Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Aika kämänen loppu tämän illan jaksossa. Siis Eeroko ei muka pääsisi Lauralta karkuun? Ja pah, sanon minä! Kyllähän nyt iso mies yhden lakinaisen voittaa, eikö? Kyykkääjän reidet, ja kaikkea! Pakko kyllä muistaa katsoa huominenkin jakso, niin nähdään miten tässä nyt sitten loppujen lopuksi käy...

Niin mä en tajuu miks se ei vaan venaa sitä jossain ja vedä nekkuun.;)

No voi vittu :D Tämän siitä saa kun surffailee nollat taulussa silloin kun pitäisi tehdä töitä :(

Mistäs ja milloin voin noutaa Nikke palkinnon?

Edit: Lisättäneen nyt vielä että tuo rasva kommentti oli kuitenkin vain vitsi tms. Tarkoitus oli kommentoida tuon ryhtiä tai sen puutetta.
Täällä Salkkari-ketjussa ei oteta mitään huumorilla, varsinkaan robo-nikon ryhdin mollaamista ;) kysy vaikka oskulta, nih...

Jos nyt sit vaikka tällainen merkki riittäis tällä kertaa:

Knatterton.jpg

Laura voi juosta vaikka ratikan alle, kohtuu rasittava.

Laura voi juosta vaikka ratikan alle, kohtuu rasittava.
Nyt kun Eero paljastuisi oikeasti Aaroksi!

"Laura, Laura Lauralaura..."

Laura olisi koko ajan ollutkin oikeassa.. vaan uskoiko kukaan? EI! Aero/Earo voisi tehdä Lauralle mitä vain, ja kaikki menisi hulluuden piikkiin, kukaan ei uskoisi. Mitä vain, you say.. hmm...

1237-horse_dick.jpg

"Ääk, Aaro pakotti minut ottamaan anerokseen hevoselta"
"Joo joo, mennääs nyt. Ja lakkaa vuotamasta verta!"

Itse olen kovasti miettinyt, että Eero olisikin oikeasti Aaro. Se voisi paljastua katsojille esim. tilanteessa, jossa poliisi veisi lauran mielisairaalaan ja sit kamera keskittyis "Eeron" naamaan ja kasvoihin muodostuis sellanen vittumainen virne, mitä Aaro suosi. Ja sit jakso loppuis siihen ja lopputunnari alkais soimaan...

Itse olen kovasti miettinyt, että Eero olisikin oikeasti Aaro. Se voisi paljastua katsojille esim. tilanteessa, jossa poliisi veisi lauran mielisairaalaan ja sit kamera keskittyis "Eeron" naamaan ja kasvoihin muodostuis sellanen vittumainen virne, mitä Aaro suosi. Ja sit jakso loppuis siihen ja lopputunnari alkais soimaan...
Olen miettinyt ihan samaa. Mutta näin jos käy, niin lopetan salkkareitten seuraamisen.. Jos fiksusti ajattelee, niin Laura on ainut kuka Aarolle jotain mahtais. Siinä kysytään psykologista voimaa, edes
Ossin muskelit tai Nikon raketit ei pystyisi horjuttamaan Aaroa.

Jos Eero olisikin Aaro eikä Eero vaan Aaro, niin mitä jatkossa tapahtuisi? Alkaisiko Aaro uhkaamaan muita pihlajakadun asukkaita, kuten Sievisiä? Mielestäni Sergei ja hänen äitinsä negatisoivat pihlajakadun ilmapiiriä jo niin paljon, että Eeron paljastuminen Aaroksi tietäisi viimeistä naulaa pihlajakadun arkkuun. Se tosin voi olla mahdollista, sillä sarjan leikkaajalla on ollut huomattavissa pientä gonahtamista. Pari kertaa Stellanssista on hypitty aika jännästi eessuntaassun paikasta toiseen.

Mutta joo, toivon että Eero pysyy vaan ihan omana itsenään eikä anna Lauran kukkoilla.
Olenko ainut kellä on jo Nikoa ikävä?:(

Se ois tosi perseestä, koska Aaro oli ihan selvästi kuollu. Jotain standardeja tälleki sarjalle ees, ettei ihan täyeksi pelleilyksi mee...

Hyvästi Niko ja Ami. Nikoa ei tuu ikävä, Amia ehkä vähän. Aika turha hahmo se kuitenki oli, että jees.

Kertokaas lyhyesti mitä tänään tapahtui, kun jäi näkemättä..:D

Kertokaas pitkästi mitä tänään tapahtui, kun jäi näkemättä..:D
- Eerolla oli Lauran kanssa tiukat paikat. Laura vei moralla uhaten Eeron metsään, ja aikoi viiltää tältä kurkun auki. Eero kuitenkin sai yllättäen pallit, ja adrenaliinipuuskassaan heittikin Lauran ketterästi maahan selälleen. Eero hyökkäsi Lauran päälle kuin raivoisa mangusti, ja alkoi kuristamaan tätä. Paikalle saapui kuitenkin kaksi tuulipukuista kestävyysurheilijaa, jotka heittivät Eeron pois Lauran kimpusta ja pitivät tätä aloillaan. Laura juoksi metsään kuin gaselli, vapaana ja ylpeänä. Poliisit tulivat paikalle, ja veivät Eeron raudoitettuna pois. Kaikki pitivät Eeroa pahantekijänä.

- Sofia meni leffaan. Romeokin meni leffaan. Siellä ne on leffassa.

- Ismo irtisanoi itsensä Stellansista, koska ei miehisen egonsa kanssa pystynyt olemaan Nooran alaisena. Ismo meni puistoon syömään penkille pullaa, kun Seppo saapui myös pullaa mussuttamaan. Ismo purki sydäntänsä Supolle, ja mieli parani heti :) Myöhemmin Ismo meni takaisin Stellansiin ja pisti essun takaisin päälle.. ei häntä noin vain nujerretakaan ;)

- Kari sai soiton poliisiasemalta, Eero on pidätetty! Kari lähti vapauttamaan Eeroa, ja saikin tämän ulos sieltä kun väärinkäsitykset oli selvitetty. Tällä välin Oona oli yksin kotona, ja ovikello soi.. kuka on ovella? Laura? Sofia? Rasmus? Göran?

- Jenni ja Isabella pitävät tupaantuliaiset parin tunnin varoitusajalla, ja sinne saapuu koko Suomen muotikerma. Myös Ossi on kutsuttu bailaamaan. Rafael ei pääse, koska tuuraa Romeoo (sitä joka on elokuvissa) Kentaurissa. Tupareissa on paljon viinaakin. Ossi myös bodasi salilla habaa. Jennin ja Ossin välillä säkenöi.

- Sepolla ja Helenalla menee ihan hyvin :haart:

Back
Ylös Bottom