Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No viimein, nyt lähtee Peteltä henki!
Toi Salla vois lähteä jo vittuun. Oli taas kaunis näky kun oli jotkut mällit naamalla ja kurkku otsassa kiinni saunassa.

Kuka kävi rankaisemassa? Vetikö Ossi vai Lasse sitä pataan?

Eeeeikä kö tuo Katri kertoi nyt faijalleen, että Pete oli raiskannut sen. Isäpappa oli vähän sen näköinen, ettei ollut kovin mielissään kuulemastaan.

Vittu tota Peteä vituttaa kun herää Lassen 9 millinen suussa. Oli Lassen ilme niin murhaava ettei tosta kyllä linnalla selviä.

Ei Ami saa jättää Jenniä :itku:

Teinix-Ami tahtoo lihaa, ei mitään helvetin mökkilomia puissa kiipeilevän robotti-Nikon kanssa. Nyt vaan eropaperit vetämään, soitto Minnalle ja pusseja tyhjentämään!

Minkä takia Ami muuten on jättämässä Jenniä? Minnan? :eek:

- Jenni on aina töissä
- Jenni ei anna pesää
- Jenni ei halua lapsia (liittyy edelliseen kohtaan)
- Ami ihastunut Minnaan
- Minna antaisi ihan saletisti pesää

Siis oikeesti mitä vittuuu?? ;;Mä oon ollu ny 2vko ulkomAIlla ja mä oon vitun pihallla?Aikoko lasse läsäyttää pete' 9mm pyssyllä?

Siis sori kundit mut oon vitun länässä-

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jonku verran odotan huomista jaksoa:hyper: Saa jäädä canalin pelistä toinen erä näkemättä...
Saas nähdä mitä Lasse keksii.
:offtopic:
Just joku aika sitten yhen työkaverin kans höpistiin,että mitä sitä tekis isinä jos joku raiskais oman tyttären?
Varmaan tappaisi sen paljain käsin ja menis linnaan.Toisaalta sitten ois lapsi ilman isää jonkin aikaa.Mutta toisaalta jos lapsi on jo aikuinen,ni on se saanut n.20vuotta jo olla isän huomassa.Toisaalta ja toisaalta...

On toi tankki hirvee... :wall: ja nyt toi Pete kuolee.. :lol2:

Tuntui että se sänky mikä sallalla ja tuomolla on nii että se ei parisänky oo ku se tankki siinä makas, sen verran vähän oli tilaa ympärillä.:hyper:
Lassen ilme kruunas koko jakson :jahas: :curs:

Edit.Ulla vetäs laatikon etuosan mukanaan :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom