Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse olet ällöttävä, ja rumakin kaiken lisäksi.:jahas:Mun mielestä Panu ja Iiris sopivat paremmin toisilleen kuin veera ja sen ällöttävä tytär.
Iho onkin ainoa asia mikä tuossa hylkeessä on kaunista.
Mun mielestä Panu ja Iiris sopivat paremmin toisilleen kuin veera ja sen ällöttävä tytär.
Lassen suonissa virtaa sama veri kuin veljessään, Jerusalemin kylän jätissä, jonka voimatreeneistä on tehty elokuvakin.
Samoja kivenmurikoita nostelivat veljekset nuorena pellonlaidassa.
Mielenkiintoista olis kyllä nähdä Ismo tappelemassa jotain kunnon vastusta vastaan. Esimerkiksi KT ja Ismo ottamassa yhteen, ja vielä pesäpallomailoilla! 
Mitä helvettiä? Veera ja Peppihän on ehkä hoteinta Salkkareissa ikinä! Kyllä mulle kelpais sekä äiti että tytär. Vaikka samalla kertaa.Mun mielestä Panu ja Iiris sopivat paremmin toisilleen kuin veera ja sen ällöttävä tytär.

Jep, katoin kans että ihankuin se ois vähän kasvanu. Mutta se ei siltikään IKINÄ tule olemaan vahvempi + kovempi äijä kuin KT.:curs:Joonatanhan on ottanu vähän massaa? Kohtahan se penkkaa enemmän kuin Kari.
Joonatanhan on ottanu vähän massaa? Kohtahan se penkkaa enemmän kuin Kari.
Jep, katoin kans että ihankuin se ois vähän kasvanu. Mutta se ei siltikään IKINÄ tule olemaan vahvempi + kovempi äijä kuin KT.:curs: