Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Sehän tippu parvekkeelta ja haudattiin? Kunhan nyt olisi edes keksitty jollain tapaa järkevä selitys eikä menisi samanlaiseksi pelleilyksi kuin jotkin jenkkisarjat.

No Annihan näppäränä naisena meni ja kaivo Aaron maan alta elävien kirjoihin ja nosti kevyesti arkun ilman apua maanpinnalle.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aika läppä kun aina kun Tale menee sössimään, esim se runkkauksesta kiinni jäänti ja nyt satiaiset, niin joka kerta Seppo ja Helena tulee Talen huoneeseen juttelemaan asiasta ja Tale istuu joka kerta siinä samassa tuolissa ja on silleen "ei vittu" Vittu että repeen aina tolle jutulle.:lol2:

Aika läppä kun aina kun Tale menee sössimään, esim se runkkauksesta kiinni jäänti ja nyt satiaiset, niin joka kerta Seppo ja Helena tulee Talen huoneeseen juttelemaan asiasta ja Tale istuu joka kerta siinä samassa tuolissa ja on silleen "ei vittu" Vittu että repeen aina tolle jutulle.:lol2:

Talebaani on vain amatööri. :D

Mä en tajua miks se ei vaan käske niitä helvettiin sen huoneesta?

Mä veikkaan, että Sege kävi jurrissa sukeltelemassa onnettomuuspaikalla ihan huvikseen vaan. Sege oli jostain kuitenkin saanut Severin kengät ennen sukellusreissua. Sege ei tajunnut ajankulkua ja ihan hirveessä kiireessä unohti siinä Rovaniemen junalle juostessa laittaa kengät jalkaan.

Näin Bellan ja Kätsyn kaupungilla. Puhuttiin. Heitin Bellalle flirttiä ja se hymyili mulle. Laukesin.

Kaveri näki kerran Ismon eräällä huoltsikalla ja se veti muina miehinä sätkää siinä pihalla. Oon ollu vähän huolissani tuosta Ipen terveydestä, että miten se kestää, kun muutaman kerran sille on maistunut myös olut saunassa ollessa. :( Noi paheet on vieny monta hyvää miestä hautaan. Eikä varmaan kestäisi enää Sepon sydänkään, jos hyvän ystävänsä menettäisi.

Pihlajakadun asukkaiden kahvi näyttää nykyään joka kerta tosi samealta, jotenkin oudon ruskealta. Ei itselleni maistuisi kyllä.

Kaveri näki kerran Ismon eräällä huoltsikalla ja se veti muina miehinä sätkää siinä pihalla. Oon ollu vähän huolissani tuosta Ipen terveydestä, että miten se kestää, kun muutaman kerran sille on maistunut myös olut saunassa ollessa. :( Noi paheet on vieny monta hyvää miestä hautaan. Eikä varmaan kestäisi enää Sepon sydänkään, jos hyvän ystävänsä menettäisi.

Pihlajakadun asukkaiden kahvi näyttää nykyään joka kerta tosi samealta, jotenkin oudon ruskealta. Ei itselleni maistuisi kyllä.

Ipi keitti ystävällisesti täyden pannun kahvia ja kaikki häipyy sanantien - käy ipiä sääliksi.

Ipi keitti ystävällisesti täyden pannun kahvia ja kaikki häipyy sanantien - käy ipiä sääliksi.

Onneks eivät jääneet tuommosta kuravettä juomaan. Ismonkin olisi korkea aika oppia kahvia keittämään, onhan se sitä harjoitellut sentään kaupalla ja majatalossakin jo..

Onneks eivät jääneet tuommosta kuravettä juomaan. Ismonkin olisi korkea aika oppia kahvia keittämään, onhan se sitä harjoitellut sentään kaupalla ja majatalossakin jo..
Tuo voi tosin selittää sen miksi Ismon kaupat ovat flopanneet yksi toisensa jälkeen. Ei kai kukaan tule kauppaan uudestaan, jos saa kahvista jonkun jallan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom