Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Siri Montanahan on ainaki kuuskyt-vuotias, tai ainakin sen näköinen.
Joo, aika hyvä vaihtelu lentäjä-ässän naismaussa. Edellinen selvästi lentäjää vanhempi ja nykyinen suunnilleen saman ikäinen kuin kuin lentäjän poika. Aina kannattaa vaihtaa nuorempaan! :thumbs:

Pikkase alko ärsyttää se Tanjan hihhulointi.

Rukoilu ja jumalanrakkaus pelastaa! :dance: :jahas:

Aika miehekkään näköiset kasvot Iiriksellä.

Mä en nyt tiedä yhtään mitä ajatella Mirosta, onhan sitä kohdeltu kaltoin, mutta toi käytös alkaa olemaan jo aika kohtuutonta.

Voisi se ainakin Jarkon suhteen vetää happea välillä. Isabellaa sen sijaan Miro voisi ruotia entistä enemmän. Se kun tarvitsisi muutenkin palautuksen takaisin maan pinnalle. Akka elää jossain ihme haavemaailmassa, vaikka todellisuudessa on vain persaukinen tarjoilija jossain kuppaisessa kahvilassa.

Joo niin täälläkin mutta ei taideta kuulua tuon sarjan castiin:D
Äkkiäkös se onnistuu. Pistetään näyttelijähakemukset vetämään ja kirjoitetaan sinne erityisen isolla mikä meidän tehtävä siinä jaksossa olis missä esiinnytään. :evil:

Jep, suunnitelma lähes täydellinen! nyt vaan on taisteltava siitä kumpi pääsee sitä Isabellaa lykkimään kameroiden eteen :evil: Voi ei tuo Iiris ilmestyi Veeralle.. Sotkee kuvioita ja pahasti.

Äkkiäkös se onnistuu. Pistetään näyttelijähakemukset vetämään ja kirjoitetaan sinne erityisen isolla mikä meidän tehtävä siinä jaksossa olis missä esiinnytään. :evil:

Odotan kyllä innolla tuota jaksoa. Voin jo nähdä lasittunein silmin miten se isabellan nenä nykii teidän tahtiin kun se jo pelkästään puhuestakin heiluu niin hervottomasti. :D

hyi miten tuhmia juttuja teillä :D mut argh ei päästykää sitte vielä Juuliasta! Ja varmasti ne nyt etsii sen Juulian isäpapan ja vaatii siltä munuaista ja sitten se ei halua antaa ja voivoiiii.

Muistakaa sitten käyttää kumia pojat.

Kyllä se Juulia mun puolesta voisi selvitä tosta. Se on kuitenkin osoittanut selviä parantumisen merkkejä kroonisesta vittupäisyydestään. Vaikka kitisee se vieläkin aivan liikaa.

Kyllä se Juulia mun puolesta voisi selvitä tosta. Se on kuitenkin osoittanut selviä parantumisen merkkejä kroonisesta vittupäisyydestään. Vaikka kitisee se vieläkin aivan liikaa.

Joo ja oli mitä oli niin ei se nyt kuolla sentää ansaitse.Mä toivon että se selviää,mä en tiedä miten ihmiset kestäis jos se kuolis.Mun mielestä tanja on jo saanut kokea ihan tarpeeks kaikkee.

Jep, suunnitelma lähes täydellinen! nyt vaan on taisteltava siitä kumpi pääsee sitä Isabellaa lykkimään kameroiden eteen :evil: Voi ei tuo Iiris ilmestyi Veeralle.. Sotkee kuvioita ja pahasti.
Ei mitään taisteluita, vaan tiukkaa kimppaa! Kato, DP, ja silleen... ;)

Back
Ylös Bottom