Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miks Kalle meni eilen samaan huoneeseen, josta Ismo tuli siihen sohvalle istumaan? Jos se meinaan oli makkarin ovi, niin Kalle vaihto Kuisman Liisan lempeään syleilyyn!

Ei vittu, ylilääkäri Homo-Kalle.

Alkaa muuten menemään nää Salkkareiden "juonikuviot" taas niin ennalta arvattaviks, että oikeen vituttaa. Ylläri, että Antti saapui Amandaan just kun Sergay oli riepottelemassa Ossia. Toivottavasti toi Gyno-Ossin huijaus paljastuu ja se joutuu ite sinne linnaan. Rupee olemaan jo sen verran ärsyttävä kaveri.

Ei vittu, ylilääkäri Homo-Kalle.

Alkaa muuten menemään nää Salkkareiden "juonikuviot" taas niin ennalta arvattaviks, että oikeen vituttaa. Ylläri, että Antti saapui Amandaan just kun Sergay oli riepottelemassa Ossia. Toivottavasti toi Gyno-Ossin huijaus paljastuu ja se joutuu ite sinne linnaan. Rupee olemaan jo sen verran ärsyttävä kaveri.

Alkaa kuulostamaan siltä, että Kalle olisi vienyt sun ylilääkärinpaikan? Mä olen ainakin vilpittömästi iloinen sen hintin puolesta.

Vituttaa toi Aaro-juttu. Eikö oikeesti mitään parempaa keksitty. Ja jos se kerta putosi parvekkeelta, kuoli ja vietiin sen jälkeen ruumishuoneelle, niin miten helvetissä sen joku mummeli sieltä on käynyt hiippailemassa ulos ilman, että kukaan on huomannut mitään, kun kerta hautuumaallakin kiveen oli hakattu molempien velikultien nimet. Tai ettei siitä olisi jälkeenpäin noussut suurta kohua, joka myös Sievisten korviin olisi kantautunut. Parempi olla hyvä selitys käsikirjoittajilla tälle tai muuten joudun lähettämään tuotantoyhtiölle jauhokirjeitä postissa. Eikä mitään paskaa tyyliin, että Ismo on käynyt suutelemassa Aaron ylös kuolleista. En itse asiassa ihmetteli yhtään, jos kävisi ilmi, että myös Sönkkö on elossa.

Ite oon kaipaillu, että Sergei palais tyylillisesti tosta emohomoilusta sinne kultaisten vuosien vironmafia-tyyliin. Punanen poolopaita, ruskee nahkatakki ja kolmiraitaverkkarit...

516427.jpg

Parempi olla hyvä selitys käsikirjoittajilla tälle tai muuten joudun lähettämään tuotantoyhtiölle jauhokirjeitä postissa. Eikä mitään paskaa tyyliin, että Ismo on käynyt suutelemassa Aaron ylös kuolleista. En itse asiassa ihmetteli yhtään, jos kävisi ilmi, että myös Sönkkö on elossa.

Offtopikkia pukkaa...

Olin muuten lajittelukeskuksessa töissä silloin kun noita kirjeitä meni! Hauskaa aikaa, sai istuskella ja odotella että kaikenmaailman poliisit ja palokunnat sun muut tutkii niin helvetisti, vaikka kaikki tiesi aika varmasti että jotain leivinjauhettahan niissä on.

Ja tuo Aaron ylösnousemus on kyllä paskinta ikinä, eikä siihen mitään järkevää selitystä varmaan tuttuun tapaan ole tulossa. Tuo että Ismo olisi suudellut Aaron henkiin olis ihan vitun hyvä, taidan lähettää nimettömänä vinkkinä tuotantoon tuon, lankeavat heti vuosisadan ideaan.

Ite oon kaipaillu, että Sergei palais tyylillisesti tosta emohomoilusta sinne kultaisten vuosien vironmafia-tyyliin. Punanen poolopaita, ruskee nahkatakki ja kolmiraitaverkkarit...

516427.jpg

+1 täältäkin. ennen oli sergeillä voima, valta ja kunnia! ei näköjään iankaikkisesti :( nythän kuntilla riittää puolen litran kossu ja pari kaljaa muistinmenetykseen ja kauluksetkin on kuin fabiolla aikanaan, allaolevassa kuvassa sergeillä päällään toisiksi isoin kaula-aukko tähän mennessä:

2012_08_27_503b5888bafda.jpg

mutta mutta, mitä vittua nyt kirjoittajat taas. mä ajattelin että severi olisi nyt edes hypännyt autosta ja aaro sen käynyt nappaamassa vaan eeei, aaro oli saatana sukeltanut sen joesta ja kuulemma oli vielä kiirekin meinannut tulla. ja missä severin parta? ei saatana missään! nythän olisi tauon jälkeen ollut hyvä hetki korvata severi esim. aku hirviniemellä, hissu hietalahdella tai vaikka vittu mikko "pokenhakkaaja" leppilammella. vaan ei, sama kitisijä nulikka mukana edelleen. toivottavasti laittavat kuriin kun meinaa kimblessäkin kusettaa.

toisekseen, menikö mulla jotain ohi eilen, vai minkä takia katariina oli muka niin kovasti myöhässä sieltä kokouksesta? olisiko london look-isabella soittanut katariinana ja pyytänyt siirtämään kokousta? no ei väliä, hintsukallesta tulee varmaan aivan helvetin hyvä ylilääkäri, onhan sälli käynyt tutustumassa miesten anatomiaan hyvinkin syvällisesti ihan brasseissa asti.

sitten tale. voi vitun tale taas. syyttelee pihlajakadun kingiä satiaisista ja erostaan vaikka jannen ansiosta jätkä sai tuheroa! nyt sitten haluamassa sen possun takaisin. keskittäisi voimansa ennemmin iidaan tai johonkin muuhun hyvään sluttiin. ja sepolle ja helenalle ei taaskaan mikään kelpaa, ei runkkaaminen ei paneminen, aina vaan pitää tulla talelle huutelemaan.

seuraavaksi juonikäänteeksi veikkaan että ismolla menee jokin vituiksi.

Vituttaa toi Aaro-juttu. Eikö oikeesti mitään parempaa keksitty. Ja jos se kerta putosi parvekkeelta, kuoli ja vietiin sen jälkeen ruumishuoneelle, niin miten helvetissä sen joku mummeli sieltä on käynyt hiippailemassa ulos ilman, että kukaan on huomannut mitään, kun kerta hautuumaallakin kiveen oli hakattu molempien velikultien nimet. Tai ettei siitä olisi jälkeenpäin noussut suurta kohua, joka myös Sievisten korviin olisi kantautunut. Parempi olla hyvä selitys käsikirjoittajilla tälle tai muuten joudun lähettämään tuotantoyhtiölle jauhokirjeitä postissa. Eikä mitään paskaa tyyliin, että Ismo on käynyt suutelemassa Aaron ylös kuolleista. En itse asiassa ihmetteli yhtään, jos kävisi ilmi, että myös Sönkkö on elossa.

Se mua itteenikin on alkanut vituttaa että tossa tapahtuu koko ajan enemmän tollasia omituisuuksia ja vähemmän ns. normaalia elämää.

Tuli itellekin heti mieleen, että Laitela junior on valelääkäri. Veikkaan että se on vaan poltellu Braziliassa pilvee ja käyny jonkun ensiapukurssin. Kuismalla on leiponu siihen kiinni ja se on lähteny maailmalle etsiin kadonneita. Kalle si päätti palata Suomeen ja ottaa helpot setelit pois.

Koska Kalle muka on asunut Jennin vanhassa kämpässä? Laitelathan asuivat Sievisten nykyisin omistamassa residenssissä. Onkohan käsikirjoittajilla nyt käynyt pieni kämmi tässä jutussa. Vai yritetäänkö tuolla luoda pohjaa mahdollisesti tulevalle homoromanssille, jossa Kalle ja Elias tuntevat olevansa sielunkumppaneita, koska Kaltsu on aikoinaan lutkuttanut kullia samassa huoneessa, jossa Elias nykyään suorittaa peräsuolitähystyksiä? Se on silti väärin faneja kohtaan, me muistamme kyllä missä kukakin oikeasti on milloinkin asunut.

+ mobil 1 tukka ja järkyttävä rako etuhampaiden välissä (ei ole nykyisin).

Mietinkin joskus, että onko tuo edes sama näyttelijä kun se wanha kunnon Sergay. Siinä oli sillon vielä tyyliä ja tosiaan nyt vasta tajusin, että se hammasrakokin on kadonnut, wtf?

Valelääkäri dängdängdäng, valelääkäri dängdängdäng

Eikös Katariinakin ollut jonkun työtodistuksen väärentänyt? Eli kohtalotovereita olisivat. Tosin jos Giggeli-Galle on väärentänyt koko tutkinnon, niin ehkä se vetää pohjat.

Koska Kalle muka on asunut Jennin vanhassa kämpässä? Laitelathan asuivat Sievisten nykyisin omistamassa residenssissä. Onkohan käsikirjoittajilla nyt käynyt pieni kämmi tässä jutussa. Vai yritetäänkö tuolla luoda pohjaa mahdollisesti tulevalle homoromanssille, jossa Kalle ja Elias tuntevat olevansa sielunkumppaneita, koska Kaltsu on aikoinaan lutkuttanut kullia samassa huoneessa, jossa Elias nykyään suorittaa peräsuolitähystyksiä? Se on silti väärin faneja kohtaan, me muistamme kyllä missä kukakin oikeasti on milloinkin asunut.

Kalle asui aikoinaan Katjan kämppiksenä siinä asunnossa.

Tuolta voit vähän kerrata Kallen historiaa samalla kun rankaiset itseäsi, koska osoitit huonoa Salkkari-tietoutta :whip:
http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/draama/salatut_elamat/henkilot_poistuneet?783055

"Ismon äkkinäinen päätös hankkia talo Keravalta ei saanut kannatusta Kallelta, joka ei tahtonut muuttaa uuteen taloon. Kalle yriti vielä puhua Raunin hylkäämälle isälleen, mutta turhaan. Kalle muutti Vainioille Jennin entiseen huoneeseen Katjan kämppäkaveriksi."

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom