Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Jos jatketaan sitten vaikka aiheesta. Sarja ei ole faktaa vaan fiktiota, joten jututkin on yleensä sen mukaisia. Ne tuskin on kenellekään henkilökohtaisesti tarkoitettuja joten niistä ei kannata loukkaantua.

Mun mielestä Panu ja Iiris sopivat paremmin toisilleen kuin veera ja sen ällöttävä tytär.

Mua ällöttää se niitten perhe, ihan ylinäyteltyä koko homma. Iiris on musta jotenki kans ihan hirvee, ei sovi yhtään siihe roolii ja sil on ruma naama. Ja se pikku kaksoispoika muistuttaa vähän pikkurobotti-Nikoa. Veerasta mä pidän sentää ku se on niin kaunis

Sen lisäks Ismo ja Salla ei mitenkään sovi yhteen edes televisiosarjassa, hävetti itteeki kattoo niit kahta tänää.

Juulia dramaqueenin nyt kaikil on menny hermot jo kauan sitten.

Paula ja Eero on kans todella turhia tossa sarjassa, sais paljastuu et se on Lassen lapsi ja Eero loukkaantuis ja palais mökkiinsä.

Shärdaan ja Miro vois jo palata sielt Lontoosta! Haluisin nähä kipinää sen ja sen kissan välillä. On muuten paras kissa mikä tuolta löytyy..

Iho onkin ainoa asia mikä tuossa hylkeessä on kaunista.

Kauneus on katsojan silmissä, niinku Ozzy totesikin jo tänään. Liikakilot eivät välttämättä anna heti aihetta haukkua ketään suoraan rumaksi. Jossikin voisi antaa vielä kassien laskeutua ja sitten miettiä mikä on soveliasta tekstiä ja mikä ei.

Mutta muuten elaston linjoilla, jatketaan aiheesta, eli paskanpuhumista Salkkareista. :D

Ei sitten Kari uskaltanut vetää Lassee turpaan, vaikka niin uhkas jos Noora on käynyt sisällä silläaikaa kun Lasse houkutteli Karin pois kotoo.
Sen sijaan Lasse lauko Karille taas totuuksia.

Kyllähän tuon arvasi, että Kari taas uhoo. Ei siitä ole Lasselle haastajaksi.
Lassen suonissa virtaa sama veri kuin veljessään, Jerusalemin kylän jätissä, jonka voimatreeneistä on tehty elokuvakin.
Samoja kivenmurikoita nostelivat veljekset nuorena pellonlaidassa.

25343.jpg

Tuo Ismon ja Sallan juttu on kyl väistämättä Ismon näyttävä paluu naistenhakkauksen raskaansarjan mestariks. Se on vaan ajan kysymys millonka Salla käy rasittavaksi ja Ipin käsittelyn jälkeen nähdään onko Tsärdäänin silmävoiteista mihinkään. :rolleyes: Mielenkiintoista olis kyllä nähdä Ismo tappelemassa jotain kunnon vastusta vastaan. Esimerkiksi KT ja Ismo ottamassa yhteen, ja vielä pesäpallomailoilla! :rock:

Mun mielestä Panu ja Iiris sopivat paremmin toisilleen kuin veera ja sen ällöttävä tytär.
Mitä helvettiä? Veera ja Peppihän on ehkä hoteinta Salkkareissa ikinä! Kyllä mulle kelpais sekä äiti että tytär. Vaikka samalla kertaa. :kuola:

Jep, katoin kans että ihankuin se ois vähän kasvanu. Mutta se ei siltikään IKINÄ tule olemaan vahvempi + kovempi äijä kuin KT.:curs:

Eikä kovempi kuin Miro.

Siis voi vittu näitä salkkaritappeluita! Miten Joonatan ja Paula muka tolla lailla kaatu kun emo-Miro vähän tönäs? :lol2: Muutenkin hyvä kun Joonatan on kaks kertaa Miron kokoinen, ja Miro ihan tosissaan "mä tulin vetään sua turpaan" :david:

Ja vituttaa toi Nooran lähteminen. Jos se kerran rakastaa Karia, niin miksi sen tarttee sitten lähteä? :curs:

tänään oli jo toka kerta ku miro selätti joonatanin. ja oon itsekki katsonu että joonatanilla olis yhtäkkiä massaa.

Nyt jos Paula saa keskenmenon niin se on jo kolmas keskenmeno salkkareissa viikon sisällä. Taitaa olla ideat vähissä käsikirjoittajilla. :D

Back
Ylös Bottom