Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
http://www.youtube.com/watch?v=B2go4mPOU88
Haha miten en oo huomannu et se mun frendi on näin pitkäs kohtaukses jopa ollu.
Se evolvoituu kohta Aaroks![]()
Kohta. Vielä toi Miian haamu tulo, niin oon ennakoinu 3/3.
(8) mä oon niin leija (8)
Mun teoria on, että silloin kun Laura piti Eeroa vankina ja aseella uhaten pakotti tämän tunnustamaan, että on oikeasti Aaro, niin Eerolla napsahti jotakin päässä. Aaron antamasta runnutuksesta syntyneet pitkäaikaiset traumat ovat syövyttäneet Eeron sielua, kunnes jäljellä on vain mustaa tyhjyyttä. Ja tämä pakotettu tunnustus oli viimeinen niitti, joka sai Eeron sisäisen Aaron nousemaan pintaan. Nyt Eero on antanut periksi ja kadonnut. Eero on paha. Paha. Kuin Aaro.
Teoriaani tukee se, että Eero on ruvennut manipuloimaan haavoittuvassa tilassa olevaa Paulaa. Kaikki puheet lähtemisestä ja siitä, etteivät he enää ikinä kohtaa, ovat tarkoin harkittua uhkapeliä, jolla Eero saa Paulan takertumaan itseensä. Ja lopulta viime jaksossa kauan kaivatun rakkaudentunnustuksen. Tästä alkaa hidas mutta varma tie Paulan tuhoon. Päivä päivältä Eero tiukentaa otettaan Paulasta tuhoten hänen tahtonsa ja puristaen kaiken elämän ulos tuosta puolustuskyvyttömästä naisparasta. Lopulta siellä, missä ennen oli niin hehkeä ja elämää pursuava nainen, on jäljellä enää savuava ihmisraunio. Aivan niin kuin Aaro teki Lauralle. Lopulta Paula suljetaan keskisuomalaiseen lasarettiin, ja hänen mielessään soivat ikuisesti nuo piinaavat sanat "Paula, Paula, Paula..."
No joo, onhan tota Eeron muuttumista Aaroksi ennakoitu jo vaikka kuinka kauan.
Ja oli siitä varmaan ollut puhetta ennenkin tota mun postia. Että eipäs nyt leijuta siellä. :whip:
Mä en tajuu enää ollenkaa tota Eeroa. Välillä se huutaa Aarolle ja kaivaa sen hautaa, välillä se puhuu Paulalle että se aikoo suojella niitä, ja vetää naamaansa pelottavan hymyn, joskus se on oikein lempeä ja ylpeä tuleva perheenisä, joskus se on itsetuhoinen. Musta tuntuu että muutun kohta ite Eeroksi.
Nyt kävi niinkin traagisesti että Elämän Suola jäi katsomatta. Voisiko joku täydentää päivän tapahtumat jotta pysyisin "in-porukassa"?
Jos se kraka oli niin näytti kyllä ihan Pelle Hermannin viritykseltä. Järkyttävän leveä ja auttamattomasti liian lyhyt. Jäi kellumaan siihen mahan päälle onnettomasti :DDiggasko kukaan muu muuten Ismon krakasta? vai oliko mikähän se oli ku siinä oli rusettiki samassa.. Joku Krasetti? :D
Aika ihmeellistä, että Eero kaivoi sillon yöllä haudan auki,, eikä kukaan hautasmaalla kävijöistä tai työntekijöistä huomannyt mitään.