Sattuipa kerran kaverille:

Dragon sanoi:
3. Kaveri sietää niin hyvin viinaa, että juo kaksi kossupulloa yhdellä istumalla, eikä edes näytä olevan kännissä.
Kaveri sietää niin hyvin viinaa, että vetää kaksi 0,7L jellonaa naamaan illassa kohtuu kiukkusella tahdilla ja on sen jälkeen kännissä. Ainiin tää olikin totta... se samainen kaveri painaa n.180kg ja kuuluu AA:n vakiokalustoon (jos se nyt mitään merkitsee)...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaveri selitti miten maailman vahvin mies kisaan valmistaudutaan. Ne kuulemma treenaa kaikki lihasryhmät 4 x päivässä ja ei syö mitään 2kk, juo vaan semmosii 2 desin mukeja 1.5h välein mis on jotai 5k kcalii ja vastaa 2 päivän ruokia.

Kaikki tää tossa kun jonotettiin Slayerin lippuja, on kuulemma joku sen sukulainen ollu Jouko Aholan valmentaja. Vielä kun uskois.

Kusimato sanoi:
Joku 70 - 80 kulkee sköötteri, jos ottaa rajoittimet variaattorista ja putkesta.

Riippuu skootterista, mun lälläri meni 90-95kmh kun otin variaattorista rajoittimen aikoinaan pois. Muuten oli täysin vakio.

Pikkupoikana katteltiin Planican lentomäkikisoja. Kaveri oli sitten kuulemma edellisenä talvena ollut hiihtolomalla kyseisessä paikassa ja hypännyt lentomäestä Stigalla pitkälti toistasataa metriä.

Mike sanoi:

Sama tyyppi pari vuotta aikaisemmin pelasi minun kanssani "neppistä" pikkuautoilla. Minulla oli sellainen hieno Ritari Ässä-auto, joka yllättäen hävisi johonkin leikin lomassa. No, seuraavan kerran taas leikittiin neppistä saman kaverin kanssa ja yllätys yllätys! Hänellä oli ihan samanlainen auto kuin minulta hävisi. Oli kuulemma käynyt ostamassa kaupasta ihan äskettäin. Hmm...

Kaverille oli kuulema myynyt joku jenssissä kadulla hajonneen puhelimen.Kun kusetus oli tullut ilmi niin tämä kaveri jonka mitat ovat 170cm/50kg oli hakannu kaikki ne myyjät teholle.

Me leikittiin lapsena tähtien sota ukoilla ja mulla oli "harvinainen" Yoda hamo. Se hävisi leikin lomassa ja muutaman päivän päästä yhdellä kaverilla oli samanlainen Yoda ukko. Kysyin että mistä oot saanut ton ja kaveri sano että sen äiti oli ostanut ukon. Mainitsin että oma ukko oli hävinnyt. Kaveri tokas vaan että hän voi lahjoitta oman ukkonsa mulle :rolleyes:

Kaveri oli ostanut Wrangelta proteiinijauhoja ja niiden syönnin seurauksena oli alkanut kasvaa lihasten lisäksi hirveästi karvaa selkään.

Mulla on yks kaveri joka on Taekwondon suomenmestari, Lumilautailun euroopan mestari, sille on kehitetty oma lauta.
Sillä on ollu 756 heppanen cossu sierra (ajaa 1.3 kadetilla). Sen flikka kaveri antaa aina visaa käyttöön et se voi ostaa jotain kivaa. Se on meinannu ostaa Lotus Omegan, mutta ei se ois nii siisti kuitenkaa. Halonen käy harvase päivä niillä syömässä (Rovaniemellä) ja se on käyny vaikka kuinka monesti sen kanssa saunassa.
Onha niitä enemmänki ku muistais. :david:

Yläasteella oli kaveri jonka Helkama Raisu mopo kulki 140 km/h. Kaveri myös väitti istuneensa auton katolla 80 km/h vauhdissa. Eno oli puikoissa. Kerran kaveri oli meillä himassa ja pölli multa zippo sytkärin kun jätin sen yksin broidin huoneeseen. Seuraavana päivänä se toi sen kouluun ja väitti ostaneensa jostain. Zipossa oli muovipalat kyljissä joissa oli jotkut kuvat, ne tämä kaveri oli irrottanu... Vähänkö meinasin leipoa.

Jaahas, kai sitä pitänee minunkin kertoa hieman hauska juttu, kaveri oli menny poliisi asemalle mopolla täyttämään mopon ajokorttilupa hakemuksia. Samainen kaveri on myös otattanut kilvet pois kolmesta moposta ja ensimmäinen oli hyvin kuuluisa täällä päin. Jopa taksi kuskeille oli kuulemma ilmoitettu että jos näkyy ko. menopeliä niin ilmoittelisivat.

perskeles kun en muista sen yhden torstin juttuja, mutta kerran se ainakin selitti ihan pokkana, että hänen vaarinsa oli saanut sinivalaan mato-ongella ja silakkaparvi kaatoi Estonian:D Eikä tainnut vuosienkaan jälkeen myöntää olleensa väärässä

Tuttavalla on 2.0 litran Opel vectra automaatti vm-95. Loota vaihtaa kuulemma nelosta kun vauhtia on 230km/h(siis oli ollut kokeilemassa paljonko auto kulkee). Ihan tosissaan väitti vaikka moneen kertaan sanoin että :anssi: . Kunnon :david:. Luovutin nopeasti koska en jaksanut edes inttää moisesta asiasta. Siitä ei tullut puhetta paljonko auton lopullinen nopeus oli, mutta jos tuota rataa mennään niin varmaan joku 255-260km/h :david:. Samainen tuttava sanoi kerran tehneensä hauista tangolla istuen(tää kaveri on kova treenaan puheissaan,mutta oikeesti käy nosteleen ehkä kerran 2vuodessa jos eksyy salille vahingossa). Kysyin että miten helvetissä se on mahdollista, se rupes sönköttään jotain että hän istuu penkillä ja on siinä kuin jokin jousi ja tanko kädessään, vittu että me revettiin kaverin kans ku se ton heitti :lol2: , oli tuttava vähän hämillään että mitä nyt :david: .

spinfarmrecords sanoi:
Eräs kaverini väitti ajavansa 93 vuoden Opel Astralla Ruskealan risteyksestä Vuorenkylän risteykseen ( Nelostin varrella, matka on joku 400m ) 190 km/h.

Sehän olisi maailman ennätys!!!

Kukahan kumma ois ollu :D kyllä olen edelleenkin sitä mieltä, tosin auta oli sillin Honda Civic vm91 ja huomaa etten mä nollista lähteny kun siihen risteykseen ei kaikki vedä stoppia :D tosin voipi olla että noissa lukemissa on hiukan "kikeroa"

Narukäsi sanoi:
. Kaveri myös väitti istuneensa auton katolla 80 km/h vauhdissa. Eno oli puikoissa.

Minäpäs väitän, että mun kaveri makasi auton katolla kun ajoin n. 80-90km/h. Vuosi oli -93 auto Toyota Carina vm. -72. Ko. tapaus on kuvattu videokameralla. Saatana, että sitä osas olla junnuna tyhmä.

Dragon sanoi:
2. Kaveri oli maatilalla, kun isäntä päätti näyttää miten lehmän pieru palaa hienolla sinisellä liekillä. Lehmä räjähti kappaleiksi.
AHAAAHHAHAA :lol2:

Armeija-"kaveri" väitti kun oltiin kertaamassa että oli kännissä kiivennyt auton katolle kun autolla oli ajettu 160km/h,juu aivan varmaan!!!Se oli muutenkin aika :david: !!!Se pisti aina paremmaksi kun jotain ryyppy juttuja kerrottiin!!!esim.tuli juttua pirtusta ni oli kuulemma juonu pari litraa eikä alkanu kuin vähän väsyttämään!!Kerto muuten ne jutut ihan tosissaan!!Monet hyvät naurut saatiin sen jutuista!! :lol2:

Mulla oli yks koulukaveri, jonka jutut olivat paskaa alusta loppuun. Tässä muutamia mitä muistan:

- mulla on kaupungin leveimmät lahkeet (silloin ne oli in)
- faijan tiekarhun terässä on teollisuustimantteja
- faija oli ajanut tiekarhulla 80km/h ja vetänyt terän maahan kääntänyt ja jatkanut samaa vauhtia toiseen suuntaan.
- silloisessa kaupungissa oli silta ja jos se jäi ylös, kun laivoja oli mennyt siitä alta, oli olemassa 600 syytä miksi se voi sinne jäädä. Kukaan muu kuin hänen isänsä osaisi vain laskea sen. Seuraavaks lähimmät osaajat olivat 500km päässä.
- eräänä aamuna tää jätkä tuli bussiin ja oli siniset farkut jalassa. Muuten kuulemma olisi vaaleat laittanut, mutta hän pani jotain muijaa eilen auton etupenkillä ja housut oli menny vähän suttuun.

Ja kaikki jutut jätkä kertoi selvinpäin.

Niin ja sitten yks toinen juttu. Kavereitten isät pentuna pysty hakkaa kaikki. Täähän on paskapuhetta, koska meidän isä on se vahvin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom