Sampo Pankin uusi verkkopankki

Ei ole tuossa Tanskalaisten kuviossa mitään järkeä.

Verkkopankin toiminta on ihan yhtä tärkeä kuin se, että kortilla pystyy maksamaan. Ei saisi mennä siihen, että niistä tehdään "liian hienoja" jolloin yhteensopivuus kärsii.

En muista, että oman pankin verkkopankki olisi ollut ikinä alhaalla(paitsi kun sitä päivitettiin) ja seinästäkin on joka kerta saanut rahaa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En ole Sampon asiakas, mutta kyllä pistää ihmetyttämään. Se, että asiakkaan rahat siirtyy minne pitää ja asiointi onnistuu on pankille YDINTOIMINTAA, syy miksi ihmiset ovat niiden asiakkaita. Vastaava tilanne olisi, että paperitehtaalla ei enää onnistuisi paperin tekeminen kun kone uusitaan, tai autotehtaan valmistamat autot eivät toimisi kun tehdaslinjaa muunnellaan. Ei kai kukaan voi tollasta tilannetta pitää mahdollisena? Mutta sampolaisista näyttää nämä "tietotekniset ongelmat", nykyajan syntipukki kaikkeen kämmäilyyn, olevan ihan relevantti selitys sille ettei ihan perustoiminta onnistu.
 
Pankki vaihtui täälläkin , OP on uusi osoite ja todella tyytyväinen ja huojentunut olo näiden räpellysten jälkeen. Pankkiini luotan paljon ja haluan toimivaa palvelua , ostokset jäivät toisen kerran jo tiskille ja se riitti asiakassuhteen päättymiseen.

Etukäteen tapahtunut pankin leveily uusiutumisella jne. jne. vei pohjan jälkeenpäin tapahtuneilta pahoitteluilta, ihmisiä ei kiinnosta paskan vertaa pankin pahoittelut jos puntarissa on oma talous ja jokapäiväinen hyvinvointi.
 
[huhu]
Tutun kautta sain tietää ettei henkilökuntakaan ole tyytyväisiä tuohon tekniikkaan. Kuulemma 10 vuotta takapakkia kehityksessä.
[/huhu]
 
Onko Sammolla muuttunut myös Visa-kortti hommat kun nyt sieltä verkkopankista löytyy mahdollisuus ottaa vain jotain Finnair-Visa-kortteja, jollaista en halua, vaan ihan normaalin kortin. Tuo Finnair-kortti maksaa 60e/vuosi ja muistaakseni ennen näitä uudistuksia kun kävin jo katselemassa kortteja niin se Visa olisi ollut silloin ilmainen. Siis saako Sammolta ilmaisen Visan?
 
Onko Sammolla muuttunut myös Visa-kortti hommat kun nyt sieltä verkkopankista löytyy mahdollisuus ottaa vain jotain Finnair-Visa-kortteja, jollaista en halua, vaan ihan normaalin kortin. Tuo Finnair-kortti maksaa 60e/vuosi ja muistaakseni ennen näitä uudistuksia kun kävin jo katselemassa kortteja niin se Visa olisi ollut silloin ilmainen. Siis saako Sammolta ilmaisen Visan?
http://www.sampopankki.fi/fi-fi/Hen...tteetjapalvelut/Pages/tuotteetjapalvelut.aspx
 
ne on laitettu maksuun heti. Kaksi maksua jotka laitoin maksuun meni viime viikon keskiviikona mutta noista kahdesta on tullu virhe ilmoitus. Ja huomasin siis eilen. Nyt ei ole sillä tilillä enää mitään, enkä saa niitä nytkään maksettua, kyseessä kännykkä ja nettimaksut, että jos ne katkaistaan niin....
Melko perseestä.
 
Noniin.
Pääsin jo kehuun ettei ole ongelmia ollut tällä suunnalla.
Näyttää siltä että ongelmilta ei voi välttyä.
Firman koneilla ei pääse pankkiin ton javahässäkän takia.
Kotona toimi hetken aikaa normaalisti, mutta eilen jumitti kahteen otteeseen niin, että piti sammuttaa selain väkisin.
Kolmannella kerralla pääsin jo laskun maksuun, mutta ennenkun sitä pääsi hyväksymään tuli joku virheilmoitus.

OP täältä tullaan (riippuen asuntolainatarjouksesta).
On hankala siirtää kaikki tilit, lainat, sijoitukset ja vakuutukset toiseen paikkaan.
Eikä voi mennä takuuseen kuinka hyvä yhdistelmä op + pohjola on.
Onko kokemuksia?
Pääseekö pankkitunnuksilla katsomaan ja muuttamaan kaikkia vakuutuksia verkkopankin kautta?
 
Noniin.
Pääsin jo kehuun ettei ole ongelmia ollut tällä suunnalla.
Näyttää siltä että ongelmilta ei voi välttyä.
Firman koneilla ei pääse pankkiin ton javahässäkän takia.

mites ois https://mobiili.sampopankki.fi ?
Ja tuo linkkihän löytyy jos verkkopankki herjaa javan puutteesta...
 
OP täältä tullaan (riippuen asuntolainatarjouksesta).
On hankala siirtää kaikki tilit, lainat, sijoitukset ja vakuutukset toiseen paikkaan.
Eikä voi mennä takuuseen kuinka hyvä yhdistelmä op + pohjola on.
Onko kokemuksia?
Pääseekö pankkitunnuksilla katsomaan ja muuttamaan kaikkia vakuutuksia verkkopankin kautta?

OP on saanut kiitosta ainakin minulta tämän vajaan viikon aikana kun asiakkuuteni sinne vaihdoin. Yleensä samassa konttorissa on vakuutus asiat pystynyt hoitamaan ja verkkopankissakin on erikseen "vakuutukset" osio minkä sisältöön en ole tutustunut vielä mutta toivottavasti onnistuu sitäkin kautta. Pohjolaan olen aina vakuutukseni laittanut ja aion tästä eteenpäinkin niin tehdä, parasta ja minulle sopivinta palvelua, suosittelen!

Kortit vaihdoin jouhevasti Op:n väreihein , sijoituksia minulle ei ole vielä , mutta lainatarjous voitti Sampon vastaavan ja siinä osasyy pankin vaihtoon.
 
mites ois https://mobiili.sampopankki.fi ?
Ja tuo linkkihän löytyy jos verkkopankki herjaa javan puutteesta...

Joo tota oon käyttänyt, mutta onhan toi aika köyhä.
Ei vastaa sitä palvelua jota rahoilleni haluan.
Kännykkäkäyttöön oikein jees. Ei tarvitse isoja määriä dataa liikutella.

OP on saanut kiitosta ainakin minulta tämän vajaan viikon aikana kun asiakkuuteni sinne vaihdoin. Yleensä samassa konttorissa on vakuutus asiat pystynyt hoitamaan ja verkkopankissakin on erikseen "vakuutukset" osio minkä sisältöön en ole tutustunut vielä mutta toivottavasti onnistuu sitäkin kautta. Pohjolaan olen aina vakuutukseni laittanut ja aion tästä eteenpäinkin niin tehdä, parasta ja minulle sopivinta palvelua, suosittelen!

Kortit vaihdoin jouhevasti Op:n väreihein , sijoituksia minulle ei ole vielä , mutta lainatarjous voitti Sampon vastaavan ja siinä osasyy pankin vaihtoon.

Täytyy tässä katsoa minkälaisen marginaalin ne antais asuntolainalle jos ton lainan siirtäis oopeelle. Kortit ja tilit hoituu varmaan suht. nopeesti.

Sijoituksistakin löytyy varmaan vastaavat sijoituskohteet. Täytyy hieman tutkailla minkälaisia tuottoja ne on tuottanut viimeisen viiden vuoden aikana.

Vakuutuksia hieman epäilen, mutta kai ne siinä menee. Mua vituttaa yli kaiken tapella vakuutusyhtiön kanssa jos vakuutusyhtiöön on jotain muutakin asiaa kuin maksujen maksu.
Ifillä toiminut tähän mennessä loistavasti.
Muista vakuutusyhtiöstä olen kuullut mielipiteitä suuntaan jos toiseen.
Nyt vaan en muista mitkä kommentit liitty mihinkin vakuutusyhtiöön.
 
Tuliko tuon Visa-uudistuksen myötä käyttöraja kokonaisuudessaan uudestaan käyttöön?

Tietääkö joku muuten tästä jotain? Mulla sama juttu, yhtäkkiä verkkopankkiin oli ilmestynyt oma Visa+ -niminen tili jolla käyttövara täysi, vaikka tiedän että olen velkaa jonkun verran Visa-luottokortilleni. Tuon uuden tilin "tyyppi" on "Visa konvertoitu", mitäköhän helvettiä sekin tarkoittaa. En sitten tiedä onko tuo konvertoitu Visa+ -tili jotenkin yhteydessä siihen korttiin jota kannan lompakossa, koska siellä ei kerrota mikä numero siinä luottokortissa pitäisi olla.

Kannattaisikohan niiden sampolaisten loggautua tällaisille foorumeille neuvomaan? Olisi varmaan tehokkaampi tapa palvella asiakkaita.
 
Tuosta Visa-asiasta tuli kirje himaan joskus alkuvuodesta, jossa luki että kortti siirtyy Luottokunnasta Sampolle. Sampo ei kuitenkaan "osta" niitä vanhoja velkoja Luottokunnalta, eli sieltä tulee niin kauan laskua kun on 1.4. edeltäviä ostoksia maksamatta. Eli luoton määrä alkoi tavallaan alusta, myös mulla vaikka on kiinteä tuo limiitti (eli mulla on vain se tietty määrä luottoa, vaikka kk vaihtuisikin, jos käytän koko luottomäärän en voi ostaa lisää ennen kuin olen maksanut. Osissa maksu onnistuu tosin mullakin).

Eli jos on vanhoja maksamatta ja ostaa lisää, tulee molemmista paikoista lasku sen aikaa että Luottokunta on saatavansa saanut. Sitten jatkuu normaalisti, mutta luoton myöntäjä on Sampo. Ylimääräisiä kuluja ei pitäisi tulla. Tai siis niin siinä kirjeessä luki, en osaa nykytiedon valossa vannoa :D
 
Jeps, eli tuli se käyttöraja täböillä. Joku jo duunissa tota juhlistikin :)

Edit: Menin tossa pokerista nostaa pikkasen tolle Visalle, mutta eipäs oo vielä näkyny kummallakaan (uudella tai vanhalla). Noh, ootellaan ja katellaan. Onhan se tosin varma, että päin helvettiä on jotenkin menny.
 
Kuinka vitun tyhmiä nuo jotkut Sampossa asioivat ihmiset oikein ovat, uutisissa pääluottamusmies sanoi että passit ja kynät siellä on lennellyt ja kieli ollut usein todella törkeää, kuka uuno luulee että se on niiden asiakaspalvelijoiden vika ettei mikään toimi. Kyllä heikkoja on ihmisten mielet jos pitää alkaa muille riehumaan jos itteään vituttaa.
 
Back
Ylös Bottom