Voihan se vieläkin olla "ihan magee jannu". Nimittäin pyörätuolissa istuva magee jannu! ;)Mä olisin kyllä toivonut sedgestä vähän enemmän.Mun mielestä se oli ihan magee jannu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voihan se vieläkin olla "ihan magee jannu". Nimittäin pyörätuolissa istuva magee jannu! ;)Mä olisin kyllä toivonut sedgestä vähän enemmän.Mun mielestä se oli ihan magee jannu.
Mä olisin kyllä toivonut sedgestä vähän enemmän.Mun mielestä se oli ihan magee jannu.
Laittoiko kukaan merkille torstaisessa jaksossa kuinka hehkeälle Isabella näytti? Jotain uutta hänessä oli, hiukset? Vai kenties se rakkaus Ossiin näkyy kilometrien päähän? :haart:
:haart:vässykkä se oli.
Ihanaa ku noi noi Sampo ja Juulia on niin selkeesti ihastunu toisiinsa. :haart:
Ihanaa ku noi noi Sampo ja Juulia on niin selkeesti ihastunu toisiinsa. :haart:
.Älä väitä, että sä oisit jo luopunu Annikasta...vai haistanko uuden lavstoorin synnyn :haart:Joo oli niin kiva kun juuliakin hymyili niin kauniisti.
Älä väitä, että sä oisit jo luopunu Annikasta...vai haistanko uuden lavstoorin synnyn :haart:

Kyllä se rakkaus vaan kantaa suurenkin surun yliJoo musta tuntuu että on tullut aika jatkaa elämää.Juulia on kyllä must tosi kiva.![]()
:haart:Kyllä se rakkaus vaan kantaa suurenkin surun yli:haart: