Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Hemmetti että tuo laura on pimee. Alkaakohan oonuskakin pikkuhiljaa sen tajuamaan ja jättää lauran mätänee johonkin laitokseen. Ippe alkaa kohta hautomaan itsetuhoisia ajatuksia.

Ossi näytti tänään poikkeuksellisen rasvaiselta. Lähemmäs 15% oli varmasti mittarissa. Onneksi näyttää itsekin tajunneen tilanteen ja poikkesi lenkille vielä samassa jaksossa.

Mä katoin kans ossin keissiä kun se jennin kanssa jutteli. Ihmeellisesti vaan vatsalihakset näky kuitenkin melko hyvin kun jännitti.

Voi helvetin keijot! Jätkät muna pystyssä kommentoimassa jotain Hunks-Ossin vatsalihaksia! :D

Saatas nyt ees eräs Pihliksen milffi tai teinit pyyhe päälle sinne, niin sitten vois kommentoida. :kuola:

Voi helvetin keijot! Jätkät muna pystyssä kommentoimassa jotain Hunks-Ossin vatsalihaksia! :D

Saatas nyt ees eräs Pihliksen milffi tai teinit pyyhe päälle sinne, niin sitten vois kommentoida. :kuola:

No tässä ois sulle yksi, niin pääset kuolaamaan ;)

ryhti.jpg

Ei saatana. :D Olin jo ehtiny sulkemaan ton kuvan sellaseen pieneen lukittuun laatikkoon mun mielessä kunnes nyt se paloi taas mun silmien verkkokalvoille. Kiitos tästä.

Minusta näyttäisi, että tuo maha johtuu osaksi vaan huonosta ryhdistä. Että ei sillä rasvat ole kovin korkealla, vaan erittäin timmissä kunnossa on :)
No shit, Sherlock :hyvä:

Olet Nikke Knatterton-palkinnon voittaja tällä Salkkari-tuotantokaudella :D

No shit, Sherlock :hyvä:

Olet Nikke Knatterton-palkinnon voittaja tällä Salkkari-tuotantokaudella :D

No voi vittu :D Tämän siitä saa kun surffailee nollat taulussa silloin kun pitäisi tehdä töitä :(

Mistäs ja milloin voin noutaa Nikke palkinnon?

Edit: Lisättäneen nyt vielä että tuo rasva kommentti oli kuitenkin vain vitsi tms. Tarkoitus oli kommentoida tuon ryhtiä tai sen puutetta.

Aika kämänen loppu tämän illan jaksossa. Siis Eeroko ei muka pääsisi Lauralta karkuun? Ja pah, sanon minä! Kyllähän nyt iso mies yhden lakinaisen voittaa, eikö? Kyykkääjän reidet, ja kaikkea! Pakko kyllä muistaa katsoa huominenkin jakso, niin nähdään miten tässä nyt sitten loppujen lopuksi käy...

Ismon alentaminen esimiestehtävistä alaiseksi oli kyllä kova veto! :D

Back
Ylös Bottom