Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Sori pojat, olin ottamas siitä kuvaa, mut ei mul oo toimivaa kameraa :( Ja telkkarista en oikein muuten osaa siirtää sitä :( No mä runkkaan tolle kuvalle teijänki puolesta! :D
Ok, no siinä tapauksessa. :jahas:
Oisko jakso jo Youtubessa sitten, pakko mennä runk.. kröhm, katsomaan!

edit: Keyring, OMFG, saat puolet mun omaisuudesta ja esikoistyttäreni. JES VITTU JES!!!!!

Mun tekis mieli repiä Juulian munuainen sen vatsasta ulos. Sehän haluaa sen kuitenkin pois kehostaan. Mutta sitä ennen raiskaisin sen väkivaltaisesti ja pyytäisin sitä soittamaan ja pyytämään Tanjaa rukoilemaan sen puolesta.

Joonatan on kyl harvinaisen kova jätkä. Lintsaa koulusta ja käy punttiksel. Kova jätkä oikeasti.

AahH h-ahaha-ajh-aah-a-haahaha-ahhhhhhhhhhhhhh <3<3<3<3<3 Hyi stna toi zombiheidibeibi

toi kohta oli oletettavasti tarkoitettu mulle vittuiluksi?

zombiheidihan vittu on jostain syysta jarkyttavan seksikas ja silla sipuli :rock:
jos et pida niin ilmoita asiasta poliisille.

Hienon kuvan kyllä antaa salkkarit salilla käynnistä. Tehdään pelkkää penaa ja illalla veivataan himassa hauista kilon puntilla. Kahen viikon salilla käynnin jälkeen kuvaan astuu hormoonit, kahen pillerin oton jälkeen lievää roidrageärhentelyä ja viikon kuurittelun jälkeen väkivaltaisuus. Kuukauden päästä viimeistään Roinatan saa sydänkohtauksen, maksa&munuaiset huutavat armoa tai hauis räjähtää niinkuin jossain 4D-dokkarissa. :rolleyes:

Hienon kuvan kyllä antaa salkkarit salilla käynnistä. Tehdään pelkkää penaa ja illalla veivataan himassa hauista kilon puntilla. Kahen viikon salilla käynnin jälkeen kuvaan astuu hormoonit, kahen pillerin oton jälkeen lievää roidrageärhentelyä ja viikon kuurittelun jälkeen väkivaltaisuus. Kuukauden päästä viimeistään Roinatan saa sydänkohtauksen, maksa&munuaiset huutavat armoa tai hauis räjähtää niinkuin jossain 4D-dokkarissa. :rolleyes:

ja myoskin jos salin aloittaa niin siihen loppuu koulut ja sosiaalinen elama, saliin jaa koukkuun ja siella vietetaan sitte 12h paivassa vahintaankin, ja kaikki jotka alkaa inisemaan salihommista saa turpaan :rock:

Helvetin hyvä. Toivottavasti salilla käviöiden määrä tippuu räjähdysmäisesti. Oonpahan sitten muutamaa ihmistä lihaksikkaampi. :evil:

Hyvällä tsägällä porukka alkaa karttaa salilla käyntiä kun se on tuommosta tai ei alota ollenkaan, eipähän oo ruuhkia salilla. :rolleyes: Ainut vaan että helvetin ison osa keski-ikäisiä ja vanhempia ihmisiä jotka ei tiedä mistään mitään salkkarit tosiaan voi aivopestä. Ihme ettei mutsi oo vielä vetäny mun heravarastoja vessasta alas kun ei haluu että mulle käy Roinatanin kohtalo kunhan sen dropittelu saa jonkun dramaattisen päätöksen joka viestittää kaikille "nuori, älä käy salilla se on tyhmää ja väkivaltaisten ihmisten harrastus joka johtaa jo parissa viikossa terveydelle vaarallisten hormoonien käyttöön"... Kiva kuunnella kun vanhat sukulaiset paasaa mitenkä pitäis harrastaa jotain järkevämpää. :jahas:

Hyvällä tsägällä porukka alkaa karttaa salilla käyntiä kun se on tuommosta tai ei alota ollenkaan, eipähän oo ruuhkia salilla. :rolleyes: Ainut vaan että helvetin ison osa keski-ikäisiä ja vanhempia ihmisiä jotka ei tiedä mistään mitään salkkarit tosiaan voi aivopestä. Ihme ettei mutsi oo vielä vetäny mun heravarastoja vessasta alas kun ei haluu että mulle käy Roinatanin kohtalo kunhan sen dropittelu saa jonkun dramaattisen päätöksen joka viestittää kaikille "nuori, älä käy salilla se on tyhmää ja väkivaltaisten ihmisten harrastus joka johtaa jo parissa viikossa terveydelle vaarallisten hormoonien käyttöön"... Kiva kuunnella kun vanhat sukulaiset paasaa mitenkä pitäis harrastaa jotain järkevämpää. :jahas:

:dance: Hahah arvaa vaa onko äiskä kuittaillu tolla roinaroidragetan jutulla mulle. :D "Niin siinä käy kun siellä salilla on ja syö nuita jauhoja" :rock:

123573529080.gif

:kuola:

Back
Ylös Bottom