Itekin ounastelen jotain tämän suuntaista. Toivottavasti Ronski vetelee samaan syssyyn myös Juuliaa pataan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt pisti Juulia helpon :D
No ei sillä heidillä nyt niin väliä, mutta tolle fruittarille pitäis tehdä jotain ennen kuin se vie Pepin kunnian! Peppi on varattu mulle, tai jos se ei käy päinsä, niin sitten Sampolle.helvetti etta mua arsyttaa se vitun fruittari, konstako sen nimi oli. aijalla just ja just aanenmurros ja sen puhetyyliki on niin munaton etta ei mitaa rajaa.
stana jos asuisin pihlajakadulla niin pistaisin fruittarin paaedella lahimpaan roskikseen ja paiskaisin katolta alas, ja ottaisin heidin vahvoille kasivarsilleni... ja loput voittekin arvata.
No eiköhän Peppi kuitenkin ole vähän liian nuori KT:lle. Eihän tuollainen pikkutyttö edes selviäisi hengissä KT:n käsittelyssä! Ja Roinatania ei nykyään paljon tytöt kiinnosta, kuulemma nussiminen aiheuttaa kataboliaa. Ja pitsa on hyvää bodarin ruokaa, jos jättää homejuuston pois. :DMinun mielipide on se, että ainoa potentiaalinen Pepin korkkaaja pihlajakadulla on joko Roinatan tai sitten KT.
Paitsi stuba. Mut luulen, ettei silläkään kovin vakava suhde ole mielessä, kunhan tahtoo päästä koeajamaan.Juulia: "Moni ois ilonen tällasesta tyttöystävästä ku mä!" Hahhahaa, repesin niin pahasti. Ei kai kukaan haluis tollasta valittavaa akkaa????
Minun mielipide on se, että ainoa potentiaalinen Pepin korkkaaja pihlajakadulla on joko Roinatan tai sitten KT.No ei sillä heidillä nyt niin väliä, mutta tolle fruittarille pitäis tehdä jotain ennen kuin se vie Pepin kunnian! Peppi on varattu mulle, tai jos se ei käy päinsä, niin sitten Sampolle.
. Henkisellä tasolla tytöllä on myös kasvunvaraa. Juulia: "Moni ois ilonen tällasesta tyttöystävästä ku mä!" Hahhahaa, repesin niin pahasti. Ei kai kukaan haluis tollasta valittavaa akkaa????

Juulia: "Moni ois ilonen tällasesta tyttöystävästä ku mä!" Hahhahaa, repesin niin pahasti. Ei kai kukaan haluis tollasta valittavaa akkaa????
Niinpä, vois painua kyllä mun puolesta munuaisensa kanssa vittuun! Mielummin pumppaisin rautaa kehotuksella ku tollasta luisevaa ja valittavaa akkaa.Juulia: "Moni ois ilonen tällasesta tyttöystävästä ku mä!" Hahhahaa, repesin niin pahasti. Ei kai kukaan haluis tollasta valittavaa akkaa????
Ei tekis yhtään mieli mutta pakko kuitenkin vähän, eihän seppo ja helena asu pihlajakadullaKT vanha kunnon perverssi! :dance:
E:
Et oo vaan ollu hommissa pihlajankadulla.. ;)

Juulia on ärsyttävä :curs:. Näyttelijä tuntuu aina tekevän tuollaisia kitisijöiden rooleja. En myöskään käsitä mitä Sebastian näkee Juuliassa? Juulia tuskin näyttää edes aikuiselta. Henkisellä tasolla tytöllä on myös kasvunvaraa.
Olenko ainoa jota häiritsee ajatus juuliasta ja sebastianista doing it? Edes teoriassa...
Aika pahaan pääsit tarttumaan.. :thumbs: Hävettää tommonen moka.Ei tekis yhtään mieli mutta pakko kuitenkin vähän, eihän seppo ja helena asu pihlajakadulla![]()
Sama, Kehotukselle ku pääsis kolistelee.Niinpä, vois painua kyllä mun puolesta munuaisensa kanssa vittuun! Mielummin pumppaisin rautaa kehotuksella ku tollasta luisevaa ja valittavaa akkaa.
Mitä toi Veera tekee sun listoillas. Jessus se on rasittava.Kyllä se munuais-Juulia on ihan hyvän näkönen! Kyl mä sitä ainakin panisin! Mutta en voi koska olen rakastunu Isobellaan. Ja Peppiin. Ja Veeraan aina välillä. Ja joskus myös Heidiin...
No tottakai Roinatanin![]()
Oikei arvattu :D