Samantyyppisistä nimimerkeistä

Varmaan kannattanee tässä vaiheessa itse kunkin miettiä mitä seuraavaksi tähän threadiin kirjoittaa, jos kirjoittaa. Alkaa olla hyvinkin lähellä että kakka roiskuu nyt suuntaan ja toiseen ja henkilökohtaisuudetkin haiskahtavat.

Alkaa olla aika lailla loppuun kaluttu avautuminen tässä käsittelyssä...

en minä ainakaan mitään nickkejä muista vaan avatarit. uskoisin että näin moni muukin. yrittäkääpä lukea jotakin ketjua ja pelkkien avatarien perusteella muistaa käyttäjän nickname.

löytyy täältä Erkekjetterkin mutta tuskin menee kellään sekaisin ihan jo avatarinkaan perusteella.

edit: ne joilla ei ole avataria on tapaus erikseen mutta threadin aloittajan tapauksessa avatariero pätee.

Mehän ei tiedetä millaisia privaviestejä Missukka on tämän väärinkäsityksen takia saanut.
Kyllä siellä voi olla aika asiatonta teksitiä joukossa,palstalla on kuitenkin aikalailla "teinipoikia".

Mehän ei tiedetä millaisia privaviestejä Missukka on tämän väärinkäsityksen takia saanut.
Kyllä siellä voi olla aika asiatonta teksitiä joukossa,palstalla on kuitenkin aikalailla "teinipoikia".
Älä sinä Kulli ala nyt sekoilemaan. Eikun sori, sekoitin sut, sori Kuli.

Se on kyllä jälleen kerran vähän niin kuin VOI VOI jos lähettää privaa väärälle ihmiselle.

en minä ainakaan mitään nickkejä muista vaan avatarit. uskoisin että näin moni muukin. yrittäkääpä lukea jotakin ketjua ja pelkkien avatarien perusteella muistaa käyttäjän nickname.

löytyy täältä Erkekjetterkin mutta tuskin menee kellään sekaisin ihan jo avatarinkaan perusteella.

edit: ne joilla ei ole avataria on tapaus erikseen mutta threadin aloittajan tapauksessa avatariero pätee.

avatarit kyllä helpottaa huomattavasti. olenpa joskus sekoittanut pelkän avan takiakin henkilön kun en nimeä ole katsonut ku automaattisesti katoin vain avataria :). sekaannuksiahan nimimerkeistä tulee vain silloin jos on aktiivisia kirjoittajia saman tyylisellä nimimerkillä. suurinosa rekkaajista kirjoittelee kuitenki niin harvoin ettei sekaannuksiakaan tule kuin aniharvoin. mutta jos kaks suht aktiivista kirjoittelijaa on samantyylisellä nikillä niin silloin sekaantuu tietenki helpommin.

Heh, varsinainen aivopieru tämä threadi olikin, sen kyllä myönnän itsekin, ja sen myönnmän myös että olen herkkänahkainen ja lapsellinen ookoo, mutta minua nyt sattumoisin häiritsee itseäni koskevat sekaannukset ja myös ajoittain muutkin samantyyppiset nimimerkit. Mutta muiden mielipiteet tuli selväki, niin asiasta kuin minustakin :D ja se olikin mitä kaipasin.

Tulen vaihtamaan nimimerkkini, jahka keksin jonkun mukavan (Miken ehdotus ei kelpaa, vaikka oikein mukava oli sekin), siihen asti, sekoilkaamme.

Mikelle: En nyt tarkoittanutkaan, että sun tai kenenkään tartteis alkaa syynäämään kaikkien nimimerkkejä ja niitä alkaa muuttelemaan. Mutta että räikeimmissä tapauksissa asiaan puututtaisiin (esim. jos toistuvasti sekoillaan joittenkin kahden nimimerkin kanssa) ja että rekisteröityessä jo käytettäisiin harkintaa nimimerkin valinnan kanssa. Esimerkiksi luettaisiin foorumia jonkin verran, että selviäisi suurinpiirtein millä nimimerkeillä ihmiset täällä kirjoittelee.

Palsta ei erottele isoja ja pieniä kirjaimia, joten Rafael nimimerkkiä ei voi luoda.

Tuon pitäisi olla jo riittävä. Kerkesin jo huolestua seuraavasta ajatuksesta:

Jorma, joRma, JORMA, jorma.

Miten muuten Mikê. Miké?

Tuollainen voisikin jo hämätä.

Perhana kun Dorian, Yates, Dorian Yates ym oli aikoinaan varattu, piti ottaa tämmönen.

no... mä ainakin heti huomasin että "jaaha, tänne on tullut uusi tyyppi nimeltä MISUKKA" eli en ole missään vaiheessa sekoittanut heitä keskenään. Joskin mietin hetken että "onpas samanlaiset nickit". Mä yleensä katson sen join deitin ja VIESTIEN määrän, joista näkee kumpi on kumpi. eli joka kerta ottanut ITSE selvää kumpi tytsy on kyseessä.
Ymmärrän toisaalta kyllä MISSUKKAAkin, mutta ei kai se ole misukan vika että ei tienny hänestä. En mäkään ensin käynyt katsomassa keitä täällä on vaan otinn sellaisen nimimerkin, mikä tuli mieleen ja jota oon joskus muuallakin käyttänyt ja mikä sopii minuun ja alkaa samalla kirjaimella kuin nimeni. ;)
kyllä mä ainakin olisin hyvin pahoillani, jos olisin sekoittanut nimimerkkejä keskenään. eli pitäisin sitä kyllä sekoilijan syynä.

Ainakin yhdellä nimimerkillä on näköjään tuo etuoikeus ollut. :) Mä rekisteröidyin 2003 nimimerkillä 'tomii', ja se jouduttiin vaihtamaan melko äkkiä.

Muistaakseni Mikekin on pöllinyt nimimerkkinsä toiselta käyttäjältä, jolla oli alunperin "Mike" nick, menikö oikein?

Omakin nick varastettu joltain joka ei ollut pariin vuoteen logannut sisään eikä muistaakseni kirjoittanut yhtäkään postia.

Kannattais keksiä mahdollisimman uniikki nick heti kättelyssä niin ei tulisi tälläsiä ongelmia... itse olen käyttänyt omaa nimimerkkiäni mm Internet Relay Chatissa jo 90-luvun puolella ja käytän sitä kaikkialla joten luonnollisesti valitsin sen myös tännekin.

:lol2: Mahtava threadi.
Ja mä oon vielä jollakin kierolla tavalla ylpeä siitä, että tää keskustelu alkoi mun yhdestä offtopic huomautuksesta :joulu3:

:lol2: Mahtava threadi.
Ja mä oon vielä jollakin kierolla tavalla ylpeä siitä, että tää keskustelu alkoi mun yhdestä offtopic huomautuksesta :joulu3:

Kyllähän miehen pitää olla nimensä mittainen :D

Äh, miksei voi olla Multimecia, jakautunut persoona, tai Cultimecia, alakulttuurien suosiossa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom