Samantyyppisistä nimimerkeistä

Jaa, niin olikin. Pitäs vissiin joskus ottaa silmä käteen. Tuo 33,5t on jo sen verran suuri luku, että kyllä täällä kaikenlaisia misuja ja sumuttimia sun muita ramppaa ihan hulluuteen saakka.

mua ainakaan haittaa vaikka täälä onkin sellaisia kuin : sixpack , six pack jne...
ja jos jotain haittaa että mulla on samantapainen nicki niin mun pualesta saa mennä suami24 tai jippiille keskustelee :D...

Huomioisin tuohon jäsenmäärään, se on oikea. En tiedä miten muut toimivat, mutta tuo lukema olisi reilusti yli 40 tuhatta jos aikojen saatossa en olisi deletoinut säännöllisesti aktivoimattomia nimimerkkejä.

Viimeksi lähti 900 rekisteröintiä viime viikolla. Tarkistan noita about kerran kuukaudessa, jotta jäsenmäärä pysyisi oikeana.

joku nikki generaattori olis varmaan hyvä... *nauraa* kellään ei olis samanlaista mutta saman tyyppisiä ihan *itusti... nerokasta... on se jännä tuo ihmisen lukutaidottomuus, se on kyllä jännä...

:offtopic: En futisforumilla ole pyörinyt, mutta muropaketissa varmaankin todellinen jäsenmäärä on ainakin paljon pienempi. Siellä kun jokaisella nörtillä on vähintään 10 nimimerkkiä että pääsee trollailemaan joka ketjuun... ei viitti enää edes lukea.. :(

Ketjun aiheeseen.. jännitin jo paskat housussa onkohan täällä Clash nimimerkillä joku, mutta ei onneksi löytynyt :D Samanlaista avatariakaan ei ole näkynyt toistaiseksi :lol2:

Eikö kaikkien nimimerkit voisi muuttaa numerosarjoiksi? "Olen samaa mieltä kuin 008729-32, mutten yhdy 039884-98:n mielipiteeseen".

Eikö kaikkien nimimerkit voisi muuttaa numerosarjoiksi? "Olen samaa mieltä kuin 008729-32, mutten yhdy 039884-98:n mielipiteeseen".

We want information... information... information...
Who are you? The new number two who is number one...
You are number six
I AM NOT A NUMBER!!! I AM A FREE MAN!!!

Joo, otan lääkkeeni ja menen nukkumaan :hyper:

Mitenkäs tosiaelämässä? Jos samassa huoneessa on vaikka Joni ja Jouni niin meneekö ne ihmisillä sekaisin? Entä samannimiset kun ei ole avatariakaan nähtävillä...

Tähän threadiin on vissiin tällä hetkellä in haukkua Missukkaa?

En jaksa, koska oikeasti ainoat nimimerkit jotka olen keskenään (tietääkseni) sekoittanut keskenään ovat juurikin Missukka ja Misukka. Muutamaan otteeseen olen ihmetellyt, että kylläpäs tällä mimmillä asenteet tuntuvat vaihtuvan joka viikko. Eipä siinä, oman henkilöllisyyteni palstalla tietää noin 5 henkilöä, joten esmes Rafael -nickin paikalle ilmaantuminen ei paljoa ahdistaisi. Tai jos, niin oman nickin vaihdollahan siitä selviäisi.

-edit. Ai niin. Lolololoo @ palliharava, sain miljuuna pientä!!!11 OMG!21 ja ööh... Mulla on serkku jonka nimi on Jani eikä kukaan sekota sitä muhun, vaikka mun nimi ei ookaan Jani.

Joo, eiköhän se taas riittänyt.

Huh, kuka jaksaa lukea toisten viestejä niin tarkkaan että osaa asenteista puhua :D

Ei kyllä kiinnosta hirveästi jos jollakin on samanlainen nikki. Onhan täällä Terminatorikin, mutta se ei koskaan kirjoittele.

T2, jos nimimerkki Terminator 2, jolla on samantyylinen avatar manailisi täällä sitä, miten solttupenkki on paska liike tai kyselisi ohjeita kuvakoon pienentämiseen IfranViewillä, niin saattaisin sitä vähän ihmetellä.

Mitä tuohon asennehommaan tulee, taisin joskus käydä Missukan (tai Misukan) kanssa joku vuosi sitten jotain moraaliväittelyä, joka jäi mieleen. Myöhemmin ihmettelin taas sitä, että ko. veivauksen toinen osapuoli on kääntänyt kelkkansa täysin toiseen suuntaan. Tuolla toisella noista (kumpi nyt sitten olikaan) on kuitenkin melkein 3000 viestiä palstalla, on niitä sen verran tullut vastaan että tietynlainen kuva kirjoittelijasta on muodostunut.

Voe elämä mä vaan sanon. Nytkö täällä puidaan jo asenteitakin... Hah! Vääntäkää, herjatkaa, ihan mitä vaan, mua ei sillee suuremmin kyl kiinnostaa mitä jotkuu tuntemattomat nettipersoonat miusta ajattelee. Naurattaa vaan, että näinkin pienistä asioista saadaan hirvee haloo aikaseks :D Mut hei, asiat tärkeysjärjestykseen ;)

T2, jos nimimerkki Terminator 2, jolla on samantyylinen avatar manailisi täällä sitä, miten solttupenkki on paska liike tai kyselisi ohjeita kuvakoon pienentämiseen IfranViewillä, niin saattaisin sitä vähän ihmetellä.

Mitä tuohon asennehommaan tulee, taisin joskus käydä Missukan (tai Misukan) kanssa joku vuosi sitten jotain moraaliväittelyä, joka jäi mieleen. Myöhemmin ihmettelin taas sitä, että ko. veivauksen toinen osapuoli on kääntänyt kelkkansa täysin toiseen suuntaan. Tuolla toisella noista (kumpi nyt sitten olikaan) on kuitenkin melkein 3000 viestiä palstalla, on niitä sen verran tullut vastaan että tietynlainen kuva kirjoittelijasta on muodostunut.

Näppäränä poikana varmaan osaat katsoa myös pvm:t millo rekattu.

Misukka, ei puida sun asenteitas. Opettele sisälukutaitoa.
Täällä saadaan mistä tahansa hirveä haloo aikaiseksi.

-edit. Osaan kyllä katsoa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom