Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Itekin ounastelen jotain tämän suuntaista. Toivottavasti Ronski vetelee samaan syssyyn myös Juuliaa pataan.

helvetti etta mua arsyttaa se vitun fruittari, konstako sen nimi oli. aijalla just ja just aanenmurros ja sen puhetyyliki on niin munaton etta ei mitaa rajaa.

stana jos asuisin pihlajakadulla niin pistaisin fruittarin paaedella lahimpaan roskikseen ja paiskaisin katolta alas, ja ottaisin heidin vahvoille kasivarsilleni... ja loput voittekin arvata.

Nyt pisti Juulia helpon :D

Niinpä. :D Kuka saatana sitä kestäis. Toivottavasti Roinatan repii siltä sen munuaisen ulos ja syö sen salin jälkeen että saa vähän proteiinia.

Heidi on kyl hirvee akka. Tukkajumalafruittari Konsta älys lopultakin vaihtaa parempaan.

Eunukki-Eero se on oikee naistenmies, loistavaa tilanteen tasalla oloa ja hyvin loppuun asti harkittuja sanomisia.. :hyvä:

helvetti etta mua arsyttaa se vitun fruittari, konstako sen nimi oli. aijalla just ja just aanenmurros ja sen puhetyyliki on niin munaton etta ei mitaa rajaa.

stana jos asuisin pihlajakadulla niin pistaisin fruittarin paaedella lahimpaan roskikseen ja paiskaisin katolta alas, ja ottaisin heidin vahvoille kasivarsilleni... ja loput voittekin arvata.
No ei sillä heidillä nyt niin väliä, mutta tolle fruittarille pitäis tehdä jotain ennen kuin se vie Pepin kunnian! Peppi on varattu mulle, tai jos se ei käy päinsä, niin sitten Sampolle.

edit:
Minun mielipide on se, että ainoa potentiaalinen Pepin korkkaaja pihlajakadulla on joko Roinatan tai sitten KT.
No eiköhän Peppi kuitenkin ole vähän liian nuori KT:lle. Eihän tuollainen pikkutyttö edes selviäisi hengissä KT:n käsittelyssä! Ja Roinatania ei nykyään paljon tytöt kiinnosta, kuulemma nussiminen aiheuttaa kataboliaa. Ja pitsa on hyvää bodarin ruokaa, jos jättää homejuuston pois. :D

Juulia: "Moni ois ilonen tällasesta tyttöystävästä ku mä!" Hahhahaa, repesin niin pahasti. Ei kai kukaan haluis tollasta valittavaa akkaa????
Paitsi stuba. Mut luulen, ettei silläkään kovin vakava suhde ole mielessä, kunhan tahtoo päästä koeajamaan.

No ei sillä heidillä nyt niin väliä, mutta tolle fruittarille pitäis tehdä jotain ennen kuin se vie Pepin kunnian! Peppi on varattu mulle, tai jos se ei käy päinsä, niin sitten Sampolle.
Minun mielipide on se, että ainoa potentiaalinen Pepin korkkaaja pihlajakadulla on joko Roinatan tai sitten KT.

Juulia: "Moni ois ilonen tällasesta tyttöystävästä ku mä!" Hahhahaa, repesin niin pahasti. Ei kai kukaan haluis tollasta valittavaa akkaa????

Juulia on ärsyttävä :curs:. Näyttelijä tuntuu aina tekevän tuollaisia kitisijöiden rooleja. En myöskään käsitä mitä Sebastian näkee Juuliassa? Juulia tuskin näyttää edes aikuiselta :eek:. Henkisellä tasolla tytöllä on myös kasvunvaraa.

Olenko ainoa jota häiritsee ajatus juuliasta ja sebastianista doing it? Edes teoriassa...

henkisestihan se on ihan normaali nuori nainen :rolleyes:

Niinpä, vois painua kyllä mun puolesta munuaisensa kanssa vittuun! Mielummin pumppaisin rautaa kehotuksella ku tollasta luisevaa ja valittavaa akkaa.

Hyviä juttuja siellä salkkarien sivuilla :D

"Joonatanille sattuu ihan varmasti jotaki,niitten vitamiinien takia.Arvuuttelin sitä heti,kun se rupes käyttämään niitä."

"Mun mielestä Joonatan tekee täysin väärin itseään ja muita kohtaan, tässä taas nähdään esimerkki nuorten huumeiden käytöstä"

"Joonatan muuttuu hetkessä aina kun ottaa pillerin"

"Joonatan on TODELLAKIN ollut omituinen ja ärsyttäv viime aikoina.. luulen, että sen käytös johtuu niistä tableteistaan."

Joonatan ei käytä mitään vitamiineja niin kuin joku väitti vaan Joonatan nappaa anabolisia steroideja, jotka nopeuttavat lihaskasvua, mutta vaikuttavat samalla käyttäjän psyykkeeseen. Oireina on muun muassa aggressiivisuutta ja mielialan nopeita vaihteluita. Joonatanin kannattaisi lopettaa nopeasti, sillä seurauksena voi olla pahimmassa tapauksessa sydänkohtaus.

"kuolispa peppi nii heidi sais syyttteen… en kyl haluu pepille pahaa mut heidi sais maistaa omalääkettää" :D

Juulia on ärsyttävä :curs:. Näyttelijä tuntuu aina tekevän tuollaisia kitisijöiden rooleja. En myöskään käsitä mitä Sebastian näkee Juuliassa? Juulia tuskin näyttää edes aikuiselta :eek:. Henkisellä tasolla tytöllä on myös kasvunvaraa.

Olenko ainoa jota häiritsee ajatus juuliasta ja sebastianista doing it? Edes teoriassa...

Kyllä se munuais-Juulia on ihan hyvän näkönen! Kyl mä sitä ainakin panisin! Mutta en voi koska olen rakastunu Isobellaan. Ja Peppiin. Ja Veeraan aina välillä. Ja joskus myös Heidiin...

Ei tekis yhtään mieli mutta pakko kuitenkin vähän, eihän seppo ja helena asu pihlajakadulla:david:
Aika pahaan pääsit tarttumaan.. :thumbs: Hävettää tommonen moka.

Niinpä, vois painua kyllä mun puolesta munuaisensa kanssa vittuun! Mielummin pumppaisin rautaa kehotuksella ku tollasta luisevaa ja valittavaa akkaa.
Sama, Kehotukselle ku pääsis kolistelee.

634828.jpg

Kyllä se munuais-Juulia on ihan hyvän näkönen! Kyl mä sitä ainakin panisin! Mutta en voi koska olen rakastunu Isobellaan. Ja Peppiin. Ja Veeraan aina välillä. Ja joskus myös Heidiin...
Mitä toi Veera tekee sun listoillas. Jessus se on rasittava.

Viimeksi muokattu:
^no kai nyt sentään kävit moikkaamassa jätkää? Tekikö se sielläkin pelkkää penaa ja peck deckii?

Back
Ylös Bottom