sarjoista!?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fixxxer
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Eli olen kokeillut jo muutamaa sarja/toisto asetelmaa ja ne on 12 toistoa ja esim 50 kg, 8 toistoa ja esim 10 kg lisää, 4 toisto ja siihen taas vaikka se 10 lisää... toinen ollu 2x10 2x5 tai 10 ,5 ,10, 5... 5siin aina painoo lisää!!
mites teillä sarjat on yleensä ja onko nuissa minun sarjoissa mitään järkeä!!!
Niin ja esim. talja eteen niin monta sarjaa yhteensä teette?
esim teettekö vaikka 3x10 kahesti tai jotain!?

no kuuleppa ite kuule!:whip: siis minulla on nuo sarja/toisto hommat toiminu hyvin mutta kyselin että miten teillä muilla on tapana tehdä!!!

Originally posted by Fixxxer
no kuuleppa ite kuule!:whip: siis minulla on nuo sarja/toisto hommat toiminu hyvin mutta kyselin että miten teillä muilla on tapana tehdä!!!

No kai niissä sitten on jotain järkeä jos ne kerran toimivat?

no on on järkeä jotain... mutta minkälaisia sarjoja ite teette ja vedättekö sarjat sitten vaikka pari kertaa läpi eli 2x10 x2 joka oikeestaan on kyllä 4x10... eli luulempa että jos teillä siellä lukee 2x10 vaikka niin teette sen 2x10 vaan!!! mutta jotkutpa sitä sanoo tekevänsä 2x10 x3 sarjoja niin miten se yleensä teillä on!?

no on on järkeä jotain... mutta minkälaisia sarjoja ite teette ja vedättekö sarjat sitten vaikka pari kertaa läpi eli 2x10 x2 joka oikeestaan on kyllä 4x10... eli luulempa että jos teillä siellä lukee 2x10 vaikka niin teette sen 2x10 vaan!!! mutta jotkutpa sitä sanoo tekevänsä 2x10 x3 sarjoja niin miten se yleensä teillä on!?

tä?

:( Aina tällaisina hetkinä kadun etten aikoinaan valinnut laajaa matematiikkaa - jää tuo logiikka nyt kyllä ymmärtämättä. Ihan oikeasti Fixxxer, miettisitkö vielä hetken jäsennellympää kysymystä niin voit saada ehkä vastauksiakin kysymyksiisi;)

sarjathan riippuu ihan siitä mitä haluat treeniltäsi. voimaa, massaa, tai kiinteyttä.

esim. tuossa massaa! voimaa! kirjassa oli opastettu suuntaa antavia toistomääriä. jos nyt ihan väärin muistan niin ensin koitetaan ko. liikkeessä ykkönen, josta vähennetään 20%. sitten tällä tehdään maksimitoistot.

testitoistot
. . . . massaa
. . . . . . . voimaa
4 . . 2-8 . 1-4
6 . . 3-12 . 1-6
8 . . 4-16 . 1-8
10 . 5-20 . 1-10
12 . 6-24 . 1-12
15 . 7-30 . 1-15
20 . 10-40. 1-20

massaan normaalisti 60-90% maksimista.
voimaan 80-100% maksimista.

e. itse teen normaalisti kolme tiukkaa sarjaa / liike. tosin riippuen muista apuliikkeistä.

eli luulempa että jos teillä siellä lukee 2x10 vaikka niin teette sen 2x10 vaan!!!

Joo tehdään vaan 2x10. Mitäs mieltä on kirjoittaa jotain ohjelmaa ja sitten tehdä vaikka tuplasti sarjoja. Sillä 2x10 sarjalla saa kyllä lihat ihan loppuun ja enempää ei jaksaiskaan tehdä, jos se on tarkoitus. Kovin eripituisia sarjoja ei kannattas sotkea keskenään, kuten sä tunnut tekevän. Kirjoitin sulle ohjelman pätkän johonkin aiempaan postaukseen ja et uskonut sitäkään, niin miksi kysyt taas samaa asiaa?? Unohtanut kenties edelliset kommentit.

No okei! Mietiskellään enemmän mitä kirjoitellaan!
No ennen mulla oli sarjat näin, että 3x8-12 ja sillä pari viikkoa eteenpäin ja 3. viikolla sitten sarjat oli 2-6 (tai sinnepäin).
Mutta vaikka yleensä teenkin ne 3x10 per liike niin sitä kuitenkin jaksaa tehdä saman vaikka 3x10 kertaa lisää, vaikka sarjat ovat tehneet lopussa aina tiukkaakin! Mutta jos ei kerran kannata tehdä enempää kuin vaikka 2 sarjaa, niin ei sitten tehdä!
Perusvoimaa 2 viikoa, sarjat (mitenkä?)
Maksimivoimaa 2 viikkoa, sarjat (mitenkä?)
Saitteko tästä selvää!! :itku:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Mutta vaikka yleensä teenkin ne 3x10 per liike niin sitä kuitenkin jaksaa tehdä saman vaikka 3x10 kertaa lisää, vaikka sarjat ovat tehneet lopussa aina tiukkaakin!

No iästä päätellen et voi olla kovin kokenut, eli tuo johtuu varmaan huonosta hermotuksesta. kannattaa nyt pysyä vaan siinä 3*8-12 vielä hetken aikaa. menikö ihan :offtopic:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom