Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Hetkinen, briiffatkaa hei vähän!! Mitä helvettiä, onko Julia kuolemassa? Onko Ippe vetänyt jokerin pakasta ja napannut Sallan kainaloon? Saikos Deeku-Maarit silloin maistaa rantojen miesten pehmeän kosketuksen? Hitto kun ei oo tällä viikolla ehtinyt kertaakaan katsomaan..

Ei ole ilmeisesti kuolemassa, tarvitsee uuden munuaisen. Ismo ei omien sanojensa mukaan ole kiinnostunut Sallasta. Maarit selvisi miesten kynsistä ehjin nahoin.

nyt teki joonatan miehentyön :rock: tosin helvetinmoinen nysvä se lasse ku ekasta iskusta jo tuollee alkaa parkumaan.

ja oon myöskin tyytyväinen siihen ajatukseen että se helvetin juulia kuolee. inhoan sitä ylimoralisti inisijää.

Ainakin ne näytti aika selkeesti lopettavan niiden sähköshokkejen annon siinä, mutta tietäen mistä sarjasta on kyse, en ihmettelis vaikka se vielä pongahtais pystyynkin.

Saataisko vihdoinkin salkkareihin vanha kunnon zombie?

Juulia sais menehtyä munuaisettomuuteen.
Ottais tilalle jonkun jolla on jo tissit ja perse kasvanut.
Tota lauta-Juuliaa ei kärsi katella, muutenkin se pikkudiiva ei tee muuta kun tuhlaa äitinsä rahoja.
Julia tarvitsisi kunnon kurinpalautuksen, luottokortit pois ja kunnon töihin.

Ei ole ilmeisesti kuolemassa, tarvitsee uuden munuaisen. Ismo ei omien sanojensa mukaan ole kiinnostunut Sallasta. Maarit selvisi miesten kynsistä ehjin nahoin.

Jessus... Kaks viimeistä jaksoa katsomatta ja mä oon jo ihan pihalla... :(

bannit vaan samantien

Siri Montanahan on ainaki kuuskyt-vuotias, tai ainakin sen näköinen.

Back
Ylös Bottom