Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Näinkö omiani vai onko Roinatanilla kierrossa astetta kovemmat setit, kun sillä taisi kasvaa tukkaa sentin muutaman minuutin aikana? Mun mielestä sillä oli se kalju kun se puskassa kuunteli Lassen ja Jirin jorinoita ja hetken päästä sisällä sentin siili? Näinkö omiani?

Ja salettiin muuten Katariinan ja Isobellan käsirysy päätyy siihen, että Isobella lentää portaat alas...

Näinkö omiani vai onko Roinatanilla kierrossa astetta kovemmat setit, kun sillä taisi kasvaa tukkaa sentin muutaman minuutin aikana? Mun mielestä sillä oli se kalju kun se puskassa kuunteli Lassen ja Jirin jorinoita ja hetken päästä sisällä sentin siili? Näinkö omiani?

Ja salettiin muuten Katariinan ja Isobellan käsirysy päätyy siihen, että Isobella lentää portaat alas...
Näin jakson toissapäivänä, mut samaan kiinnitin huomiota, et kyllä siinä niin tais käydä :D

Mave-Petteri ja muutkin Puntti-Petterit ei sitten keskustele jaksoista ennakkoon täällä enää. Taas saanut poistaa turhaa paskanjauhantaa tuleviin jaksoihin liittyen täältä. Lukekaa ne tähän ketjuun liittyvät ohjeet sieltä ketjun ensimmäisestä viestistä.

Hyvin näytelty kyllä Mave-Petteri, olin yllättynyt. Paremmin kuin keskiverto Salkkareiden uusilta naamoilta.

Mave-Petteri ja muutkin Puntti-Petterit ei sitten keskustele jaksoista ennakkoon täällä enää. Taas saanut poistaa turhaa paskanjauhantaa tuleviin jaksoihin liittyen täältä. Lukekaa ne tähän ketjuun liittyvät ohjeet sieltä ketjun ensimmäisestä viestistä.

Hyvin näytelty kyllä Mave-Petteri, olin yllättynyt. Paremmin kuin keskiverto Salkkareiden uusilta naamoilta.

Missä jaksossa mavepetteri? 7.12 vai 8.12?

Missä jaksossa mavepetteri? 7.12 vai 8.12?

Mitäs paljastuksia minä sitten tein? En mielestäni mitään ei ainakaan ollut tarkoitus, mutta sry jos tuli jotain lipsautettua.
Olin siis 7.12 jaksossa ja minua näkyy vielä 9.12 ja 12.12. Näissä nyt näillänäkymin ainakin.

Ps. tulihan nuo kolulut käytyä -90 luvulla. Muutaman vuoden tehtiin niitä hommia ja sitten viimeiset 10v. ihan muita juttuja.
Pärjäsin keväällä yhdessä leffaskabassa ja innostuin hommasta uudemman kerran. Niin ja olihan minä siinä saamarin mäkkärin
tv-spotissa joka pyöri lokakuussa aika reippaasti:

MavePete ansaitsis Oscarin kyseisestä näyttelemisestä. Joko on alkanu tulee kutsuja suuremman luokan elokuvaprojekteihin?

Heh...... Aika rauhallista on toistaiseksi ollut. Muutama mainos ja lyhytleffa on tällä tupeamalla takana. Noi leffapiirit on pirun pienet ja sinne tunkeminen ei ole ihan yksinkertainen juttu. Mutta yritys on kova ja eiköhän tästä jotain tule kun jaksaa yrittää ja juosta koekuvauksissa. Mulla kun ei ole teatterikorkean papereita vaan kävin yksityisen skolen. Korkean paperit vat ainoat joilla on jotain todellista painoarvoa niille, jotka papereista perustaa.

Jällleen kerran, Isabella saunan taakse ja ruumis mereen. Tekisi mieli sanoa pahemmin mutta en halua sadistin mainetta:D

Back
Ylös Bottom