Sana ja ylistys - Ilo ilman jeesusta on teeskentelyä!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Tämä on vain kannanotto hulluja ihmisiä kohtaan, ei itse kristinuskoa.

http://sanajaylistys.org/foorum/

Noniin, löysin sitten vittu niin sairaan forumin, ettei mitään tolkkua. IMO kristinusko on hyvä asia määrättyyn pisteeseen asti, tuolla ollaan jo menty hieman ylitse.

En ole homoseksuaali, mutta kyllähän mua silti vituttaa että noin saatanan ääliöitä ihmisiä on.

Poimintoja oikein ylläpitäjän Veli Saarikallion kommenteista, Hyvä Veli, vittu sä olet kunkku!

Homous on kuin mätä yhteiskunnan luissa joka pitäisi kriminalisoida lailla.
Minusta homous tulisi kieltää lailla, koska se tuo turvattomuutta poikalasten elämään yhteiskunnassa.
En kannata homoille adoptio oikeutta, josta politiikot puhuu, enkä liioin hedelmöityshoitoa lesboille. Hehän ottaisivat itselleen monessa tapauksessa seksinharjoittamisvälineen eikä lasta.
Eikä muutenkaan tällaiseen saatanan kytkökseen tarvitse lasta.
Homous on muuten vihan henki myös, se pyrkii alistamaan kaikki tahtonsa alle. Näimme kuinka Sodomassa joutuivat pakenemaan ovien taakse homojen väkivaltaista käyttäytymistä. Ja raamatussa on toinekin esimerkki siitä alistavasta homohengen vaikutuksesta.
Maailmanlaajuinen homous pyrkii tekemään homoudesta normaalia ja heteroudesta poikkeavaa.

Lisää herran inspiroimaa sanaa:

Abortti on perkeleestä.
Sydämeni itkee, en voi kestää tätä. Isä auta kansasi nousemaan voimaasi voittamaan tämä perkeleellinen abortti Henkesi kautta.
Tämä kansa täytyy voittaa Kristukselle, silloin loppuu perkeleellinen lasten murhaaminen.

Forumin säännöissä on raamatusta jotain hämäriä otoksia. Tuo ylläpitäjä vaikuttaa aika heikkopäiseltä fanaatikolta jolla on muutama mutteri tippunut kurvissa. Jumalauta minkälainen lapsi tulisi tuommoisessa kasvatuksessa kun noita juttuja lukee, tulee joku psyko mieleen tuosta ukosta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vittu kun maailmassa on tuollaisia vouhottajia...
Hoitoalan ihmisenä voin sanoa, että pahat persoonallisuushäiriöt ja äärifundamentalismi kulkee usein aika käsi kädessä..

Minkä takia uskon takia tehdään tommosia naurettavia juttuja, mukaan lukien nämä muhamedin kuvat.
Tekosyitä riehumiseen.
Munchen leffan katsottua pakko myöntää se toimii.
80-luku taisi olla rauhallista.

Uskonto on äärimmäisen huono ideologia, aivan kuten yllä olevasta näkee, mutta kyllä siitä näyttäisi olevan paljon hyviäkin vaikutuksia. Tuota lukiessa ei vaan voi välttyä ajatukselta uskonnon tehokkuudesta ihmisten manipuloinnissa.

Metalviking sanoi:
Vittu kun maailmassa on tuollaisia vouhottajia...
Hoitoalan ihmisenä voin sanoa, että pahat persoonallisuushäiriöt ja äärifundamentalismi kulkee usein aika käsi kädessä..

Voin nyökytellä myöntävästi tähän. Hoitoalan ihmiset varmasti ovat tietoisia kuinka paljon mielenterveysongelmaisissa on juurikin näitä 'Jumalan sanansaattajia' jne.

Usein kiihkouskovaisuudessa psyykkiset ongelmat ovat aikalailla mukana.

Itseäni ei haittaisi kuvien julkaisu suomalaisissa lehdissä.
Minkä takia hiekka ihmiset määräävät mitä saa näyttää mitä ei?
He eivät ole lehtiä nähneet.
Kyse on ihan muusta.
Joka tapauksessa suomalaiset voittaa, paitsi ulkomaan matkailussa.
Itse olen liikkunut "iippo"kassin kanssa paljon ympäri eurooppaa, ennen ja jälkeen 11/9.
Ei normi ihmisiä kiinnosta.

En nyt tiedä pitäiskö homoille ja lesboillekaan antaa adoptio-oikeutta, mutta vois varmaan samanlailla kyseenalaistaa pitäiskö tosi uskovaisilla olla oikeus jälkikasvuun... --> http://fi.wikipedia.org/wiki/Veli_Saarikalle

Ei oo kaverillekaan annettu pienenä paljoo mahdollisuuksia. Ei sinänsä kyllä mäkin varmaan uskoisin vielä joulupukkiin, jos sitäkin iloo ei olis jotkut harhauskoset menny pilaamaan!:curs:

Tonne palstalle taitaa kuitenkin olla turha mennä rekisteröityyn. Näytti nopeella silmäyksellä sensuuri olevan melko tiukkaa, kun vaikuttivat olevan niin yksimielistä ja jeesus elää henkisiä kaikki kirjottajat. Jokatapauksessa meininki hjyvä kaikinpuolin...:thumbs:

edit: tapsa: siis viittasin lähinnä tohon "Saarikallen vanhemmat ovat uskovaisia ja antoivat myös Velille hengellisen kasvatuksen. Veli Saarikalle oli lapsenuskossaan aivan alusta lähtien ja uskoi Jeesukseen vapahtajanaan jo lapsena."

edit2: kun tässä nyt päästiin selventeleen lausuntoja niin kieltämättä meni ittellä vähän toi sun edellinen posti yli/ali....mistä kuvista sä puhut ja miten 11/9 liittyy tähän??

Homoudesta ja lesboudesta yritetään tehdä luonnollinen asia, mutta sitä se ei ole.
Minäkään en tankkaa autoa pakoputkeen vaan pensatankkkiin.

Näin kertoo Veli Saarikalle.

Nauroin ääneen. Ehkä paras perustelu ikinä.

Kristinuskoa voi harjoittaa monella tavalla, tuo on yksi niistä. Puhtaimmillaan näkemys kristinuskosta perustunee siihen mitä Jeesus itse on kertonut. Jeesuksen sanoma kiteytyy Matteuksen, Markuksen, Luukaksen ja Johanneksen evankeliumeihin. Vanhatestamentti on pääsääntöisesti historiankirjoitus jonka oppeja myös Jeesus kumosi useasti.

En ole raamattua tarkasti lukenut, mutta siinä käsityksessä olen, että Jeeses ei homoutta kovinkaan ankarasti tuominnut, josko tuomitsi ollenkaan. Lähinnä homovastaisuus juontaa juurensa vanhastatestamentista. Jeesus kehoitti ihmisiä nimenomaan olematta tuomitsematta ketään.

Itse en ymmärrä jyrkkää homovastaisuutta tai sen ympärillä vouhkaamista. Vaikka homoutta henkilökohtaisesti pitäisikin syntinä, on se vain yksi synti muiden joukossa. On varmaa että homouden tuomitsijat tekevät päivittäin tukun syntejä itsekkin. Miksi nostaa kohu yhdestä mahdollisesta synninteko tyypistä.

Kuinka moni homouden verinen vastustaja ei ole harrastanut esiaviollista seksiä.

Kristinuskosta on monenlaisia tulkintoja ja näkemyksiä, niistä ei mielestäni monikaan ole juuri sen kaltaisia minkälaisina Jeesus olisi halunnut asiat nähdä. Eri kirkkojen erilaiset näkemykset perustuvat ihmisten pohdintaan, ei puhtaasti Jeesuksen kertomaan. Jokainen asiasta kiinnostunut voisi lukea Uuttatestamenttia ja muodostaa oman näkemyksensä.

Mielestäni usko on nimenomaan omaa pohdintaa, ei toisten ihmisten ajatusten toistamista ja kärjistämistä.

Oma mielipiteeni on, että homoille ei tulisi sallia oikeutta lapsen adoptointiin. Tuollainen kiihkoilu nyt tietysti on perseestä, mutta adoptioasiassa olen samaa mieltä.

Seksuaalinen suuntaus sinänsä on jokaisen oma asia. Lain rajoissa toki.

Aina, kun sanotaan että uskonto on syypää ongelmiin, mulla alkaa pinna palaa. Uskonto ei sinällään ole minun mielestäni ongelma, vaan ihmiset, jotka käyttävät sitä omien tarkoitusperiensä pyhittämiseen.

Fundamentalismi, oli kyse sitten uskonnosta, isänmaallisuudesta jne, aiheuttaa aina ongelmia. Samahan se tässäkin on; mitä ahdasmielisempää ja tiukemmin rajattua elämää on tarjolla, sitä hanakammin tietyt piirit jutusta innostuu. Yhteisöllisyys on kumma voima: me vs. muut.

Tietäiskö joku, mikä kehitysvaihe lapsella/ihmisellä on jäänyt vajaaksi, jos/kun tuollaiset fundamentalistiset ääriliikkeet kiehtovat? On toki ihmisiä jotka eivät saa valita (esim. lapset, jotka joutuvat kasvamaan tietyssä uskonnollisessa ilmapiirissä), mutta entäs ne, jotka hakeutuvat näihin fundamentalisti-kuvioihin?

Itekään en kannata adoptiota homopareilla, mutta ei tässä nyt heitä roviollakaan ole tarvis polttaa.

Dear_a, uskonnot hyvinkin ovat kaiken pahan alku kun menemmän back to basics. Lähi-idässä sen huomaamme oikein konkreettisesti.

Tosin kyllä ihminen riitaa osaa haastaa, todennäköisesti se olisi keksinyt jonkun muun tekosyyn tapella.

Kyllä tuo yleinen homovastaisuus karahataa munkin korvaan. Mä en käsitä miten se voi ketään haitata, jos kaksi täysi-ikäistä haluaa toisiaan perseeseen panna ja pidellä kädestä kiinni.

Mulla oli puoli vuotta homo kämppiksenä ja voin sanoa, että ollaan vieläkin hyviä ystäviä. Olen nukkunut hänen kanssaan jopa samassa sängyssä :eek:. Ja olen muuten aivan vitun väsynyt kuuntelemaan sitä "oo ny kuitenkin tarkkana" huumoria. Tuo hemmo tietää tasan tarkkaan mun seksuaalisensuuntautumisen ja varmasti kunnioittaa sitä. Ei siinä mitään ihmeellistä ole. Siinä me illat istuttiin kalsarit jalassa olohuoneessa ja katteltiin töllöä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom