No prkl katoinkin että tutunnäköinen setä :DPoppamies tekee näköjään myös timpurin hommia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No prkl katoinkin että tutunnäköinen setä :DPoppamies tekee näköjään myös timpurin hommia.
Tissit!
Mitäs paljastuksia minä sitten tein? En mielestäni mitään ei ainakaan ollut tarkoitus, mutta sry jos tuli jotain lipsautettua.
Olin siis 7.12 jaksossa ja minua näkyy vielä 9.12 ja 12.12. Näissä nyt näillänäkymin ainakin.
Ps. tulihan nuo kolulut käytyä -90 luvulla. Muutaman vuoden tehtiin niitä hommia ja sitten viimeiset 10v. ihan muita juttuja.
Pärjäsin keväällä yhdessä leffaskabassa ja innostuin hommasta uudemman kerran. Niin ja olihan minä siinä saamarin mäkkärin
tv-spotissa joka pyöri lokakuussa aika reippaasti:
Tämän illan jaksossa oli aika kivasti ihonmyötäistä mekkoa ja tissiä tarjolla. Erityisesti Iida jäi mieleen, mutta myös Helena innostui rietastelemaan. Eniten odotan silti Isabellan bikinikohtausta.

Wtf loppuiko salkkarit? Vai mikä helvetin Keksijätehdas sieltä tulee joka päivä loppu viikon ja ensi viikollakin :curs: