Olen huomannut reilun vuoden salilla käyneenä, että sarjapainot eivät kehitykään pelkästään niitä ajattelemalla. Tämä oli järkytys, mutta huomasin myös, että pelkästään niissä liikkeissä painot olivat nousseet, joita olin tehnyt aina ekana treenissä ( mave, kyykky ). En ole treenannut millään ohjelmalla, mutta aika jännää kuitenkin. Tietty jos kaikki mehut menee siihen raskaimpaan liikkeeseen, niin muihin liikkeisiin ei jää niin paljon mehua. Mutta onhan aika monessa ohjelmassakin ekana joku raskas liike ja silti ne muutkin liikkeet ( ainakin periaatteessa ) kehittyvät.
Olen kuitenkin joka treenissä tehnyt aina maven tai kyykyn jälkeen jonkun punnerrusliikkeen ( penkki, pystäri tai etunojapunnerrus ) ja sitten soutua tai leukoja. Ehkä tulee liikaa vaihtuvuutta noissa muissa liikkeissä, kun eivät kauheesti edisty. Olen kyllä tyytyväinen siihen, että treenin eka liike edistyy..
Onko tää kehitys teidän mielestä seurausta tyhmästä treenistä, vai näinkö se vaan on, että treenin ekat liikkeet kehittyy aina eniten?
Olen kuitenkin joka treenissä tehnyt aina maven tai kyykyn jälkeen jonkun punnerrusliikkeen ( penkki, pystäri tai etunojapunnerrus ) ja sitten soutua tai leukoja. Ehkä tulee liikaa vaihtuvuutta noissa muissa liikkeissä, kun eivät kauheesti edisty. Olen kyllä tyytyväinen siihen, että treenin eka liike edistyy..
Onko tää kehitys teidän mielestä seurausta tyhmästä treenistä, vai näinkö se vaan on, että treenin ekat liikkeet kehittyy aina eniten?