Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Mä olisin kyllä toivonut sedgestä vähän enemmän.Mun mielestä se oli ihan magee jannu.
Voihan se vieläkin olla "ihan magee jannu". Nimittäin pyörätuolissa istuva magee jannu! ;)

Ehkä se halvauksen aiheuttama frustraatio ja katkeruus antaa Segelle jotkin über-angstiset supervoimat? Se voi ampua siitä hampaiden välissä olevasta raosta lasersäteitä tai jotain..

Tää Romeon ja Rafaelin lähtö tuli mulle aika yllättäen. Olisin niin halunnut seurata Maijan kehitystä ja miten Rafael pärjää sedän roolissa omien tunnekuohujensa keskellä, miten Romeosta kasvaa kypsä ja tunnollinen isä.

Ehkä Maija palaa vuoden päästä 15-vuotiaana ja muuttaa Pihlajakadulle, back to roots tai silleen.

Laittoiko kukaan merkille torstaisessa jaksossa kuinka hehkeälle Isabella näytti? Jotain uutta hänessä oli, hiukset? Vai kenties se rakkaus Ossiin näkyy kilometrien päähän? :haart:

Sampo on ärsyttävä. Ja se yks pikkupoika niitten perheessä vaikutti sen lyhyen roolisuorituksen aikana mikä sil oli ni aika Niko nro. 2selta. (Taitaa tulla tän päivän jaksossa, ei kai tää mikää suuri spoilaus ollu..)

Mitäköhän leffaa Joonatan ja Nato-Faija katsoivat tänään? Lopputeksteissä oli ainakin kappale Jefferson Airplane - White Rabbit.

Joku friikki se on. Ja helvetin ärsyttävä. Alkaa aina vituttamaan kun sen eukon lärvi pamahtaa ruutuun. Menis jonnekkin hoitoon, eikä ramppais siellä Sievisillä koko aikaa.

Joo oli niin kiva kun juuliakin hymyili niin kauniisti :).
Älä väitä, että sä oisit jo luopunu Annikasta...vai haistanko uuden lavstoorin synnyn :haart:

Joo musta tuntuu että on tullut aika jatkaa elämää.Juulia on kyllä must tosi kiva. :)
Kyllä se rakkaus vaan kantaa suurenkin surun yli :):haart:

Back
Ylös Bottom