Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Mä en nyt tiedä yhtään mitä ajatella Mirosta, onhan sitä kohdeltu kaltoin, mutta toi käytös alkaa olemaan jo aika kohtuutonta.

Ja kun jätkällä ei ole edes mitään syytä kiukutella. Vitun angstinen teinirunkkari, joka on aina saanut kaiken haluamansa, isoista rahoista motocrosspyöriin. Näin niinku karkeesti sanottuna. :D

Ihan ku kaikki muut maailman lapset olis jotain 10 vuoden yrittämällä yritetty-tapauksia. Lopettais ton säälittävän turhasta vinkumisen ja lähtis Tsärdäänin kanssa bisselle. Tai pitsalle. Jarkko ihan jees jätkä, vaikka vähän kuiva onkin ja omistaakin stadin rumimmat kauluspaidat.

Kyllä se Juulia mun puolesta voisi selvitä tosta. Se on kuitenkin osoittanut selviä parantumisen merkkejä kroonisesta vittupäisyydestään. Vaikka kitisee se vieläkin aivan liikaa.

jos se tuosta oppisi lisää, arvostamaan pieniäkin asioita. eikä kiukuttelisi kuin pikkulapsi. Pilalle passattu kakara.

Nonni, nyt on jäänyt useampi Salkkari jakso näkemättä.. Voisiko joku vannoutunut Salatut Elämät-fani kirjoittaa pienen tiivistelmän edes eilisen tapahtumista?! Lasse siis on ajanut Juulian yli ja Tanja vollottaa sairaalassa, mutta mikä tää Salla ja Ismo juttu oikein on :eek: Ja joko Iiris on ottanut yhetyttä poikaansa :rolleyes:

Lopettais ton säälittävän turhasta vinkumisen ja lähtis Tsärdäänin kanssa bisselle. Tai pitsalle. Jarkko ihan jees jätkä, vaikka vähän kuiva onkin ja omistaakin stadin rumimmat kauluspaidat.

Oon kyllä täysin samaa mieltä,jos jarkko onkin tehnyt jotain virheitä niin ei ne ole mitään niin pahaa etteikö niitä vois antaa anteeks.Voihan se olla että jossain vaiheessa miro tajuu et sen faija on ihan hyvä tyyppi.

Kuka oikeasti jaksaisi kuunnella sitä vikinää mikä alkaisi kun Salla alkaisi kävellä Ismon nyrkkejä päin? Ei saatana, jaksa edes kuvitella.

Toisaalta, ehkä Ismo voisi kouluttaa siitä sellaisen hiljaisen ja pelokkaan, aran pienen vasikan. Ehkä se sitten olisi hiljaa. Go Ismo, go!

Kuka oikeasti jaksaisi kuunnella sitä vikinää mikä alkaisi kun Salla alkaisi kävellä Ismon nyrkkejä päin? Ei saatana, jaksa edes kuvitella.

Ei kyllä mä veikkaan että sallalla menis jauhot suuhun kun ismo nuhtelis sitä jostain tempauksesta.Vois tehä sallalle ihan hyvää deittailla vähän karskimpaa kundia välillä.

Sallassa on kyllä sen verta sopivasti sitä pehmikettä, että sopisi hyvin Ismon nyrkkeilysäkiksi. :thumbs:

Mä oikeesti haluaisin uskoa että ismo ei pieksä ketään enää ilman hyvää syytä.No tosin kyllä jos sallan kaa deittailee ni siinä voi käämit palaa. :rolleyes:

Kattelin tossa pari päivää vanhat salkkarit boksilta. Ossi pumppas osatoistoja penkissä 40 kg:lla!

Olis kyllä ihan vitun siistii nähä joskus joku kunnon mavesessio Pihlajakadun rautakellarissa. Kyykkyräkkiä siellä kun ei taida olla? Joku Kari tai Ossi vois otsasuonet pulleina kiskasta sellasen kevyen vitosen 180 kg:lla. :D

Back
Ylös Bottom