Samsungin kilpailu - Pwnaako Pakkis? Suuri taisto Muro vs Pakkis! Osallistu!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ratusz
  • Aloitettu Aloitettu
Minulta +2

Kunhan emännyys kotiutuu, niin vanhana upseerina minulla on suorastaan velvollisuus antaa kotona muonitusvastaavalle käsky :whip: lähettää molemmista numeroistaan +työluurista viesti K5 Pakkis....

Kotirintaman tehtävä on auttaa ja tukea.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mike kisa loppuu 12.12 jaksatko siihen asti hehkuttaa, vai mikä on tavoite?:kippis1:
Tässä taistellaan verisesti loppuun saakka ja kaikki keinot käytetään. Ajattelin käyttää dopingia ja pistää parin viikon bannerikuurin:

1. 400x60pix banner eod
  2. 400x60 pix banner ed

+1 lähti ja laitetaan vielä mammankin puhelimesta kun pääsee kotiin. on se nyt prkl kumma että tästäkin piti saada kunnon vääntö aikaan :rock:

Menee murot väärään kurkkuun :lol2:

cereal.jpg

ahaha voi perkele oon hankkinu jo toista kymmentä ja lisää tulee :D jokainen kaveri joka vaan on ikinä vähänki rautaa kolistellu ja ei väliä vaikka ei oliskaan :D

ahaha voi perkele oon hankkinu jo toista kymmentä ja lisää tulee :D jokainen kaveri joka vaan on ikinä vähänki rautaa kolistellu ja ei väliä vaikka ei oliskaan :D
Rautaristit loppuvat kohta kesken, uskomattoman lojaaleja taistelijoita täällä!

:rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock:

:rock: :rock: :rock: :rock: :kippis1:

:rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock:

Täältä lähti vielä toinen viesti mutsin puhelimesta ja emäntä ja sen perhe vedetään viel mukaan :kippis1: Go Pakkis go! :D

Sinne läksi.

Vois tosiaan tuo setti olla aika hyvä joululahja esim. tuonne lastenklinikalle tms.

Ja tulis pakkikselle ainakin positiivista julkisuutta, jos tuo asia hoidettaisiin mallikkaasti.:)

Sinne läksi.

Vois tosiaan tuo setti olla aika hyvä joululahja esim. tuonne lastenklinikalle tms.

Ja tulis pakkikselle ainakin positiivista julkisuutta, jos tuo asia hoidettaisiin mallikkaasti.:)
Kyllä, voimme sen tuonne lahjoittaa ja ihan kädestä pitäen viedä.

ps. tässähän ollaan jo ihan voittofiiliksissä vaikka sieltä tulee kyllä Hamppuforum joka ounaa sekä murot että raudan nysvääjät.

"This kid has no life"

Asia meininki :D
2-viikkoa pitäs vielä jaksaa päivittää tätä trediä 24/7..oh shit..

tottakai. Johonki hyvään tarkotukseen tuo annetaan, siitä ei oo epäilystäkään. Ja voittohan on meidän, ei mahda mitään. Ennen 00.00 täytyy olla 1000 vähintään kasassa, mieluiten 2000 :D Kyllä mä 50 hankin tänään :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom