Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Ei kyllä jaksais enää sitää Eero-Aaro-paskaa Salkkareissa. Puoli vuotta arvuutellaan, että onko Aaro sittenkin elossa ja Eero kuollut. Miten Aaro onnistui huijaamaan Paulaa ja siittämään tämän? Vittu!

Repesin muuten paulan kommentille: "mua väsyttää, LÄHDENKIN TÄSTÄ SUIHKUUN". Loogista, eikö???:lol2:

Kyllä meikä ainakin illalla kun huomaan että väsyttää aloitan iltatoimet, johon kuuluu peseytyminen :rolleyes:

Mitä ne ismo ja miro oikeen duunas kun jäi se kohta kattomatta?

Mitä ne ismo ja miro oikeen duunas kun jäi se kohta kattomatta?

Mirosta tuli Mira, ja se vetäs perukin päähän ja meikit naamaan. Sitten Ippe kopeloi sitä julkisella paikalla perseestä, Sallan todistaessa kauhuissaan tätä kaikkea. Näin tankki luuli että Ipellä ois joku toinen naikkonen.

Nyt ois Ismolla hyvä paikka lyödä!
Ehdin jo melkein tuulettaa, että jes, Nyrkki-Ismo on palannut! Mutta ei se sitten lyönytkään. :(

Oli kyllä hyvä tuo "mulla on korkea moraali ja vahva selkäranka ... siis naisasioissa". :lol2:

EDIT: Nyt voi varmaan jo aika turvallisesti sanoa, että Eerosta on tullut Aaro. Siellä verstaassa ei muuten veistellä mitään leluja lapsille. Tervetuloa helvettiin, Paula! :evil:

Mikä ihmeen verstas? menikö mulla jotain ohi?
No tossa vähän ennen jakson loppua Eero meni Happy Homesiin ja kysyi Tanjalta, olisiko niillä vuokrata sille jotain verstasta. Heti pitäis kuulemma päästä työn touhuun, kun Eero aikoo väsätä Paulalle ja lapselle jotain kivaa ylläripylläriä. Ja koska kyseessä tosiaan on ylläri, niin tästä verstaasta ei Tanja saisi hiiskua kenellekään...

Kohtauksen loppuun vielä tuli vähän sellaiset manaaja-henkiset pimputukset taustalle ja Eeron naamasta lähikuvaa. :rock:

edit: hidas. Vanha ei pysy nuorempien vauhdissa.

Back
Ylös Bottom