sama vaiva vatsassa

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
33
no ei sitten kukaan tuolla peruskysymyksissä vastaa niin laitan tänne:
edelleen mua vaivaa toi oikea alavatsalihas se on olematon verrattuna vasempaan ja oon niitä vatsoja treenannu samanlailla kun muitakin lihoja, muihin lihaksiin noita tuloksia onkin jo ihan mukavasti tullut mutta se oikea alavatsa häiritsee, tiiän että kaikki lihakset ei voi olla tasapainossa mutta se ei vaan oo hienon näköstä kun on 5 pack.

ois hyvä jos joku viittis vastata sillä tää mun vaiva on ollu jo yli vuoden ravinto on kunnossa se on todettu jo moneen kertaan samoin vatsa treeni eli laitan treenin tähän:
tavallisia istumaan nousuja: 20-30x2 (näissä käytän painoja niskan takana)
kiertoja: 20-30x2 (näissä käytän painoja niskan takana)
jalkojen nosto: samat kun ylemmissäkin ja painot jaloissa.
jalkojen nosto kierrolla 30-40x2
voima pyörä: 20-30x2
ja pidän vatsaa sisällä kokoajan ja jännitän koko ajan enkä tee liian nopeita liikkeitä ja yritän pitää liikkeet oikeina että en vedä ihan miten sattuu:D,mutta tähän nyt tarvitaan apua sillä oon koittanu kaikin keinoin kasvattaa sitä että se erottuis mutta kyllähän TE tiedätte eikö?;)

Pahoin pelkään, että kyseessä on vain anatominen eroavaisuus...ei kaikilla ole sikspäkkiä vaikka kuinka vääntäisivät istumaannousuja ja kiristelisivät rasvoja. Selailepa vaikka bodareitten kisakuvia niin huomaat varmasti, että vatsapaloissa on melkoista vaihtelevuutta.

:offtopic: , mutta siis sama juttu että jollakin (esim mulla) toinen hauis isompi kuin toinen, niinkö? Eli lihasten symmetrisyyttä?

Minullakin on vatsassa niitä "palikoita" oikealla puolella 4 ja vasemmalla 3 . Ei niitä lisää saa vaikka miten treenaisi. Ja Hulkillakin taitaa olla tällaista epäsymmetrisyyttä alavatsassa.

Vatsalihaksissa tosiaan on eroja ihmisten kesken. Toisilla ne voivat olla lähes täydellisen symmetriset, mutta monilla palikat ovat korkeussuunnassa eri kohdilla jos puolia verrataan keskenään. Tuota tuskin voi korjata mitenkään. Itsellänikään ei tiiliskivet ole ihan symmetrisesti asettuneet.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom