, enkä tarkoittanut ketään luonnehtia sellaiseksi, anteeksi siitä.

Originally posted by -ö-
Sanoo 15-v. MIES . Ei ole näköjään käsitystä lapsista ja niiden henkisestä tasosta jos 4-vuotiaasta isommat pitäis pistää omaan... :curs: Aattele jos joku 5-vuotias tyttö tulis SAMAAN PUKUHUONEESEEN kun sinä!

Marek puhui melkein 10-vuotiaista.
No joo... Ehkä mä "vähän" liiottelin.. :lol2: Näin tossa mun 4v serkun ja oli se kyllä aika pieni... Muistin et 4v on vähän isompi.

Yks perheellinen tuttu (avovaimo ja pari vuotias nassikka) kertoi ohimennen sukunsa saunatottumuksista avoimesti. Koko suvulla on tapana saunoa keskenään ihan livenä sukupuoleen ja ikään katsomatta. Äijä kertoi ilmekään värähtämättä saunovansa äitinsä tai isosiskonsa kanssa eikä siinä kuulemma ole mitään ihmeellistä. Ei hitto!

Ite käyn mökillä saunassa niin, että samaan aikaan siellä on, tädit, mummi, vaari, mutsi, faija ja kaveri. Noi kaikki ei nyt ihan mahu sinne, mut järjestyksellä ei meiän suvussa ole mitään merkitystä. KAIKKI MUKAAN!!!

Originally posted by Neuvostoliitto
Yks perheellinen tuttu (avovaimo ja pari vuotias nassikka) kertoi ohimennen sukunsa saunatottumuksista avoimesti. Koko suvulla on tapana saunoa keskenään ihan livenä sukupuoleen ja ikään katsomatta. Äijä kertoi ilmekään värähtämättä saunovansa äitinsä tai isosiskonsa kanssa eikä siinä kuulemma ole mitään ihmeellistä. Ei hitto!

No ei tuossa minunkaan mielessäni mitään omituista ole. Kehtaatko mennä edes isäs (tai veljes) kanssa saunaan?

Samaa mieltä kuin Olbe ja Kyntösika. Kyllä minä ainakin kotona ja mökillä käydessäni saunon vanhempieni ja veljeni kanssa, aina meillä on niin tehty. Ja kyllä kavereiden keskenkin voidaan saunoa ihan sekaporukassa, eiköhän aikuiset ihmiset ole jo ehtineet monta kertaa aikaisemminkin nähdä alastomia ihmisiä ihan kummastakin sukupuolesta... ;)

Aika mielenkiintoinen aihe. Kaveriporukalla kun mennään sekasaunaan, niin sinne vaan mennään. Ei ole ainakaan vielä mitään pahempaa kuolaamista esiintynyt. Käyn vanhempieni kanssa saunassa, kun käyn kotona. Eikä siinä mitään ihmeellistä ole.

Pedofiliasta voisin mainita yhden tutun kokemuksen. Hän ei enää uskaltanut ottaa pientä tytärtään syliin koska tunsi tilanteessa jotain omituista seksuaalista jännitettä. Onko tämä henkilö pedofiili? Psykologille hän uskalsi jutella vasta kuukausien päästä tapahtuneesta.

Originally posted by Tomppa*76*
[B
Mutta jos 7v. lapsen läsnä olo häiritsee niin minä tulkitsen sen kyllä jo "petofiilikseksi" (olipa hauska sana), Ei sen ikäistä vielä voi ajatella vastakkaisena sukupuolena [/B]

Voi hyvää päivää

Originally posted by Olbe
No ei tuossa minunkaan mielessäni mitään omituista ole. Kehtaatko mennä edes isäs (tai veljes) kanssa saunaan?

Kai mä sitten olen jotenkin poikkeava kun en sauno äitini kanssa. Äitin kanssa saunominen loppui murrosiän alkaessa. Isän kanssa saunonta on ihan normaalia..

Tässä nyt osa jengistä ei vissiin ymmärrä yhtä pointtia. Sehän on jokaisen/perheen oma asia miten saunovat kotonaan ja mökillään mutta kun kyseessä on "julkinen" tila niin Suomessa on tietynlainen käyttäytymiskulttuuri. Siihen mielestäni kuuluu että lapaset menevät esim. oman sukupuolen pukukoppiin ja vaihtavat siellä vaatteensa kun ovat tarpeeksi vanhoja yksin selvitäkseen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Marek
Tässä nyt osa jengistä ei vissiin ymmärrä yhtä pointtia. Sehän on jokaisen/perheen oma asia miten saunovat kotonaan ja mökillään mutta kun kyseessä on "julkinen" tila niin Suomessa on tietynlainen käyttäytymiskulttuuri. Siihen mielestäni kuuluu että lapaset menevät esim. oman sukupuolen pukukoppiin ja vaihtavat siellä vaatteensa kun ovat tarpeeksi vanhoja yksin selvitäkseen.

Hm, no kyllä minä ainakin tämän ymmärsin, tuo postini oli vastaus vain ja ainoastaan Neuvostoliiton postiin.

Muuten olen myös sitä mieltä, että 7-vuotiaat lapset oman sukupuolen pukukoppiin.

EDIT: Eikä sitä mielestäni pitäisi ajatella niin, että aikuiset jotenkin ahdistuisivat/vaivautuisivat, jos joutuvat olemaan alasti lasten nähden, vaan nimenomaan LASTEN kannalta. Enpä kyllä ainakaan itse olisi enää ala-asteikäisenä halunnut esim. uimahallissa miesten pukuhuoneessa vaatteita vaihtaa...

Originally posted by Dragon
AikaKäyn vanhempieni kanssa saunassa, kun käyn kotona. Eikä siinä mitään ihmeellistä ole.
Juuei. Onko sukusi kenties Alabamasta? :)

Eipä olisi pakkotoistolaisista uskonut. Kaikennäköistä perverssiä viheltäjää on käynyt tässäkin treeni/ravinto-viestiketjussa paljastelemassa intohimojaan.

Kyllä se on meidän suvuussa ja kaveripiireissä sillä tavalla, jotta jokainen käy suihkussa ja saunassa ovi lukossa ja yksi kerrallaan uimapuku päällä. Minä kiinnitän vielä varmuuden vuoksi koko toimituksen ajaksi katseeni saunan/suihkuhuoneen kattoon, ettei pääse lihanhimo yllättämään.

Aika mielenkiintoinen aihe. Kaveriporukalla kun mennään sekasaunaan, niin sinne vaan mennään. Ei ole ainakaan vielä mitään pahempaa kuolaamista esiintynyt. Käyn vanhempieni kanssa saunassa, kun käyn kotona. Eikä siinä mitään ihmeellistä ole.

25-vuotias mies käy äitinsä kanssa saunassa.

Originally posted by Hannibal
Eipä olisi pakkotoistolaisista uskonut. Kaikennäköistä perverssiä viheltäjää on käynyt tässäkin treeni/ravinto-viestiketjussa paljastelemassa intohimojaan.

Kyllä se on meidän suvuussa ja kaveripiireissä sillä tavalla, jotta jokainen käy suihkussa ja saunassa ovi lukossa ja yksi kerrallaan uimapuku päällä. Minä kiinnitän vielä varmuuden vuoksi koko toimituksen ajaksi katseeni saunan/suihkuhuoneen kattoon, ettei pääse lihanhimo yllättämään.
Mun sarkasmimittari taisi just räjähtää. Eiku uuden ostoon! :)

Millaiset saunatavat aiot omille lapsillesi joskus opettaa?
Isin ja äitin kanssa saunaan kouluiän alkuun asti ja sitten poika pelkästään isin kanssa, tyttö äitin kanssa tai toki yksin. Sama meininki mikä meidänkin perheessä on ollut vanhimman lapsen kohdalla. Itse kylläkin kävin 5-vuotiaasta lähtien isoveljien kanssa saunassa.

Sorry off-off-topikki, mutta pikkukakrusta asti erävaellusta harrastaneena on pakko kommentoida, että kun telttapatikassa tuolla tuntureilla vaelletaan, niin siinä kyllä turha häveliäisyys saa kummasti kyytiä. Eipä meinaan kyllä häiritse tippaakaan riisuutua/vaihtaa vaatteita teltassa vanhempien/sisarusten nähden, kun vaihtoehto on h****tinmoinen kaatosade ja pohjoistuuli teltan ulkopuolella...:rolleyes:

Ai niin, Tomi, entäs jos satutkin asumaan perheesi kanssa kerrostalossa ja saunavuorolla on pituutta puoli tuntia? Eipä siinä paljoa ehdi kyllä löylytellä, jos kovin monella eri porukalla saunotaan...

Originally posted by Gillyanne
Ai niin, Tomi, entäs jos satutkin asumaan perheesi kanssa kerrostalossa ja saunavuorolla on pituutta puoli tuntia? Eipä siinä paljoa ehdi kyllä löylytellä, jos kovin monella eri porukalla saunotaan...
Siinä vaiheessa kun mulla on kouluikäinen lapsi tai lapsia, niin todennäköisesti ei tarvi missään kerrostalojen yleisissä saunoissa löylytellä. En muuten ole koskaan käynyt taloyhtiön saunassa, eikä ole tarkoitus myöskään mennä.

Edit: ja jos asun vielä kerrostalossa siinä vaiheessa kun on lapsia ja perhe, niin siinä kerrostalossa on silloin oma sauna.

Gillyannella on kyllä pointtia, ja paljon. Meillä on tällainen hyihyi asenne alastomuuseen, koska meillä on aina mahdollisuus sulkea ovi niin että ei kukaan näe... Ja mitä enemmän on yksin alastomuutensa kanssa niin sitä enemmän on taipuvuutta piillottaa sitä.

Minulla on sukulaisia jolla on iso saari, joka on todellinen nudistiparatiisi. Ja siellä on populaatio melko suuri parhaimmillaan. Kaikki uudet poika/tyttö ystävät kummastelevat vähän aikaa sitä alastomuutta mutta sulautuvat hyvin nopeasti... Vaatteet pois vaan.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom