Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Koska hän on henkisesti heikko.Lasse ei lyökään naisia ja lapsia.
No ei ole ainakaan ruokavaliossa syy hyvään ihoon. Sehän vetää Fazerin sinistä yhtenään! Mutta sehän käyttääkin varmaan Sardäänin ihonhoitotuotteita. Ne on sen verran laatukamaa, että Mr. Lordinkin iho silenisi niillä.Sallalla on tosi kaunis iho. Maidon vaalea ja virheetön, sileä. Aika kummallista, kun ei sillä ainakaan vartalosta päätellen ole mikään ihoa hellivä ruokavalio.
Asiasta kukkaruukkuun eikö se oo kohtuu körmyn näkönen kaveriei se uskalla lyödä töyhtistä ku se pelkää veljeensä jarmo mäkistä ihan liikaa, mäkin pelkään, vittu se on karu jätkä.

No kyllä sullekin olis tullu paha mieli tollasesta. :(Mitä helvettiä :wtf: Ismo jätti lähes kokonaisen pizzan syömättä...
mut oisin hakenu tietysti kassalta foliota ja ottanu loput pitsasta mukaanNo kyllä sullekin olis tullu paha mieli tollasesta. :(

Sallalla on tosi kaunis iho. Maidon vaalea ja virheetön, sileä. Aika kummallista, kun ei sillä ainakaan vartalosta päätellen ole mikään ihoa hellivä ruokavalio.
Varmasti jo monesti todettu asia, mutta kyllä noi Juulian itkupotkuraivarit kiristää "Anteeks jos mä jäin auton alle!!" Ihan turha kitistä kun itse sinne juoksit.. Jos olisin Joonatan niin jättäisin ton anorektikon ja siirtyisin iskeen vaikkapa nyt Peppiä.
Liittyen myös tuohon aijemmin puhuttuun ruokavalion huonouteen (Sallankin)ihmettelen onko vielä ihmisiä jotka luulee, että kaikki valaat tai läskit tai miksi täällä haukutaan johtuu syömisestä?? Ei voi enää 2000-luvulla olla noin tietämättömiä ihmisiä. Sekä se, että läskit haisee tai vyötärönympärys kertoo elämän tavatIho onkin ainoa asia mikä tuossa hylkeessä on kaunista.

Liittyen myös tuohon aijemmin puhuttuun ruokavalion huonouteen (Sallankin)ihmettelen onko vielä ihmisiä jotka luulee, että kaikki valaat tai läskit tai miksi täällä haukutaan johtuu syömisestä?? Ei voi enää 2000-luvulla olla noin tietämättömiä ihmisiä. Sekä se, että läskit haisee tai vyötärönympärys kertoo elämän tavat
Ihmettelen jos ainut ihmisyyden arvo on paino.
Ehkä me jotka ei saada kroppaa millään kuriin ja taudit runtelee vaikka mitä tehtäis sitten ollaan luotuja kulkemaan yksinään ja parempi, niin tämmösten ihmisien "armoille" en kyllä halua.
Olisiko tämmösille hyvä opetus elämästä jos itse sairastuisivat ja saisivat kuulla kaikki kamaluudet jne jne, mene ja tiedä..
Iho onkin ainoa asia mikä tuossa hylkeessä on kaunista.
ÖÖ en puhunut geeneistä lihoa helpommin kuin muut vaan SAIRAUDESTA ja taudista johon lääkitys (ei masennus tms.)ja se mitä syön, niin on niin moneen kertaan jo todettu toimimattomaksi ( vaikka söin 1200 kcal) myös personal trainerin toimesta ja 16 tunnin liikunnasta huolimatta. Jos ei voi ymmärtää, että kaikki ei syö itseään läskiksi sama se mulle. Lääkärin kerrottua mulle, että on lähes mahdotonta laihtua syön silti, niin että olisi mahdollisuus parantua, että laihtua joten valailut tai muut vittuilut ei mua haittaa.Jos on sellaiset geenit, että tulee helpommin läskiksi kuin muut niin pitää kuitenkin olla vain sen verran itsekuria, ettei sitten syö niin paljon kuin muut. Itse en ainakaan haluaisi olla ihrakasa mistään hinnasta.Tekisin mitä vain (olisin vaikka äärimmäisellä laihdutuskuurilla niin kauan kuin tarvii) palautuakseni normaalipainoiseksi jos joku nyt tekisi taikasauvallaan minut läskipommiksi.
ÖÖ en puhunut geeneistä lihoa helpommin kuin muut vaan SAIRAUDESTA ja taudista johon lääkitys (ei masennus tms.)ja se mitä syön, niin on niin moneen kertaan jo todettu toimimattomaksi ( vaikka söin 1200 kcal) myös personal trainerin toimesta ja 16 tunnin liikunnasta huolimatta. Jos ei voi ymmärtää, että kaikki ei syö itseään läskiksi sama se mulle. Lääkärin kerrottua mulle, että on lähes mahdotonta laihtua syön silti, niin että olisi mahdollisuus parantua, että laihtua joten valailut tai muut vittuilut ei mua haittaa.
Miten se auttaa mua siinä mun pääasiallisessa sairaudessa mistä tää mun "vaiva" johtuu? En kinaa tästä koska se on hedelmätöntä sinun kanssa, kun et haluakkaan ymmärtää.Käy vatsalaukunpienennys operaatiossa. Sehän on nykyään tehokkain laihdutusmuoto lihavuussairauksista kärsiville.