Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eikö kukaa ole hokannu, että ulla soittelee sepon puhelimesta lauralle :D Yrittää tehdä psykoa siitä.

Niin, kerro nyt, mistä tollasen tiedät :eek:

Mut siis ei juma se Salla ottaa mua pannuun :curs:

Paras päivän jaksossa oli kun säbätuomo sano saunassa jotain tyyliin " Eihän sitä uskois että mä olisin poliisi " puhuessaan Sallan säännöistä :DDDD

Ei se sitten raiskannu, mut yritys tais olla todella kova. Eli katri pääsi karkuun.

No sanoiko Katri tämänpäivän jaksossa ihan huvikseen Tanjallle että "pete raiskasi mut" ja halusi saada näin Peten huonompaan valoon kuin onkaan, aiheuttaen kimurantit juonenkäänteet, kunnes Katri jää valheesta kiinni, ja..:confused:

osku, parahin salkkariasiantuntijamme, tulehan ja anna lausuntosi tapahtuneista.

No sanoiko Katri tämänpäivän jaksossa ihan huvikseen Tanjallle että "pete raiskasi mut" ja halusi saada näin Peten huonompaan valoon kuin onkaan, aiheuttaen kimurantit juonenkäänteet, kunnes Katri jää valheesta kiinni, ja..:confused:

osku, parahin salkkariasiantuntijamme, tulehan ja anna lausuntosi tapahtuneista.

Osku en ole, mutta jotenkin muistelisin kyseisestä kohtauksesta, että Pete olisi hissistä ulos tullessaan laittanut vyötä kiinni. Elikkä mulla on semmonen käsitys että Katri raiskattiin.

Osku en ole, mutta jotenkin muistelisin kyseisestä kohtauksesta, että Pete olisi hissistä ulos tullessaan laittanut vyötä kiinni. Elikkä mulla on semmonen käsitys että Katri raiskattiin.
Mä en usko että Pete pääsi hörpötille asti, mutta raiskausyrityskin tulkittaneen näissä tapauksissa raiskaukseks. Eli vaikka se ei ois penetroinut, niin riittää jos se on paljastanut velton nakinkuorensa Katrille ja pitänyt siitä (Katrista) kiinni. Mä arvasin että siitä hissistä koituu vielä harmia jollekin...

Ja mikä vittu sitä Katria oikeesti vaivaa? Ennen se oli semmonen jakorasia, pari vuotta sitten se olis ollut Pete kuka olis raiskattu siinä hississä. Mutta eeeeih, nyt ne jalat on ku liimattu toisiinsa kiinni, ties mitä hometta sielläkin jo kasvaa. Tekis hyvää vähän tuulettaa välillä sitäkin pimperoo, mätänää pian ja tippuu pois!

Vai onko se kanelitaneli ympärileikannut Katrin ettei se vois enää harrastaa nautinnollista seksiä?

S380502.jpg

:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom