sarjaa hahmottelen..

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Moi!

pituutta 161 cm, painoa 70+. Olen käynyt koko viime talven kuntosalilla 2-4 kertaa viikossa mutta kesän ja keuhkosairauksien takia joudun nyt alotteleen uudestaan.

Suunnitelmissa olis n. 2 kertaa viikossa käydä. Tahdon myös treenata kestävyyttä (& joskus juosta maratonin) joten olen jalkoja oikeastaan treenannut ihan vain juoksumatolla (tällä hetkellä n 5 km lenkki "alkulämmittelyksi") jonka jälkeen olen melkeen joka kerta tehnyt yläkropan (hauis,ojentaja,ylätalja,vipunostot ja nostot rinnalta selällään), keskiselän ja vatsat. Tämä tietenkin kuullostaa ammattilaisten korvissa pahalta..? Toistot on olleet tähän mennessä 3*8-10 niin että aina viimeinen sarja on lähes hampaat irvessä tehty.

Kun nyt pääsen käymään kuitenkin n. 2 kertaa viikossa, ehkä joskus 3, niin miten nuo kannattaisi jaksottaa nuo treenit?

Tarkoituksena on myöskin (tietty ku nainen oon) päästä eroon läskistä ja saada näkyvää selvää lihasta tilalle. Olen maksimipainoista kuullut ja niitä testaillutkin (rinnalta sain nostettua eilen reilut 40 kg, en enempää), pitäisikö nekin ottaa nyt huomioon?

En nyt kaipaa ehkä suoraan mitään saliohjelmaa, sitä varten voin maksaa kuntosalin tädille, mutta vinkkejä ja hyviä neuvoja ottaisin vastaan:))

Iiris

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Onko sulla päivät tiedossa, tai paremminkin mites tuon levon kanssa? Tuleeko punttipäivät peräkkäin (toivottavasti ei) vai pystytkö käymään esim. ma ja to? jos tuo onnistuu niin voisinpa laittaa ihan koko kroppa kaksi kertaa viikossa. Jalat kannattaa ottaa ehdottomasti treeniin mukaan. Juokseminen ei ihan vastaa hyvää kyykky treeniä ;)

jos taas mahdollisuus kolmeen kertaan, niin sitten mun mielestä on helpompi jo tehdä ihan 'kunnon' ohjelma. Kuntosalin tädit toivottavasti sinulle sellaisen loihtivat :)

Painon pudottamisesta on tällä alkusivullakin vaikka kuinka paljon tietoa joten selaile nyt aluksi niitä läpi.

Edit. voishan tuon jakaa ylä- ja alakroppa tyylisestikkin.. Vähän vaikeaa on sanoa, kun olen tottunut pitämään itselleni miniminä tuota 3 krt viikossa käymistä.

Edit2. selailin tuossa Faqia läpi ja tällainen osui mun silmään. Lukaiseppa läpi.

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?s=&threadid=1960

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom