Sarjamäärät 3-jakoisessa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timo86
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen nyt aloittanut tekemään 3-jakoista treeniä jaolla 1.Jalat,vatsa 2.rinta,olkapäät,ojentajat 3.selkä,hauis.Nyt minua vain askarruttaa tuo sarjojen määrä. Eli kuinka monta sarjaa rinnalle kannattaa tehdä per treeni? Entäs etureisille? Jaloillehan luonnollisesti tulisi tehdä enemmän sarjoja kuin rinnalle. Olisiko 20 sarjaa etureisille ja 15 sarjaa rinnalle ok? Kiitos vastauksista jo etukäteen.

Ite oon 3-jakosessa tehnyt rinnalle 2 liikettä ja 2-3 sarjaa per liike. Eli kokoreenissä tulee rinnalle vain 4-6 sarjaa. Toki sitten kun ojentajille tekee esim dippiä niin siinäkin sitten rinta työskentee hyvin.

Jaloille tulee 4 liikettä ja sarjoja taas samat 2-3 per liike. Eli koko treenissä 8-12 sarjaa.

Ja treenejä on sitten 4 per viikko.

Mites tuossa 3-jakoisessa kannattaisi progressio toteuttaa? Jos kyykyssä on esim. 4*4-6, niin olisiko seuraavanlainen progressio hyvä: Tehdään samalla painolla niin kauan, että saadaan tuo 4*6 ja sitten lisätään painoa. Jos tällä painolla saadaan esim. 6,6,4,4, niin jatketaan samalla painolla taas niin kauan kunnes tulee se 4*6?

Olen nyt aloittanut tekemään 3-jakoista treeniä jaolla 1.Jalat,vatsa 2.rinta,olkapäät,ojentajat 3.selkä,hauis.Nyt minua vain askarruttaa tuo sarjojen määrä. Eli kuinka monta sarjaa rinnalle kannattaa tehdä per treeni? Entäs etureisille? Jaloillehan luonnollisesti tulisi tehdä enemmän sarjoja kuin rinnalle. Olisiko 20 sarjaa etureisille ja 15 sarjaa rinnalle ok? Kiitos vastauksista jo etukäteen.

en ainakaan ite näkisi mitään tarvetta tehdä kolmijakosella ohjelmalla 15 sarjaa rinnalle, jos kyse on yhestä treenistä, vai? Lihasmassaa jos haluaa nii eiköhän 4-6 sarjalla/treeni pärjää rinnan suhteen vallan mainiosti, sillä kolmijakosella ohjelmallahan rintaakin tulee treenattua kahesti viikkoon, vai? Jalkatreenin suhteen ottaisin kuusi sarjaa etureisille, periaatteella joka toisessa treenissä toistomäärä 5-10 ja sitten pitemmässä treenissä toistoja 8-14.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom