Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Veikkaisinpa että annika menee kihloihin romeon kans,ja sit ku romeo joutuu lusimaan,ni maija jää annikalle.näinhän se on oltava.
mielenkiinnolla odotan,että miten käy sille petelle,kuhan sana alkaa leviämään...:eek:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Lasse käy pieksämässä Peten Ismon kanssa, jos saa tietää totuuden..

Veikkaisinpa että annika menee kihloihin romeon kans,ja sit ku romeo joutuu lusimaan,ni maija jää annikalle.näinhän se on oltava.
mielenkiinnolla odotan,että miten käy sille petelle,kuhan sana alkaa leviämään...:eek:

Eikös Annika poistu salareista tässä jossakin välissä. Mä ainakin oon siinä uskossa, että se olis jo oikeessa elämässä (onko sellaista?) lopettanu kuvaukset...eli annika ottaa syyt niskoilleen ja "poistuu" vankilaan, avoin ratkaisu paluulle?

Oli mielestäni tänään salkkarien Katri syömässä machiavellissä. Teki mieli käydä sanomassa että anna jo anteeksi sille Petelle, mutta on varmaan kuullut tuon läpän sata kertaa niin päätin jättää väliin :)

Oli mielestäni tänään salkkarien Katri syömässä machiavellissä. Teki mieli käydä sanomassa että anna jo anteeksi sille Petelle, mutta on varmaan kuullut tuon läpän sata kertaa niin päätin jättää väliin :)

Oho. Oisit vaan käyny morjenstamassa. Hitto kun itse ei ikinä satu paikalle sopivaan aikaan vaikka macciavellissä eilen kävinkin. :)

Iltasanomien artikkelin mukaan Maarit ois palaamassa salkkareihin? Mitä se siin sarjassa enää tekis? :D

Dokais ja vetäis pikkusikareita. Nyt kun Rikukin potkas tyhjää ja Suppokaan ei enää keitä pontikkaa niin ei tuolla oo kunnon deekuja ollut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom