Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Ei Eero voi olla Aaro kun se kävi niissä DNA-testeissäkin... ellei sitten se ole väärentänyt niitä niin kuin Laura epäili, mutta se nyt on vaan sen hullun omaa löpinää.

Eikö Taalasmaiden ovessa ole muuten ovisilmää? Jos mä olisin ollu Oona ni olisin ainaki kattonu eka et kuka siellä on. Todella typerää.

Ei Eero voi olla Aaro kun se kävi niissä DNA-testeissäkin... ellei sitten se ole väärentänyt niitä niin kuin Laura epäili, mutta se nyt on vaan sen hullun omaa löpinää.

Eikö Taalasmaiden ovessa ole muuten ovisilmää? Jos mä olisin ollu Oona ni olisin ainaki kattonu eka et kuka siellä on. Todella typerää.
Mä ihmettelin tuota DNA-testiä, kun eikös identtisillä kaksosilla ole sama DNA, niin mitä se testi todisti? Eikös tulos olisi silloin pitänyt olla, että Eeron DNA vastaa Aaron DNA:ta? Voi tietty kuulua tyhmien kysymysten kerhoonkin...

Osteri-Ossi saa piparia tupareissa :whip: tai ainakin sormi-pillua viimeisen hitaan aikana, salettii...

Mä ihmettelin tuota DNA-testiä, kun eikös identtisillä kaksosilla ole sama DNA, niin mitä se testi todisti? Eikös tulos olisi silloin pitänyt olla, että Eeron DNA vastaa Aaron DNA:ta? Voi tietty kuulua tyhmien kysymysten kerhoonkin...
QUOTE]

Tätä olen itsekin ihmetellyt

Osteri-Ossi saa piparia tupareissa :whip: tai ainakin sormi-pillua viimeisen hitaan aikana, salettii...

Jenniltä saa kun Rafael ei päässyt bilettämään ja pakkohan Jennin on miestä saada. Jennistä on taas tullut se vanha kunnon Jenni jolla miehiä riittää joka sormelle.

EDIT: Näin muuten pelottavan painajaisen viime yönä. Siinä Aaro jahtasi minua puukon kanssa. Juoksin karkuun, mutta se vain tuli perässä. Ammuin sitä polveen ja reiteen, mutta ei ne vaikuttanut Aaroon mitenkään. En muista miten uni päättyi, mutta ei se kuitenkaan minua hengiltä saanut.

Jenniltä saa kun Rafael ei päässyt bilettämään ja pakkohan Jennin on miestä saada. Jennistä on taas tullut se vanha kunnon Jenni jolla miehiä riittää joka sormelle.

No onhan se nätti nainen parhaassa iässä,kyllä sen pitääkin saada vähän säpinää elämäänsä.:)

.
.
.
Jennistä on taas tullut se vanha kunnon Jenni jolla miehiä riittää joka sormelle.
.
.
.
Tai paremminkin niin, että Jennistä riittää miesten jokaiselle sormelle...:D Hieno nainen, hienolla luontella :rock:

Jennistä on taas tullut se vanha kunnon Jenni jolla miehiä riittää joka sormelle.

Tai paremminkin niin, että Jennistä riittää miesten jokaiselle sormelle...:D Hieno nainen, hienolla luontella :rock:

Laitetaanpas vielä kolmas versio: Jennillä riittää miehiä joka reiälle :D

Olisi kyllä hieno juoni käänne, jos bileissä Jenni, Rafael, Ossi ja vaikka Eero harrastais pientä kimppakivaa :dance:

Se saa vielä Sofialta. Ja jos ei kuvauksissa niin sitten kulissien takana.

PS.Sofia tulee mun uniin. Ihana tyttö:love:
Kokeilitko sitä sormella? :D

Jenni on ihan vitun tyhmä muija, kunnon palikka..

Mutta mitä Lauralla on oikein mielessä kun meni kolkuttelemaan Taalasmaille? Luuleeko se saavansa apua vai onko jo niin pimahtanut että voisi aiheuttaa suurempaa vahinkoa lähimmäisilleen? Missä on Sauli? Luulis ny sen verran kiinnostavan että mitä siskolleen kuuluu näinkin vakavassa tilanteessa.

Mikä noita salkkareitten nykyteinejä oikein vaivaa? Kukaan ei tunnu olevan kiinnostunu seksistä. Kyllä ennen Saku ja Kalle pyöritteli Virpejä ja Niinoja. Sauli kolas Annikaa kun sisko ei antanu ja Melamies vonkas kaikkia mikä liikkui.

Ei se antanu ekoilla treffeillä.Sain kuitenkin kietoa käden sen ympärille ja melkein sain pussata sen kiiltäviä ja siroja huulia:love:

Ensi yönä on odotukset korkealla.Menen nukkumaan jo kuudelta.
Nukut mieluummin kuin katsot Salkkarit? Senkin pakana - pois tästä threadista :curs:

Ps. Kerro sitten onko se pitänyt paratiisinsa kunnossa..

Ei se antanu ekoilla treffeillä.Sain kuitenkin kietoa käden sen ympärille ja melkein sain pussata sen kiiltäviä ja siroja huulia:love:

Ensi yönä on odotukset korkealla.Menen nukkumaan jo kuudelta.
Anna sille vähän viinaa niin irtoo vähän iisimmin...Sofiahan ei tunnetusti mukiin syljeskele :dance:

Originally Posted by Solid Necro
Ps. Kerro sitten onko se pitänyt paratiisinsa kunnossa..
Kuulostaa lähes fantasialta...

Mä voin mielessäni kuvitella, kuinka ihanan kiree sieltä vaalean karvoituksen alta paljastuu..:kuola:
Ai että :kuola: Imaisee sormen niveliltään...

Back
Ylös Bottom