Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Kuunteliko kukaan tarkkaan sitä maanantain ennakko palaa lopputeksteissä?

Sanoiko "Eero" että : Ota Eero nämä siteet pois?

En ole varma, enkä haluais että kuulin oikein.

mä en nyt tiedä mitä tein tolle...!

Siis ääni kuuluu mut kuva ei näy. Aika säälittävää, kuuntelen perjantai-iltani ratoksi salkkareita.

mä en nyt tiedä mitä tein tolle...!

Siis ääni kuuluu mut kuva ei näy. Aika säälittävää, kuuntelen perjantai-iltani ratoksi salkkareita.

Millä ohjelmalla katot?

Mulla ainakin joskus windows media playerillä tekee noin..

Mutta sen takia käytänkin BS Playeriä tai VLC:tä.

Millä ohjelmalla katot?

Mulla ainakin joskus windows media playerillä tekee noin..

Mutta sen takia käytänkin BS Playeriä tai VLC:tä.
Joo, mä koitin montaakin ohjelmaa. Media player ei edes avannu, kun ei voinu mielestään tunnistaa jotain tiedostomuotoa tms... äh

Ok. VLC yleensä toistaa parhaiten kaikki.
En tiiä sitten että puutuuko sulla joitain koodekkeja.
Ainakin ffdshow-paketissa on kaikki mitä tarvii.

Mutta mutta, luultavasti tiesit kyllä jo nuo jutut ja jos on ennen kuitenkin näkyny, niin en sitten tiiä :/

edit. Hidaaas....

Tää nyt ei varmaankaan spoilaa kenellekkään mitään.

21. päivän jaksossa autontuunaaja-Komulainen repeilytti kyllä huolella :lol2:

Kattokaas. :D

Nyt on pakko kysästä ihan uteliaisuuttani, että minkä tähden 21. päivän jaksosta on hyppäys 25.päivän jaksoon, eiks siinä välissä tule yhtäkään?

Nyt on pakko kysästä ihan uteliaisuuttani, että minkä tähden 21. päivän jaksosta on hyppäys 25.päivän jaksoon, eiks siinä välissä tule yhtäkään?

Kurkkaa kalenteria.

21. päivä on torstai ja perjantaina ei ole jonka jälkeen tuleekin viikonloppu joten 25. päivä on maanantai.

Kouraseni:

jamto@luukku.com

Tuonne ota yheyttä, niin annan mese osotteen. Osoitteen vuoksi en meseä laita kun nimi esiintyy. :rock:

Tuo Isabella on ihan vehkeestä... ei ainoastaan se näyttelijää oo perseestä (tosin hyvännäköine), mutta se on vielä se hahmoki tehty niin tarkoituksella rasittavaksi. Toivottavasti potkitaan sarjasta pian. Tuskin kummiskaa ku se on merkattu jo päähenkilöksi MTV3:n sivuilla...

Ja missä hiippailee Kristo? Meikän mielestä se mulkku on aivan mahtava hahmo. Ois kiva nähä ku Ippe vetää sitä turpaan. Löis miehiä vaihteeksi seki. Ippeä muuten ookaan pahemmin näkyny nyt.

Ja LOL että repesin ku Ami lenti heti kenttään ku Rafael vähä tyrkkäs.. :D:D

Back
Ylös Bottom