Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Kentaurissa? Vois olla aika Kafkamainen tunnelma...kuka saa Rafun roolin olla ilman paitaa?

Joo! Tässä kesän aikana stadissa? Heinäkuussa vois olla hyvin aikaa. Mites muut?
heinäkuussa lomilla, missä nähdään..

Stadissa tietenkin, siellähän tää sarja tapahtuu. Esim. Pihlajakadulla :D

Pursimiehen kadullahann nää vissiin tappahtuu eli jos siin jossain tiellä nähtäis?

Joo, salkkarimiitti on niin :eek: idea, että sen voisi toteuttaakin.

Kuka hommaan bodari-Ossin poseeraamaan? (Lukeekos "Ossi" pakkista?)

Mun mielestä Sampo on ihan täysi mulkvisti. Ei se halua muuta kuin alistaa Juliaa. Heti kun se on saanut laitettua suuttimensa Julian pakoputkeen, se selittää jotain paskaa että "ei se vika oo sussa, se on mussa.. ehkä toisessa elämässä, parempana aikana.. pysytäänhän kavereina.." Sitten sillä on parin päivän päästä taas joku sillille haiseva pikkutyttö siinä jalkaa kihnuttamassa ja höpsöttelemässä sen metroseksuaali-tukkaa. Ja se tekee saman sille! Jonkun on pysäytettävä Sampo.

Mun mielestä Sampo on ihan täysi mulkvisti. Ei se halua muuta kuin alistaa Juliaa. Heti kun se on saanut laitettua suuttimensa Julian pakoputkeen, se selittää jotain paskaa että "ei se vika oo sussa, se on mussa.. ehkä toisessa elämässä, parempana aikana.. pysytäänhän kavereina.." Sitten sillä on parin päivän päästä taas joku sillille haiseva pikkutyttö siinä jalkaa kihnuttamassa ja höpsöttelemässä sen metroseksuaali-tukkaa. Ja se tekee saman sille! Jonkun on pysäytettävä Sampo.
Mutta mun mielestä on kaikista tärkeintä, että se ei ole gay.

Osallistukaa jätkät siihen Salkkariaiheiseen tekstiviesti-skabaan, niin voitte voittaa reissun Linnanmäelle neljälle hengelle. Sehän olisi muutenkin vallan hyvä paikka tavata. :D

Joo musta tuntuu että on tullut aika jatkaa elämää.Juulia on kyllä must tosi kiva. :)
Kyl jos Salkkaireiden naisist puhutaan niin kyl Juulian isosisko on YLIVOIMAINEN YKKÖNEN:haart::haart:
Tuli muuten äsken huomattua että kyseinen neito on Apulannan - Pahempi toistaan musavideolla!!:rock:

Toivottavasti noin ei käy,ja kyllä mä tunnustan että soisin juulialle vähän paremman kundin kun tuo puuhelmi kynis.

Back
Ylös Bottom