Samantyyppisistä nimimerkeistä

Tuolla jääkaappithreadissa alkoi keskustelu siitä, miten samantyyppiset nimimerkit aiheuttavat sekaannuksia. Esimerkkinä juuri minä... Muutenkaan tuskin pitkään tänne kirjoitelleista on mukavaa, kun "kopioita" alkaa ilmaantua. Kiinnostaisi tietää, mikä on muiden kanta tähän asiaan ja erityisesti mikä on ylläpidon kanta.

Seuraa avautuminen... :jahas:

Epämiellyttävintä tässä on mielestäni se, että tuntemani ihmiset lukevat näitä tekstejä ja olettavat toisen, lähes saman nimimerkin kirjoittaneen tyypin teksteja minun teksteikseni ja noh... Se voi aiheuttaa "pieniä" väärinkäsityksiä. Ja saattaapa joku noheva erinäisen treffi-ilmoituksen nähtyään erehtyä laittamaan privaviestiä vanhan samantyyppisen nimimerkin omaavalle eli minulle. Eikä mieltä ylennä myöskään ajatus, että joku tuttuni ajattelisi minun ruikuttavan sinkkuuttaan tai ryyppäämisiään jossain vitutusketjussa... :eek: Tai että oma kultani katselisi miesten posettelukuvia ja huomaisi "minun" kuolaavan jokaista kuvaa, saatikka että bongaisi tuon kyseisen treffi-ilmon. Tai joku minut seurustelevaksi tietävä sen bongaisi ja pitäisi minua härskinä pettäjänä.

Sama koskee myös samanlaisia avatareja. Tällä hetkellä en ole niitä bongannut mutta joskus on niitäkin ollut.

Ainiin, ajattelin vaihtaa nickini inkeriksi tai 1nkeriksi. Mua on kutsuttu live-elämässä sillä nimellä. Lienee ihan ookoo juttu... :jahas: Muita vaihtoehtoja on x-tavis, vilmaliina, JonnaI983 ja PMLatz.

Kannatan myös IsoDinon tuolla jääkaappi-threadissa väläyttämää ideaa, että samantyyppiset nickit muutettaisiin heti kun sellaiset bongataan, vanhemman nickin ollessa etulyöntiasemassa.

Jöö, kertokaapas muutkin mielipiteitäni.

edit: Huh, helpotti avautuminen :D

No mä voin kyllä tämän nikkini vaihtaa, kun se sulle noin suureksi ongelmaksi on muodostunut. Saat pitää omasi kun kerran täällä "oot ensin ollu".

Mis-alkuisena nimimerkkinä lienen oikeutettu kommentoimaan. :jahas:
Lyhyesti: Olen itse sokeasti luottanut peruskoulujärjestelmän kykyyn tarjota suomalaisille kohtuullinen lukutaito. ;)

Todistettavasti näin ei kuitenkaan ole, vaan sekaannuksia on sattunut.

Mutta ole huoleti, ehkä meidät on kuitenkin erotettu toisistamme koska sun nikin loppuosa on niin erilainen.

edit: taidan vaihtaakin nikkini Misanhtropiksi, avatariksi laitan keltaisen kukan.

Mä olen jo nikinvaihto-pyyntöni esittänyt, joten herjaaminen riittänee.

*klips*
Juups, täällähän on kans Tikkari, kahdella koolla. Loggautunut 25.02.2005, meikäläisen eka viesti jo 19.08.2003. Niin ja Dagger'kin kävi pyörähtämässä joskus 2005.

Voisi olla joku tarkistus kyllä, liian samankaltaiset voisi huomattaessa pyytää muuttamaan...

edit: taidan vaihtaakin nikkini Misanhtropiksi, avatariksi laitan keltaisen kukan.

Siitä vaan, en asetu poikkiteloin. Minulle tämä nettipersoona ei kuitenkaan ole niin kovasti elämää hallitseva asia. Saattaisin mahdollisille erehdyksille jopa vienosti naurahtaa.. :)
Pyydän samalla anteeksi, ymmärrän että asia saattaa joillekin aiheuttaa harmia.

Eikä mieltä ylennä myöskään ajatus, että joku tuttuni ajattelisi minun ruikuttavan sinkkuuttaan tai ryyppäämisiään jossain vitutusketjussa... :eek: Tai että oma kultani katselisi miesten posettelukuvia ja huomaisi "minun" kuolaavan jokaista kuvaa, saatikka että bongaisi tuon kyseisen treffi-ilmon.
Kohtuu kovaa tekstiä vain koska joku on susta tietämättä ottanu samanlaisen nimimerkin :rolleyes:
Onneksi kellään akateemisellafiksullafitnesbeibellä ei ollu Mölisköä kun palstalle aikanaan rekisteröidyin...Ois voinu tulla sanomista :eek: :kippis1:

Ööh...
Mä luulisin että jollain Suomalaisella on sama etu- tai sukunimi kun mulla. Tai ainakin yhtä kirjainta vaihtamalla/poistamalla/lisäämällä siitä tulee assosiaatio mun nimeen.
Minne voin valittaa tästä :)

Nimimerkkihän ei ole samanlainen vaan samantapainen. Ja mitä tohon missukan avautumiseen tulee niin mun mielestä se meni hieman yli. Ensinnäkään en ruikuta ja toisekseen en oo kattonu läheskään kaikkia miesten posekuvia saati kuolannu jokaista. Pieni asiavirhe tässä. :D

On se kyllä hitto, kun kaikki samankaltaiset nikit kirjoittelevat ja aiheuttavat harmia, Ureakäärme kyselee mistä saa ostaa roinaa, Pisutoukka tunnustaa homouttansa ja Virtsaliero lähettelee alastonkuviaan punttimimmeille.

Voi Kekkonen.

On se kyllä hitto, kun kaikki samankaltaiset nikit kirjoittelevat ja aiheuttavat harmia, Ureakäärme kyselee mistä saa ostaa roinaa, Pisutoukka tunnustaa homouttansa ja Virtsaliero lähettelee alastonkuviaan punttimimmeille.

Voi Kekkonen.

:lol2: :lol2:

Ei taida onneks olla monta mun nimimerkkistä olla täällä. Kaikki on vähintään normaalivoimaisia...

Anteeksi suora ilmaisuni,mutta mies ei aina ymmärrä tälläistä "avautumista" ,kokeileppa nimimerkkiä "pissukka".:haart:

Edit: Pidän tämän palstan oletusarvona,lukutaitoa ja luetun/lähteen ymmärtämistä.

Kummallista hommaa, siis täällähän on tuhansia käyttäjiä ja esim "missukka" ei ole ehkä sieltä kekseliäämmästä päästä. Tottakai tollasia samantapaisia tulee vahingossa. Itse ainakin ole vakikirjoittajat erottanut aika hyvin avatarien perusteella. Itseasiassa ehdotankin että avatarin vaihto estetään kokonaan väärinkäsitysten välttämäseksi :D

Eipä sillä oo mitään tekemistä keksiäisyyden kanssa jos ole tietoinen nimimerkkiä rekatessaan, että samantapainen nimimerkki jo esiintyy palstalla. Että sikäli!

Tuolla jääkaappithreadissa alkoi keskustelu siitä, miten samantyyppiset nimimerkit aiheuttavat sekaannuksia. Esimerkkinä juuri minä... Muutenkaan tuskin pitkään tänne kirjoitelleista on mukavaa, kun "kopioita" alkaa ilmaantua. Kiinnostaisi tietää, mikä on muiden kanta tähän asiaan ja erityisesti mikä on ylläpidon kanta.

Seuraa avautuminen... :jahas:

Epämiellyttävintä tässä on mielestäni se, että tuntemani ihmiset lukevat näitä tekstejä ja olettavat toisen, lähes saman nimimerkin kirjoittaneen tyypin teksteja minun teksteikseni ja noh... Se voi aiheuttaa "pieniä" väärinkäsityksiä. Ja saattaapa joku noheva erinäisen treffi-ilmoituksen nähtyään erehtyä laittamaan privaviestiä vanhan samantyyppisen nimimerkin omaavalle eli minulle. Eikä mieltä ylennä myöskään ajatus, että joku tuttuni ajattelisi minun ruikuttavan sinkkuuttaan tai ryyppäämisiään jossain vitutusketjussa... :eek: Tai että oma kultani katselisi miesten posettelukuvia ja huomaisi "minun" kuolaavan jokaista kuvaa, saatikka että bongaisi tuon kyseisen treffi-ilmon. Tai joku minut seurustelevaksi tietävä sen bongaisi ja pitäisi minua härskinä pettäjänä.

Sama koskee myös samanlaisia avatareja. Tällä hetkellä en ole niitä bongannut mutta joskus on niitäkin ollut.

Ainiin, ajattelin vaihtaa nickini inkeriksi tai 1nkeriksi. Mua on kutsuttu live-elämässä sillä nimellä. Lienee ihan ookoo juttu... :jahas: Muita vaihtoehtoja on x-tavis, vilmaliina, JonnaI983 ja PMLatz.

Kannatan myös IsoDinon tuolla jääkaappi-threadissa väläyttämää ideaa, että samantyyppiset nickit muutettaisiin heti kun sellaiset bongataan, vanhemman nickin ollessa etulyöntiasemassa.

edit: Huh, helpotti avautuminen :D
Missukka on hyvä ja kärsii, asiaan ei tule muutosta enkä edes perustele, niin järjetön tuo idea on. Jos teet vielä toisen vastaavanlaisen narinaketjun, niin sun nimimerkki on sitten jatkossa PALLIHARAVA. Ei varmaan sekoita kukaan.

IsoDino tai sinä ette tajua tippaakaan minkälaisen työmäärän tuo toisi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom