Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Rafaelin enkeli:

Halki yhden savuisen Kentaurin,
Jenni tekee Eerolle huorin.
Rafulla yllä kallis Rolexi,
mature antanut sen lahjaksi.
Tää pinkkipaita kroppaa kutittaa,
Jenni syttyy kun riisua sen saa.
Anna rafulle uusi nainen pomoksi,
kutsutaan häntä Rafun uudeksi horoksi.

Ami kuulee puskaradiostaan,
Niko-poika sinne ei kuiskikaan.
Eero siteissä autiotalossaan,
neuvotaan olemaan hiljaa vaan.
Ossi apuun pyydetään,
Happy Homesille rahaa syydetään.
Anna Rafulle uusi naisesi,
muutut itse pelkäksi loiseksi.

Romeo tuo rosvoisin sormin lahjoja Sofialle ,
kuka olisi paras äiti joskus Maijalle?
Viime yönä Ossi veti Juuliaa asunnossaan ja sen lattia on siittiöitä mustanaan.

Puuroa monessa aamupöydässä,
miehet saavat kunnon evästä.
Kari kysyy Karhu vai pontikka?
Suppo vastaa molemmat vaikka.
Mitä Maarit on Nikoa syyttämään,
että Salinit vetää täyteen pään.
Kerro Anselmille salasuhteesta,
päästää hän petturin pois nuhteesta.

Kari tuo paskaisin sormin ruokaa Nooralle ,
kuka tekisi Oonan taas hyvälle tuulelle?
Viime yönä Ippe löi Tanjan silmän mustaksi ja lattia muuttui punaiseksi.

Käyttäkää nyt PRKL niitä spoilereita kun kerrotte tulevista jaksoista! Itse tottakai noi katsoin jo, mutta jotkut nyt varmaan haluaisi tietää noi jutut vasta sitten kun ne tulee telkkarista.

Käyttäkää aina spoilereita, jos kerrotte jotain tulevaa. Ja jos jengi käyttää niin, niin muiden ei tartte niistä itkeä, koska mikään pakko ei ole kattoa spoilereiden sisään.

auton tuunaaja komulainen :D ''pese mun selkä ni mennää kattoo kuppipenkkejä'':hyper::lol2:

Toi aiheutti pientä repeilyä :D Samoin kuin
Mullakin on tänään ilonpäivä, sain mun matzdaa just uuden spoilerin... siin on kromivanteetkin
:hyvä::D

Hahaa. Näin tos pari päivää sitten itse Joonatan Sievisen salilla jonkun kaverinsa kanssa vääntämässä kovaa reidenloitontaja sarjaa. :hyvä:

Hahaa. Näin tos pari päivää sitten itse Joonatan Sievisen salilla jonkun kaverinsa kanssa vääntämässä kovaa reidenloitontaja sarjaa. :hyvä:

Äh, se oli vain lämmittelyä! Salkkari tuotanto on kuitenkin komentanut sen punttikuurille tulevia juonenkäänteitä varten!

3767.jpg

Menkää oikeasti spoilereitten kanssa tänne, ei pitäisi olla liian vaikeata: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=66014

-----

On kyl harvinaisen kova jätkä tää KKI:n Kristo Päivinen. Leimaa kaikki eiralaiset roskaväeksi ja maahanmuuttajat väkivaltaisiksi ryöstelijöiksi, ja pitää lapset hyvässä kurissa :hyvä:

onko se niin vaikeaa olla maalaamatta niitä spoilereita.

"Kiusauksen poistaminen on tehokkaampaa kuin sen vastustaminen."

Lisäksi läheskään kaikkia viestejä/paljastuksia ei spoilereihin laiteta. On se kyllä helppoa tehdä olkinukkeja: "mitäs menit lukemaan spoilereita, noob", vaikka noille juonipaljastuksille on tehty täysin oma keskustelu.

Ja kuka jaksaa lukea keskustelua, jossa on pelkästään mustia palkkeja? Aidot salisfanit sitä paitsi seuraavat sarjaa jännittäen TV:stä, kuin tapittavat rapidsharea ja pakkotoiston spoilereita. Sinne toiseen keskusteluun kyllä sitten mahtuu väkeä, ilman näitä mustia palkkeja.

Voi Sofia parkaa.. :itku:

"Kiusauksen poistaminen on tehokkaampaa kuin sen vastustaminen."

Lisäksi läheskään kaikkia viestejä/paljastuksia ei spoilereihin laiteta. On se kyllä helppoa tehdä olkinukkeja: "mitäs menit lukemaan spoilereita, noob", vaikka noille juonipaljastuksille on tehty täysin oma keskustelu.

Ja kuka jaksaa lukea keskustelua, jossa on pelkästään mustia palkkeja? Aidot salisfanit sitä paitsi seuraavat sarjaa jännittäen TV:stä, kuin tapittavat rapidsharea ja pakkotoiston spoilereita. Sinne toiseen keskusteluun kyllä sitten mahtuu väkeä, ilman näitä mustia palkkeja.

Koitahan rauhottua...:D

Lompoc puhuu asiaa! Jos niille spoilauksille on oma ketju niin miks niitä ei voi sinne sit laittaa?? Ei kukaan täysjärkinen pysty oleen lukematta juonipaljastuksia salkkareista jos siihen on mahdollisuus..

Back
Ylös Bottom