Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=1878281&postcount=5097Voisko joku laittaa uuden linkin... huomisen päivän salkkareihin?? :D
Jos niille spoilauksille on oma ketju niin miks niitä ei voi sinne sit laittaa?? Ei kukaan täysjärkinen pysty oleen lukematta juonipaljastuksia salkkareista jos siihen on mahdollisuus..
Koitahan rauhottua...:D
Enemmän täällä ottaa päähän se itkeminen spoilaamisesta ja siitä, että linkkejä laitetaan etukäteen. Eikö ihmisillä ole sen vertaa itsekuria, ettei voi olla lukematta spoilereita, jos ei oikeasti halua tietää mitä tapahtuu?
Kysymys onkin siitä että koko tredi on kohta täynnä tuota mustaa spoileri paskaa. En minä niitä spoilereita lue, mut eipä täällä ole kohta enää mitään lukemistakaan.
Jees. Vähän sama asia kuin lukisi Lee Harvey Oswaldin asiakirjoja; joka toinen sana sensuroitu.Kysymys onkin siitä että koko tredi on kohta täynnä tuota mustaa spoileri paskaa. En minä niitä spoilereita lue, mut eipä täällä ole kohta enää mitään muuta lukemistakaan.
onko noissa joku aika kuinka tiheesti niitä voi ladata? :D
Siis Sallahan on ihan vitun kuningas!:kippis1: Tässä tapauksessa siis prinsessa:DMun puolesta salkkarit sais tehdä kunnon suursiivouksen ja eliminoida ainakin salla,laura,paula,ami ja muut ylitylsät henkilöt
Puudeli, älä hätäile, kyllä me löydämme ne rapidsharelinkit tuolta toisesta keskustelusta ilman, että luemme spoilereita. Ja ne pienet jaksojenruinaukset voidaan käsitellä myös tuolla aivan hyvin, vai?
Tunteisii-iii-iiin, sisimpään mä matkustan. Joo ja niiiii-iiin, taakse verhon kurkistan.:(
Jäi kyllä aika helvetin mielenkiintoiseen kohtaan. Sofian sokeus kestää kuitenkin vaan pari jaksoo, olis aika epätodennäköstä, et jäis vintti loppuiäkseen pimeeks.
EDIT: petyin kyl nyt pakkotoiston salkkaritopikkiin, ajattelin et olisi ollut jotain läppiä pontikkasepon toiminnasta parin viime jakson ajalta mutta ei, vain pelkkiä spoilervittuiluja:itku: