Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Äh:face: Nyt vasta välähti miksi anni oli sillä sotkallaan niin ylivertainen... Se on VATANEN!!! Nyt ku muistelen niin tais Arin kanssa pikes peakia ajella taannoin..

Oli :D.. Taidan olla turvassa.

Sanoisin, että jos tilanne oli sun mielestä kiusallinen, niin sun kaverit ei kyllä ole turvassa..

No mutta asiaan. Mun makuuni alkoi kovin laimeasti Salkkarit taas. Ikäväkseni Peppi ei ole saanut vielä lainkaan ruutuaikaa.

Sanoisin, että jos tilanne oli sun mielestä kiusallinen, niin sun kaverit ei kyllä ole turvassa..

No mutta asiaan. Mun makuuni alkoi kovin laimeasti Salkkarit taas. Ikäväkseni Peppi ei ole saanut vielä lainkaan ruutuaikaa.
No näköjään tuon pystyi ymmärtää kahdella tavalla, mutta ei siitä sen enempää.

Mihin ne satiaiset katos kaikilta?

Mun mielestä Lassen raivoamisessa Annille oli suuren draaman tuntua. Tästä voisi kehittyä yksi television historian tunnetuimmista kohtauksista. Oscarin arvoinen suoritus!

Mun mielestä Lassen raivoamisessa Annille oli suuren draaman tuntua. Tästä voisi kehittyä yksi television historian tunnetuimmista kohtauksista. Oscarin arvoinen suoritus!
Tuo ja "mä ajattelen aina ja vain Oonaa!" ovat mielestäni kohtauksia joista pitäisi antaa tunnustusta näyttelijöille, vähintään Jussi-patsaalla kuuluisi heidät palkita.

Unohtaa ei pidä myöskään "Jari on mun poikaystävä - senkin lunttu!" -kohtausta, joka herkisti kyynisimpienkin katsojien silmäkulmia. Lause joka muutti yhteiskuntamme yhdessä illassa. Tuota kohtaustahan on usein verrattu mm. Dustin Hoffmanin roolisuoritukseen Rainman-elokuvassa, vaikka mielestäni sen pitäisi mennä juuri toisin päin.

Itse jakaisin Golden Globe pystin myös Sallalle, joka veret seisauttavasti huuteli; "Tuomoo, seksilleee!" Libidoni kuoli sinä iltana....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom