Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei vittu, ylilääkäri Homo-Kalle.
Alkaa muuten menemään nää Salkkareiden "juonikuviot" taas niin ennalta arvattaviks, että oikeen vituttaa. Ylläri, että Antti saapui Amandaan just kun Sergay oli riepottelemassa Ossia. Toivottavasti toi Gyno-Ossin huijaus paljastuu ja se joutuu ite sinne linnaan. Rupee olemaan jo sen verran ärsyttävä kaveri.
Parempi olla hyvä selitys käsikirjoittajilla tälle tai muuten joudun lähettämään tuotantoyhtiölle jauhokirjeitä postissa. Eikä mitään paskaa tyyliin, että Ismo on käynyt suutelemassa Aaron ylös kuolleista. En itse asiassa ihmetteli yhtään, jos kävisi ilmi, että myös Sönkkö on elossa.
Jotain hämärää siinä touhussa on.
Ite oon kaipaillu, että Sergei palais tyylillisesti tosta emohomoilusta sinne kultaisten vuosien vironmafia-tyyliin. Punanen poolopaita, ruskee nahkatakki ja kolmiraitaverkkarit...
Ite oon kaipaillu, että Sergei palais tyylillisesti tosta emohomoilusta sinne kultaisten vuosien vironmafia-tyyliin. Punanen poolopaita, ruskee nahkatakki ja kolmiraitaverkkarit...
Vituttaa toi Aaro-juttu. Eikö oikeesti mitään parempaa keksitty. Ja jos se kerta putosi parvekkeelta, kuoli ja vietiin sen jälkeen ruumishuoneelle, niin miten helvetissä sen joku mummeli sieltä on käynyt hiippailemassa ulos ilman, että kukaan on huomannut mitään, kun kerta hautuumaallakin kiveen oli hakattu molempien velikultien nimet. Tai ettei siitä olisi jälkeenpäin noussut suurta kohua, joka myös Sievisten korviin olisi kantautunut. Parempi olla hyvä selitys käsikirjoittajilla tälle tai muuten joudun lähettämään tuotantoyhtiölle jauhokirjeitä postissa. Eikä mitään paskaa tyyliin, että Ismo on käynyt suutelemassa Aaron ylös kuolleista. En itse asiassa ihmetteli yhtään, jos kävisi ilmi, että myös Sönkkö on elossa.
Jotain hämärää siinä touhussa on.
seuraavaksi juonikäänteeksi veikkaan että ismolla menee jokin vituiksi.
+ mobil 1 tukka ja järkyttävä rako etuhampaiden välissä (ei ole nykyisin).
Valelääkäri dängdängdäng, valelääkäri dängdängdäng
Koska Kalle muka on asunut Jennin vanhassa kämpässä? Laitelathan asuivat Sievisten nykyisin omistamassa residenssissä. Onkohan käsikirjoittajilla nyt käynyt pieni kämmi tässä jutussa. Vai yritetäänkö tuolla luoda pohjaa mahdollisesti tulevalle homoromanssille, jossa Kalle ja Elias tuntevat olevansa sielunkumppaneita, koska Kaltsu on aikoinaan lutkuttanut kullia samassa huoneessa, jossa Elias nykyään suorittaa peräsuolitähystyksiä? Se on silti väärin faneja kohtaan, me muistamme kyllä missä kukakin oikeasti on milloinkin asunut.