Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Mitäs paljastuksia minä sitten tein? En mielestäni mitään ei ainakaan ollut tarkoitus, mutta sry jos tuli jotain lipsautettua.
Olin siis 7.12 jaksossa ja minua näkyy vielä 9.12 ja 12.12. Näissä nyt näillänäkymin ainakin.

Ps. tulihan nuo kolulut käytyä -90 luvulla. Muutaman vuoden tehtiin niitä hommia ja sitten viimeiset 10v. ihan muita juttuja.
Pärjäsin keväällä yhdessä leffaskabassa ja innostuin hommasta uudemman kerran. Niin ja olihan minä siinä saamarin mäkkärin
tv-spotissa joka pyöri lokakuussa aika reippaasti:

Eikö yhtään arveluta pitää töissä lääkäriä, jolla on tekaistu työtodistus? Viime aikoina on kuitenkin tullut esille useita valelääkäritapauksia, joten sinuna olisin varovainen ko. asian suhteen. Enpä usko, että viranomaiset katsovat riittäväksi toimenpiteeksi sen, että siirsit Katariinan yleislääkäriksi.

Itse uskon kyllä, että Katariina on pätevä kirurgi mutta suosittelisin hoitamaan nuo muotoseikat jutut kuitenkin kuntoon.

Tämän illan jaksossa oli aika kivasti ihonmyötäistä mekkoa ja tissiä tarjolla. Erityisesti Iida jäi mieleen, mutta myös Helena innostui rietastelemaan. Eniten odotan silti Isabellan bikinikohtausta.

Tämän illan jaksossa oli aika kivasti ihonmyötäistä mekkoa ja tissiä tarjolla. Erityisesti Iida jäi mieleen, mutta myös Helena innostui rietastelemaan. Eniten odotan silti Isabellan bikinikohtausta.

Katariina näytti myös erittäin hehkeältä tullessaan suihkusta. :kuola:

Back
Ylös Bottom